Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi permit sa editez o poza.

    Cu rosu furtunul de scurgere condens AC.
    Cel de la tava acumulatorului e undeva in spatele proiectorului stanga.

    P.S. Scutul motor e diferit fata de TCe.
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Cred ca ai dreptate, se vede un furtun aici.
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by ab 86 crd View Post
        buna am si eu un logan 2 de cateva luni si il mai conduce si prietena si a murit motoru de cateva ori si nu se aprin becurile in bord daca moare motoru a mai patit cinvea asa
        Pe langa faptul ca ai facut praf limba romana ... nu intelegem mai nimic din ce spui tu. A murit motorul. Bun... Da' in ce conditii a murit motorul? Care becuri nu se aprind? Cand nu se aprind? etc ... Incearca te rog sa fi mai explicit ca sa putem eventual sa si intelegem ce ne intrebi.
        Merci.
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Daca nu ma insel daca pui contactul si nu pornesti motorul dupa cateva secunde nu ramane nici un martor luminos in bord.
          sigpic

          Comment


          • La mine ramane aprins doar ala de injectie. Ala se stinge dupa ce pornesti motorul.
            sigpic

            Comment


            • si la mine este la fel

              Comment


              • Asa ramane si la mine, ala cu check engine si apoi dispare dupa pornire!

                Comment


                • La mine dupa ce dau la automat dupa cateva secunte se sting toate cum ca totul este in regula si apoi dupa ce o opresc din ambreiaj(adica simulez o oprire a motorului dar cu frana de mana trasa in tr2 si ridic piciorul de pe ambreaj) nu mai ramane apris nimic si se stinge chiar si cel de de frana de mana chiar daca frana de mana este trasa.
                  E pentru treaba asta sa inventat turometru.
                  sigpic

                  Comment


                  • Pana la urma stie cineva daca la DCI este normal sa atarne furtunul asta din poze asa? Alta pozitie , pe scut de exemplu, pot sa-i dau?
                    Attached Files

                    Comment


                    • La multi ani!
                      La voi, cand va urcati si cand coborati din masina, se aud niste zgomote la rotile din spate, de la arcuri?Cand iau un bagaj mai greu din portbagaj(10 kg), de asemenea se aude un zgomot. E normal sa faca asa?

                      Comment


                      • Nu am sesizat. Am auzit cateva zgomote rar cand era trasa frana de mana.

                        Comment


                        • Salutare si la multi ani!

                          O intrebare... am si eu un logan 2 cumparat de curand si (totusi) mi s-a ars un bec de ceata din spate; imi puteti spune/atasa poze si mie cum sa desfac lampa spate ca sa schimb becul ala?

                          Multumesc.

                          Comment


                          • Wizard foloseste cu incredere functia cautare.
                            Ai doar un bec de ceata pe spate stanga, pe dreapta ai bec dar nu si cablaj. Trebuia sa vezi acest lucru(1 bec de ceata) cand ai ridicat masina.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Merci,

                              Exact acum găsisem postul... scuze.

                              Cât despre ce trebuia să văd când am ridicat mașina... aici e o întreagă poveste. Am luat eu destule țepe cât pentru mai mulți!

                              Comment


                              • da ... am auzit si eu zgomotul ala cand se da cineva jos din masina ... se aude ori de la arc ca inca e tzapan ... ori de la frana de mana daca e trasa ! La multi ani !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google