Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alexfin View Post
    Nu degeaba cei de la Mercedes au comandat acest tip de motor...
    Parteneriatul cu Mercedes se referă strict la motorul 1,5 dCi, nicidecum 0.9TCe!

    Comment


    • Originally posted by Ampt View Post
      Parteneriatul cu Mercedes se referă strict la motorul 1,5 dCi, nicidecum 0.9TCe!
      Nop, e si 1,5 de 90cp dar e vorba si de 0,9 tce ;) Uite si un link pe care l-am gasit fara sa caut prea mult: http://www.romanialibera.ro/tehnolog...ia-306516.html

      Comment


      • Mai cauta si ai sa vezi ca se face un parteneriat si pe 0.9 tce pentru gama Smart
        sigpic

        Comment


        • Si oricum, treaba cu 0,9 tce catre Mercedes o stiu din surse de la dacia

          Comment


          • Bravo lor atunci, sincer nu ştiam decât de motorul dCi, dar se pare că m-am înşelat!

            Comment


            • Nu cred ca scoate cineva pe piata un motor netestat.

              Nici o problema toti ne mai inselam.
              Multa lume are oare ce retineri in a cumpara ceva nou.
              Dar cineva trebuie sa le incerce.
              Last edited by stoicanu; 15 January 2014, 22:12. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • In general fiabilitatea nu mai este in prezent un atu la nici un producator !
                Mercedes cumpara motoare ieftine de la Renault pentru a face masini ieftine si pentru a vinde pe segmentul respectiv.
                Evident timpul si cel mai important factor,rulajul va pune stampila fiabilitatii pe 0,9 Tce.
                Normal ca au testat masinile.Toti producatorii o fac,din acest motiv ofera garantie 3 ani !
                Momentan nu mi-as cumpara asa ceva.Este parerea mea si nu o dau exemplu nimanui !
                Alt producator clasat pe locul IV mondial,a stabilit un esec rasunator cu motoarele de mica cilindree supraalimentate.Motoare ce au avut foarte multe defectiuni in primii ani de productie.
                Cu cat motorul este mai complicat cu atat reparatiile vor fi mai costisitoare si greu de realizat !
                Fiat cu al sau 1,3 jtd,catalogat cel mai bun motor din lume a avut un esec rasunator dupa cativa ani de rulaj.Motorul cu un grad de fiabilitate foarte scazut,cu probleme mari la distributia pe lant, a lasat in urma sute de mii de nemultumiti,atat la Fiat cat si la Opel.
                Opel cu al sau 1,0-3 pistoane,distributie pe lant are aceleasi probleme ca Fiat-ul.Putine exemplare au trecut de 150.000 km rulati,fara zornaieli la distributie sau fara servisare.
                Acum sa fim seriosi.Renault nu mai exceleaza demult la calitate.Probabil "cele mai mari greseli" ale lor au fost 1,4 si 1,6 MPI.Au remediat rapid !
                Se putea dezvolta si 1,4/8v euro5.Oare de ce nu au pastrat acest motoras puturos ?
                1,6/8v euro 5 este disponibil numai pe Dokker.
                Stai sa vezi, la 100-150.000 km rulati probabil cei de la service Dacia o sa recomande schimbarea lantului de distributie la 0,9 Tce si va costa 500-700 euro cu manopera !

                Comment


                • Permite-mi te rog sa nu fiu de acord cu tine, cei de la renault se stie de cand lumea ca fac motoare foarte bune; uite de exemplu Stoican are 0,9 tce si are si km destui facuti si mai stiu oameni care se duc spre suta cu el si e totul in regula...Sunt convins ca vor merge fara probleme peste 300 k...

                  Pe de alta parte nu-si permit luxul de a gresi; dacia chiar daca e sub brandul mama renault, vine din romania si nu mai trebuie sa vorbim de scepticismul vest europenilor; din acest motiv au toate motivele sa realizeze ceva fiabil si bun pentru ca altfel nu ar mai cumpara nimeni; pe de alta parta sa stii ca cel putin inginerii de acolo sunt oameni f destepti si sunt platiti f bine chiar si pentru vest europeni; altfel plecau la altii...In ciuda tuturor parerilor, e o evolutie fantastica pt o masina lowcost, iar fiabilitatea nu va face decat sa sporeasca increderea cumparatorilor; zic sa nu ne grabim sa facem afirmatii in pripa...

                  Deasemenea mai stiu cate povesti s-au spus despre 16,16v cand a aparut, ca mananca mult, canu e fiabil etc, lucru care s-a dovedit a fi doar vorbe aruncate in vant; ba chiar pot spune ca la un consum mediu cu oras si afara si autostrada consuma mai bine decat orice benzinar de pe logan lansat pana la 0,9 tce. Iar acum tce-ul se pare ca e un raport consum putere si nerv imbatabil...
                  Last edited by alexfin; 15 January 2014, 22:30. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • In general Dacia a pus pe noi modele motoare de generatii mai vechi din gama Renaul asa cum a fost si cu dci-ul si cu 1.4 mpi 1.6 mpi samd.
                    Mi-ar fi placut sa ia si 1.4 16 v de la Renault.
                    Dar se pare ca au ales sa dezvolte ei un motor nou cu tehnologie din F1( asa zic ei) si sa il fabrice in romania.
                    Acum cat de performant va fi nu ramane decat sa asteptam.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by stoicanu View Post
                      In general Dacia a pus pe noi modele motoare de generatii mai vechi din gama Renaul asa cum a fost si cu dci-ul si cu 1.4 mpi 1.6 mpi samd.
                      Mi-ar fi placut sa ia si 1.4 16 v de la Renault.
                      Dar se pare ca au ales sa dezvolte ei un motor nou cu tehnologie din F1( asa zic ei) si sa il fabrice in romania.
                      Acum cat de performant va fi nu ramane decat sa asteptam.
                      Tu pe la cati km ai ajuns cu el? Ai ceva pentru care sa te plangi? Depasesti fara sa-l omori?

                      Comment


                      • Acum am 57.000 km si nu trebuie sa il omori la depasiri deoarece cuplu motor este la ture joase de multe ori nu ai nevoie mai mult de 4000 rot/min sa faci o depasire in siguranta.
                        Aici este avantaju unui tce , te poti juca cul el in ture joase.
                        Dupa mine este echivalentul unui dci dar pe benzina numai ca dci-ul are un cuplu mult mai mare.
                        Nu am probleme cu masina, ma pregatesc temeinic pentru rezizia de 60.000 unde va cuprinde si schimbarea curelei si rolelor de transmisie.
                        Legat de transmisia pe lant ea se regaseste si pe 1.4 benzina de la Opel si nu am auzit sa aiba probleme.
                        sigpic

                        Comment


                        • Teoretic distributia pe lant la motoarele noi sunt garantate pe viata , sa vedem in realitate cat o sa tina
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Hai sa fim corectzi , numai lantul este garantat pe viata.
                            Probabil vor recomanda ca la 120.000 sa efetueze o verificare a patinelor de la lant.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              ... ma pregatesc temeinic pentru rezizia de 60.000 unde va cuprinde si schimbarea curelei si rolelor de transmisie.
                              Să ne spui şi nouă te rog frumos, cât te-a costat revizia de 60.000 km!
                              Bineînţeles, după ce o faci!

                              Comment


                              • Iti dai seama ca va fi jale.
                                Am sa renunt la schimbatul placutelor si a discurilor de frana si am sa fac doar transmisia si schimbul de filtre si ulei.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google