Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Confirm ce spun colegii. Vei pierde garanția mașinii dacă montezi GPL indiferent de montator dacă nu este pusă din fabrică. Montatorul îți va oferi garanție doar pentru instalația GPL, de regulă 2 ani. Din acest motiv nici eu nu mă grăbesc să pun GPL până nu mai trece din perioada de garanție pentru că nu se știe niciodată
    Numai bine

    Comment


    • Diferența între JH3 360 și JH3 359

      Salutare ! Dețin un Logan II 1.2 73cp (Euro 6) din data de 10-2016. Am reușit performanța să stric cutia de viteze după 7000 de km. Cutia de pe mașina este un JH3 360 și vreau să o înlocuiesc cu totul cu un JH3 359. Am găsit pe forum pe cineva care spune că la Euro 6 se potrivesc 3 tipuri de cutii (JH3 359, 360, 361) și anume aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=196 ; Înfară de rulmentul de presiune de la ambreiajul hidraulic care are diametru cupla conducta presiune de 12,2 mm la JH3 359 și la JH3 360 diametru este 13,3 mm, mai este vreo diferență ? Bănuiesc că cei 2 se pot pune de pe o cutie pe alta, dar alte diferențe nu am găsit. Mulțumesc anticipat !

      Comment


      • Originally posted by stoicanu View Post
        Are avantaje la gpl din ori ce pozitie
        La jumate costul carburantului
        Cat despre motoare nu m-as gandi decat la variantele cu 0.9 tce
        Pe GPL sunt avantaje doar daca faci multi kilometrii/an. Cu ce te incanta ca scoti pretul la jumatate cand compensezi prin reviziile semestriale care nu prea sunt facute pe gratis, adica preturile la "originalele lor pe bullpren" sunt cam ridicate, 200 lei si 50 lei manopera, adica desfacut in total 3 coliere.

        Azi am facut si eu comanda pentru MCV Stepway 0.9 TCe in ciuda celor citite, si de ce spun asta? am luat un opel SH, peste tot citeam problema cea mai frecventa , niciodata nu am avut problema aia, dar niciodata, stiu posesori de motorizarea la care toti spun ca le pica Turbo sau volanta, deasemenea nu i-am auzit sa se planga. Am citit aici de unii care sa plang de trepidatii, dar deasemenea sunt si utilizatori care spun ca nu au nimic. Poate in primele loturi al motorului sunt anumite scapari, dar cu siguranta se remediaza de catre uzina cand sunt sesizate problemele astea.
        Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

        Comment


        • Originally posted by gabrieln1960 View Post
          Din cate stiu eu, chiar daca masina vine de noua cu GPL montat pe platforma Mioveniului, garantia nu mai este cea standard de 3 ani, cel putin la motor.
          Eu am comandat in martie 2018 si am garantie 3 ani.


          Originally posted by rhydin View Post
          Cu ce te incanta ca scoti pretul la jumatate cand compensezi prin reviziile semestriale care nu prea sunt facute pe gratis, adica preturile la "originalele lor pe bullpren" sunt cam ridicate, 200 lei si 50 lei manopera, adica desfacut in total 3 coliere
          Semestriale? Adica revizii de 2 ori pe an?!

          Comment


          • eu am pe GPL reviziile se fac odata cu uleiul, filtre etc, adica la 20.000

            Comment


            • Salutare. Ma poate ajunta cine cu niste informatii despre cum se demonteaza oglina exterioara de pe loganul 2? Pana acum am reusit sa scot fata de la interior si am vazut un surub. L-am desfacut dar nu a iesit oglinda.

              Comment


              • Bine de stiut
                Dupa montarea intalatiei GPL se merge la omologare. Omologarea se trece in Cartea de Identitate la rubrica Omologari Individuale, apoi Certificatul de Inmatriculare (Talonul Auto) trebuie mers sa fie completat. Se completeaza la rubrica Observatii.
                Poti sa mergi linistit la ITP chiar daca nu e completat in talon, ca oricum instalatia e omologata RAR. Singura problema ar fi ca trebuie sa circuli mereu cu Cartea de Identitate la tine (sau cu o copie legalizata la notar - alta taxa), in cazul ca te opreste Politita sa poti face dovada ca instalatia e omologata. Daca treci si in talon, poti lasa cartea acasa.
                Nu se schimba talonul, doar se completeaza. Trebuie achitata o taxa la trezorerie pentru treaba asta.
                Last edited by abc; 27 August 2018, 13:30.

