Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by doryen View Post
    ieri am fost la Dacia service- la reprezentanta de unde am luat loganII 0.9.Tca
    doar ca sa-mi pun rotile de iarna pe jenti.atentie (doar cu terminatia 40-nu 50 )ca la toate loganurile fabricate pana in 2012
    . SURPRIZA-inginerul din sectie a fost curios sa vada cat am consumat in primii 400 km facuti(100 urban si 300 extraurban.
    laptop, fite, treburi prin torpedou uimire diN 50 l-5 reali 45l arata la cantitate ramasa in rezervor fix 31 litri
    softare- remasurare.telefoane..alea alea
    la fel media de...4,9/100km nu stiu decat ca liniutza are 5,3 litri benzina(din cele 8-asta este pe bune...o fi bine? o fi rau?/ eu sunt super multumit-sa O TINTA TOT ASA
    Ce se intampla daca pui roti de iarna pe jante cu terminatia 50 in loc de 40?

    Originally posted by stoicanu View Post
    Florin am zis ca nu stiu cum se demonteaza dar sigur are o singura PIULITA restul sunt de ghidaj.
    Atentie la demontare ca in prelungirea de pe aripa are la extremitate un clips de plastic . Sa nu-l rupeti. Mie mi-a facut condens si mi l-au schimbat stopul stanga complet pe garantie. Cand au tras sa-l dea jos la service , clipsul s0a rupt. Acum nu stiu ce consecinte are ruperea lui.
    oricum ideea este proasta rau sa demontezi tot stopul ca sa schimbi un bec ars, plus ca vad riscuri la operatiunea asta.
    Last edited by gutu1; 22 December 2013, 12:54. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Orice janta cu ET diferit de 40 va atinge ori in aripa, ori in contraaripa. Din cate stiu la Logan I ai ET 35 43 sau 50.
      Pentru mai multe informatii cauta pe google ET jante.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • nu cred ca 3 pana la 10mm mai in interior/exterior o sa faca roata sa atinga.

        Comment


        • Atunci va confirm eu ca am montat pe Logan 2013 jantele cu cauciucuri de iarna de la Logan 1 (2007) si nu atinge nici unde. A fost urcata si sus pe cric cu ocazia reviziei si nu se observa nimic. Ma gandeam sa nu infuenteze cumva la viteza mare siguranta in trafic....

          Comment


          • Originally posted by Dangulica View Post
            Chestia cu GSI-ul ma intereseaza si pe mine. 0.9 TCE

            Daca schimb cum imi spune GSI-ul, obtin un consum decent in oras (Bucuresti), cam 8.0-8.2 L/100km, la viteza medie de 20-21 km/h. Problema e ma pune sa schimb pe la 2250-2500 de ture si ma coboara cam in 1500 ture dupa ce schimb. Mie mi se pare subiectiv cam subturat, desi motorul nu vibreaza cum ar face la 1200 ture cand se cunoaste clar ca e subturat.

            Daca schimb cum ma taie pe mine capul, pe la 3000 si o tin intre 2000 si 3000, ma duc la un consum de 9.5-10 L/100km, la aceeasi viteza medie.

            Intrebarea e daca GSI-ul chiar e gandit bine si masina la 1500 de ture nu e subturata? Parca 90% din cuplu pe acolo incepe, ma gandesc ca de aia ma coboara fix la 1500 de ture.

            Recunosc ca e prima masina cu turbina pe care am condus-o (diesel n-am avut niciodata) si nu imi dau seama cum e cu turatiile optime

            Toate de mai sus sunt valabile cu ECO pornit.



            Salut, nu sunt sigur dar eu cred ca apare acea indicatie de schimbat al vitezelor imediat ce ai deposit 2000 de rotatii pentru ca se folosesc aceleasi ceasuri si pentru diesel si pentru benzina si este optimizat pentru diesel. Eu nu tin cont de el si schimb pe la 2500-3000 cand simt ca nu subturez motorul. Legat de condusul motoarelor turbo, cel mai bine e sa o tii in zona de cuplu, adica in cazul lui 0.9 tce trebuie tinut in 2500 rot/min.

            Comment


            • Eu am motorul de 1.2 si am si eu indicatii despre cand sa schimb. Ce vreau sa spun e ca turatia la care ti se indica schimbarea nu e fixa, e in functie de sarcina. Daca la 2000prm se aprinde becul sa schimb si atunci accelerez mai tare, becul se stinge si ma lasa sa merg turat, pentru ca am o cerinta de cuplu pe care nu-l poate oferi intr-o treapta superioara. Deasemenea, daca urc un deal abrupt, avand constant la 3000rpm, nu se aprinde becul si nu cere treapta superioara, deoarece in acea treapta superioara nu as putea urca in acelasi ritm ca acum.

              Cu alte cuvinte calculatorul indica faptul ca as consuma mai putin carburant, in aceleasi conditii de cuplu, intr-o treapta superioara/inferioara. Adica nu imi spune sa merg ca un melc, ci ma invata sa fiu cat mai economic, indiferent cat de lent sau sportiv as merge.

              Comment


              • M.FLORIN, userul Stoicanul, si alti detinatori de logan 2 imi pot spune, daca cunosc bineinteles, pompa pentru stropit parbrizul este aceeasi cu cea de pe logan 1 ? Multumesc
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • Zi stoicane ... ca eu ma dau batut ...habar nu am daca e aceeasi sau de alt fel. Nu am desfacut pe acolo deloc sa verific.
                  sigpic
                  This is My Ride!
                  !Visit and enjoy!

                  Comment


                  • Maine daca imi lucreaza baiatul din service iti dau codul pompei si le compari tu.

                    Eu chiar daca desfaceam nu stiu cum arata cea de L1
                    Last edited by stoicanu; 23 December 2013, 21:58. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • A folosit cineva creion corector pt a retusa zgaraieturile ....? un mic help nu ar strica !

                      Comment


                      • la DCI a observat careva furtunul asta iesit dupa scut? Este normal sa fie asa? Ce rol are?
                        Attached Files

                        Comment


                        • Am si eu un furtun ce atarna pe acolo. Cred ca e ala pe care curge condensul de la aerul conditionat.
                          sigpic

                          Comment


                          • Bateria are furtun de degazare?
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • buna am si eu un logan 2 de cateva luni si il mai conduce si prietena si a murit motoru de cateva ori si nu se aprin becurile in bord daca moare motoru a mai patit cinvea asa

                              Comment


                              • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                                Am si eu un furtun ce atarna pe acolo. Cred ca e ala pe care curge condensul de la aerul conditionat.
                                Furtunul asta nu este mai in dreapta , cu iesirea undeva chiar in spate la proiectorul de ceata? Daca te uiti la prima mea poza furtunul ala ar fi undeva la coltul de sus stanga al pozei. Nu l-am prins in poza dar acolo este un furtun deschis din plastic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google