Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu stiu ca A.F.U. este proiectat doar pentru a determina daca forta de apasare a pedalei de frana nu este suficienta si o creste pentru a acoperi acea lipsa detectata de catre sistem , n-are treaba cu aprinderea avariilor.
    El sesizeaza c-ai apasat foarte rapid pe pedala (ceea ce el crede ca este o franare de urgenta) dar pedala n-ai dus-o pana in podea si atunci el doseaza presiunea in sistem ca si cum tu ai calcat pana "la fund" pedala.


    Ce chestie , m-am asteptat la dci sa fie multe probleme cu easy-r-ul datorita cuplului mai mare , cand colo sunt probleme la tce. Ciudat.
    Last edited by prometheus; 12 October 2017, 14:36.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Din cartea masinii
      Attached Files

      Comment


      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
        Cand merg cu Eco activat schimba exact la limita subturarii si niciodata nu "a dat in nas". Parerea mea este ca o data mutata maneta in Drive nu trebuie sa va mai preocupe decat traficul, acceleratia si frana.
        Fara sa par ionic, sau rautacios, dar cred ca ai un stil de mers foarte calm.
        Eu unul cu al meu DCI nu pot merge in ECO, mi-se pare ca subtureaza foarte muuult. Adica ma gandesc ca la DCI care teoretic e gandit sa mearga in turatii joase, nu pricep cum poti merge cu ECO pe benzina.

        Se poate merge doar daca e soseaua foarte libera, semafoarele foarte lungi ca sa poti accelera inceeeeet.

        sigpic

        Comment


        • In functie de vehicul , acestea se pot aprinde !?

          La mine nu s-au aprins pana acum.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Originally posted by SoNyKeL View Post
            Fara sa par ionic, sau rautacios, dar cred ca ai un stil de mers foarte calm.
            Eu unul cu al meu DCI nu pot merge in ECO, mi-se pare ca subtureaza foarte muuult. Adica ma gandesc ca la DCI care teoretic e gandit sa mearga in turatii joase, nu pricep cum poti merge cu ECO pe benzina.

            Se poate merge doar daca e soseaua foarte libera, semafoarele foarte lungi ca sa poti accelera inceeeeet.
            Nicio problema, intr-adevar sunt foarte calm si prudent. Poate din aceste motive nu am avut niciun accident din 1982 pana acum.

            Comment


            • Nu e vorba de atentie si prudenta e vb ca pana treci semaforu se pune rosu.
              Iar faptul ca din 1982 nu ai avut accident nu e elocvent, sunt pustani cu permis de 5-10ani cu mai multi kilometrii, soferi de tir/dube/camioane mici, si nici asta nu e elocvent...

              sigpic

              Comment


              • Cat timp nu stii cati km am parcurs pana acum si cu cate masini cu regret iti spun ca nu ai cum sa apreciezi cat de elocvent este. Daca crezi ca se pune rosu semaforul pana trec eu este strict parerea ta, cine sunt eu sa te contrazic? Oricum deviem serios de la obiectul topicului si nu are rost sa continuam o discutie care nu duce nicaieri.

                Comment


                • Peste 10.000 km la masina din semnatura...zero probleme la cutie, zero probleme în general.

                  Comment


                  • Sa nu ai nici de acuma incolo! Legat de S&S la Easy-R (nu stiu cum e la manuala), mi-ar fi placut ca atunci cand am S&S dezactivat dar sunt oprit la semafor si il activez atunci, daca toate conditiile sunt indeplinite, sa opreasca motorul. Singurul mod in care am reusit sa fac asta este sa fiu in D, reactivez S&S, dau pe N si trag putin frana de mana ca sa se opreasca si e aiurea sa trebuiasca sa fac atatea manevre.

                    Comment


                    • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                      Si o intrebare: v-a intrat pana acum Asistenta la Franarea de Urgenta? Si daca da, s-au aprins avariile timp de cateva zeci de secunde? Ma mananca undeva sa incerc, dar mi-e mila de masina.
                      AFU se activeaza daca apesi repede pedala. De exemplu, cand apesi pedala rapid, dar nu neaparat de tot, si simti ca "musti" volanul inseamna ca a intrat AFU.

                      Avariile se aprind doar daca forta de decelerare depaseste un anumit nivel. Nu se aprind zeci de secunde ci doar cat timp are loc decelerarea puternica. Se poate testa usor la viteze mai mari cu o franare mai energica.

                      ~~~~

                      Eu cu Easy-R am 12.000km si nu sunt probleme in afara celor posibile enuntate mai sus in tr.1, dar neconfirmate inca. Astept sa vad cum mai evolueaza situatia.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                        Cat timp nu stii cati km am parcurs pana acum si cu cate masini cu regret iti spun ca nu ai cum sa apreciezi cat de elocvent este. Daca crezi ca se pune rosu semaforul pana trec eu este strict parerea ta, cine sunt eu sa te contrazic? Oricum deviem serios de la obiectul topicului si nu are rost sa continuam o discutie care nu duce nicaieri.
                        Scuze poate m-am exprimat gresit, vroiam sa zic in primul rand ca, doar faptul ca cineva care are permis de 10 ani si nu are nici o "greseala" nu este elocvent, la modul general. Conteaza numarul de kilometrii, conditiile de drum. In fine, asa cum ai zis si tu deviem de la subiect.
                        Plus ca nu am nici un drept sa te judec, sau sa te critic, dacă nu cunosc toate aspectele si nu te stiu ca sofer.

                        Dar revenind la topic:
                        Easy-R plus ECO
                        Mi-se pare foarte subturat motorul, drept urmare imi este frica sa accelerez, am inteles ca mersul subturat dăunează turbinei, plus se simte motorul care se chinuie.
                        Si asta la diesel care are cuplu mai mult si la turatii mai mici decât 0.9Tce
                        Dar poate la Tce, schimbarile sunt mai calculate decât la Dci.


                        @Silviu, ai testat functia ECO, tu poti sa mergi cu ea? Eu oricum as incerca mi-se pare ca chinui masina

                        sigpic

                        Comment


                        • In oras doar cu ECO merg. In functie de cat de mult apesi acceleratia schimba mai sus sau mai jos. E la fel ca fara ECO doar ca e mai limitata acceleratia si punctele maxime de schimbare sunt mai mici.

                          In functie de incarcare, cam de pe la 1500-1600rpm in sus poti accelera fara probleme, nu o simti lenesa sau subturata. De regula o tin in jurul lui 1800-2000rpm dar cand am nevoie de lansare in forta (depasiri) incep de pe la 2200+rpm sau mai sus.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Înseamnă că sunt eu prea crizat... Si poate mi-se pare.

                            sigpic

                            Comment


                            • Nu's cum este la izi-R...dar la manuala...eu circul aproape exclusiv in oras cu ECO on...si n-am simtit nevoia decat de vo 3-4 ori sa bag pedala de acceleratie in podea...si atunci am bagat pana dupa punctul dur (cand iese din modul eco)

                              Comment


                              • Originally posted by SoNyKeL View Post
                                Înseamnă că sunt eu prea crizat... Si poate mi-se pare.
                                În Constanța mi s-a părut ca se circula agresiv și la intimidare, părere personala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google