                Comment


                • Originally posted by Pfa View Post
                  Salutare ! Dețin un Logan II 1.2 73cp (Euro 6) din data de 10-2016. Am reușit performanța să stric cutia de viteze după 7000 de km. Cutia de pe mașina este un JH3 360 și vreau să o înlocuiesc cu totul cu un JH3 359. Am găsit pe forum pe cineva care spune că la Euro 6 se potrivesc 3 tipuri de cutii (JH3 359, 360, 361) și anume aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=196 ; Înfară de rulmentul de presiune de la ambreiajul hidraulic care are diametru cupla conducta presiune de 12,2 mm la JH3 359 și la JH3 360 diametru este 13,3 mm, mai este vreo diferență ? Bănuiesc că cei 2 se pot pune de pe o cutie pe alta, dar alte diferențe nu am găsit. Mulțumesc anticipat !
                  Ai citit ce scrie acolo?
                  359 e pe Logan, 360 pe Sandero

                  Rapoarte:
                  JH3-359 11/41 21/43 28/39 34/35 39/31 11/39 14/63 None
                  JH3-360 11/41 21/43 28/39 34/35 39/31 11/39 14/63 None
                  JH3-361 11/41 21/43 28/39 34/35 39/31 11/39 14/63 None

                  Pe cutia de pe mașină ce cod ai?
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Buna ziua.
                    A facut careva transplant de faruri cu led si grila radiator noua la logan(2013-2016) ????
                    Ma tot gandesc la modificarea aceasta dar inca nu stiu daca sunt complet compatibile reperele cu partea din fata la loganul din 2014 cum am eu.
                    Last edited by GFN; 27 August 2018, 14:34.
                    Captain of the black pearl

                    Comment


                    • Făcut un transplant de faruri X52ph2 pe X52ph1: s-a lăsat cu toată bara schimbată

                      Pe X52 ph1 singura modificare plug&play sunt farurile de SL10.

                      Atenție, vorbesc din experiență proprie
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • @Pfa, imi pare rau pentru necazul tau, insa eu unul as fi curios cum s-a intamplat? Daca ai timp, ai putea sa ne spui si noua?

                        Comment


                        • Originally posted by t0rquemada View Post
                          Făcut un transplant de faruri X52ph2 pe X52ph1: s-a lăsat cu toată bara schimbată

                          Pe X52 ph1 singura modificare plug&play sunt farurile de SL10.

                          Atenție, vorbesc din experiență proprie
                          Multumesc de informatie Torq, pacat mi-ar fi placut sa schimb look-ul masinii cu farurile model nou si cu bara deja este prea mult si nu se mai merita.
                          Captain of the black pearl

                          Comment


                          • Salut, Dragoș!

                            Îți mulțumim pentru mesaj! Instalația poate fi montată la reprezentanță, dar orice defecțiune care va apărea ulterior din cauza montării și utilizării instalației GPL, nu va fi reparată în garanție. Aceste piese/ operațiuni nu vor face obiectul garanției.

                            Te invităm să afli mai multe detalii despre acest subiect la cel mai apropiat agent autorizat Dacia. Gășesti lista aici: http://bit.ly/ReteauaDacia

                            O zi excelentă!
                            Echipa Dacia

                            Asta zic cei de la Dacia referitor la GPL...

                            Comment


                            • Originally posted by abc View Post
                              Bine de stiut
                              Dupa montarea intalatiei GPL se merge la omologare. Omologarea se trece in Cartea de Identitate la rubrica Omologari Individuale, apoi Certificatul de Inmatriculare (Talonul Auto) trebuie mers sa fie completat. Se completeaza la rubrica Observatii.
                              Poti sa mergi linistit la ITP chiar daca nu e completat in talon, ca oricum instalatia e omologata RAR. Singura problema ar fi ca trebuie sa circuli mereu cu Cartea de Identitate la tine (sau cu o copie legalizata la notar - alta taxa), in cazul ca te opreste Politita sa poti face dovada ca instalatia e omologata. Daca treci si in talon, poti lasa cartea acasa.
                              Nu se schimba talonul, doar se completeaza. Trebuie achitata o taxa la trezorerie pentru treaba asta.
                              Este deajuns sa ai o copie simpla dupa CIV cu omologarea, nu trebuie legalizata

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Ai citit ce scrie acolo?
                                359 e pe Logan, 360 pe Sandero

                                Rapoarte:
                                JH3-359 11/41 21/43 28/39 34/35 39/31 11/39 14/63 None
                                JH3-360 11/41 21/43 28/39 34/35 39/31 11/39 14/63 None
                                JH3-361 11/41 21/43 28/39 34/35 39/31 11/39 14/63 None

                                Pe cutia de pe mașină ce cod ai?
                                Ce cod ? Am spus că este JH3-360. Dacă nu este vorba de asta, am atașat o poză cu eticheta de pe cutie.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google