Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si loganul meu are aceeasi problema cu maneta de semnalizare. Eu am scris lucrul asta chiar de la lansarea noului model, am facut drive test cu un Sandero si am sesizat din prima. E drept ca arata putin mai bine, dar este de o calitate slaba. Ce sa facem, au pus in standard esp si aibaguri, trebuiau sa reduca din alte parti, nu mai spun de fetele de usi care sunt penale, vad ca la noul Duster si-au dat seama de ce boacana au facut si le-au pastrat pe cele vechi.

    Comment


    • Asta pentru ca noul Duster nu e nou ... de fapt e doar un face lift. Cand va aparea noul duster vom vedea atunci eventualel diferente.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • Si fetele de usi sunt 2 modele.
        sigpic

        Comment


        • Referitor la maneta de semnalizare, la servici am un dokker care are aceeasi problema venita din fabrica.Poate nu este o problema, asa au fost fabricate aceste semnalizari cu "o atingere".

          Comment


          • Originally posted by bobi View Post
            Referitor la maneta de semnalizare, la servici am un dokker care are aceeasi problema venita din fabrica.Poate nu este o problema, asa au fost fabricate aceste semnalizari cu "o atingere".

            Sa vad vineri ce program am si poate dau o fug pana la reprezentanta.

            Comment


            • Originally posted by black_line View Post
              Si loganul meu are aceeasi problema cu maneta de semnalizare. Eu am scris lucrul asta chiar de la lansarea noului model, am facut drive test cu un Sandero si am sesizat din prima. E drept ca arata putin mai bine, dar este de o calitate slaba. Ce sa facem, au pus in standard esp si aibaguri, trebuiau sa reduca din alte parti, nu mai spun de fetele de usi care sunt penale, vad ca la noul Duster si-au dat seama de ce boacana au facut si le-au pastrat pe cele vechi.
              Oricum esp-ul si airbag-urile sunt un plus important care merita mici compromisuri la finisaje, desi pe ansamblu aspectul interior si exterior sunt un real progres.

              Personal eu acord importanta urmatoarelor aspecte, in ordinea enumerata:
              1. siguranta 2. confort 3. fiablitate 3. costuri de intretinere 4. costuri de achizitie 5. performante dinamice

              Apreciez mentalitatea germana care in urma cu 10 ani, spre exemplu, aveau masini cu abs si airbag-uri in dotarea standard (desi legislatia nu impunea acest lucru) iar aerul conditionat era pe lista de optionale spre deosebire de masinile sud-coreene unde aerul conditionat era in standard iar abs-ul si airbag-urile erau optionale. (m-am referit la masinile vandute in Europa)

              La Duster-ul Laureate model vechi unde esp-ul era optional foarte putini alegeau aceasta optiune, in comparatie cu cei care alegeau de pe lista de optionale vopseaua metalizata.
              Nici la Logan 1 facelift nu se inghesuiau multi la airbag-urile laterale, preferau jantele din aliaj.

              Comment


              • Legat de semnalizare eu zic sa mai astepti.
                Asa facea si la mine la inceput dar dupa un timp a inceput sa mearga din ce in ce mai bine.
                Acum dupa 1 an si si 55.000 km merge foarte bine mai trebuie lucrat la comutarea faza scurta cu cea lunga .
                sigpic

                Comment


                • O sa le fac o vizita, deoarece mi s-a intamplat de multe ori in trafic sa stau cu mana pe maneta ca si cand as da semnal cu impuls, adica nu am dus maneta pana la capat, ci pana la punctul unde ma impiedica sa inaintez.

                  App de impuls, ma poate ajuta cineva sa am asa ceva pe masina? Presupune umblarea in soft? E posibil sa pierd garantia pe partea asta, de soft sau pe alte componente?

                  Comment


                  • Multa lume asteapta semnalul cu impuls in timp ce putini se bucura de ea.
                    sigpic

                    Comment


                    • Nu se pune problema de progres, daca nu o consideram net superioara varianta de logan 2 atunci nu o schimbam, ce am vrut sa subliniez este faptul ca anumite lucruri bune din vechiul logan au avut de suferit pe noul logan.

                      Comment


                      • Dar sta sti ca mai toate marcile au avut de suferit.
                        Nu se mai fac masini ca in trecut , multe modele vechi de masini sunt mai fiabile si calitatea materialelor folosit este superioara fata de ce se foloseste in prezent.
                        sigpic

                        Comment


                        • Si la mine e aceeasi problema cu semnalizarea,dar doar cand comut dreapta.Deci daca suntem asa multi eu cred ca nu i defect,ci doar proiectarea comutattorului este anapoda,sau finisarea componentelor din el,lasa de dorit.

                          Comment


                          • acceasi problema si la mine. spre stanga merge foarte usor iar spre dreapta agata undeva.
                            sper sa nu fie probleme pe mai incolo, cand dai intr-o groapa sa cada semnalizarea spre stanga, cum patem la dacia 1300

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              Dar sta sti ca mai toate marcile au avut de suferit.
                              Nu se mai fac masini ca in trecut , multe modele vechi de masini sunt mai fiabile si calitatea materialelor folosit este superioara fata de ce se foloseste in prezent.
                              Îţi dau perfectă dreptate !

                              Discutam deunăzi cu un inginer auto care îmi spunea ce diferenţe sunt între maşinile construite înainte de criză (2008) şi cele după ... şi aici vorbim despre toate mărcile, cu mult sau mai puţin ştaif !
                              În condiţiile în care volumele de vânzări au scăzut pentru mai toţi producătorii, profitul trebuie să rămână cel puţin acelaşi şi atunci Cutting-Cost-ul să trăiască (alături de platforme comune, reducerea greutăţii prin folosirea mai multor plastice, cleme în loc de şuruburi, etc) !

                              Bine, Marketing-ul prezintă aceste reduceri de greutate ca pe o mare reuşită, vezi Doamne ce grijă au de noi producătorii (consum mai mic) şi ce prietene cu natura sunt maşinile moderne ... ! Dar dacă tot ai redus costurile, atunci aş vrea ca aceste reduceri să se vadă şi în preţul final, însă cum mai obţii atunci maximizarea profitului cu orice chip ... ?!
                              Sunt economişti mari pe plan mondial care susţin că practic criza mondială a fost declanşată tocmai de această nebunie a consumului şi a măriririi în permanenţă a profitului, prin orice mijloace ... !

                              Ştiţi de ceva promoţii la Logan II ?
                              Ţinând cont că oricum primele două luni din an nu sunt tocmai spectaculoase din punct de vedere al vânzărilor, oare vor face discount-uri ?

                              Comment


                              • anul trecut aveau 300E reducere daca era pe stoc, produsa de mai mult de 3 luni, 600E daca avea mai mult de 6 luni. Posibil sa fie si mai mari...
                                Eu am luat-o in decembrie, produsa in mai, 600E reducere.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google