Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu pot sa nu mai apelez la un proverb , pe care sigur il cunoasteti , cu referire la admiratori : "cine se aseamana se aduna "
    Cu un oarecare regret cred ca o sa parasesc forumul . Nu ma ridic la nivelul exigentelor acestuia .

    Comment


    • Eu cred ca mai multe pareri, fie ele si contradictorii sunt bine venite. Nu vreau sa iau apararea nimanui, nu tin cu nimeni, dar chiar mi-as dori sa va intelegeti. Si cred ca asta nu e posibil, decat daca lasati amandoi de la voi cate putin.

      Revenind la cutia noastra, daca pana acum eram 99% convins ca e o problema de disc de ambreiaj, acum cred ca e doar o problema software.
      Dacia trebuia sa introduca autocalibrarea, nu neaparat a tuturor vitezelor, ci macar a touchpoint-ului intre ambreiaj si volanta, la un anumit numar de folosiri (gen dupa 1000 de cuplari). Banuiesc ca toata lumea asteapta macar 5 secunde dupa pornirea motorului pana sa baga in Drive si sa plece, asa ca nici nu ne-am dat seama cand s-ar face. Facandu-se cu motorul pornit, nu mai are treaba incarcarea bateriei, deci nu vad vreun risc.

      Comment


      • Asta implica alte costuri. La o alta "secventiala" aveam "adaptivitate", dar si pretul era altul.

        Comment


        • Deci cutia stie sa isi faca calibrare, dar doar la cerere. De ce nu merge adaugata o linie de cod care sa ceara aceasta calibrare in anumite conditii, gen nr de cuplari, nr de km, etc.?

          Comment


          • S-a mai discutat.
            Sincer nu stiu cum s-ar putea aplica "solutiile" tale.
            Dar cred ca un kisspoint adaption implica cu totul altceva, plus un alt hardware\software si alte componente.

            Comment


            • Originally posted by nickey1982 View Post
              Revenind la cutia noastra, daca pana acum eram 99% convins ca e o problema de disc de ambreiaj, acum cred ca e doar o problema software.
              .
              Eu n-aș baga mana in foc că este așa.Am făcut mai multe calibrări in reprezentanta ,între schimburile de ambreiaj și minunea n-a ținut mai mult de câteva zile.Cred că o calibrare a cutiei îmbunătățește comportamentul cutiei in general,dar mai trebuie făcută și câte o curățare a discului de ambreiaj,mai ales daca se merge mult bara la bara..Altfel vom ajunge sa facem calibrări foarte dese că sa nu fie probleme.

              Comment


              • [QUOTE=nickey1982;n3648773]Eu cred ca mai multe pareri, fie ele si contradictorii sunt bine venite. Nu vreau sa iau apararea nimanui, nu tin cu nimeni, dar chiar mi-as dori sa va intelegeti. Si cred ca asta nu e posibil, decat daca lasati amandoi de la voi cate putin.

                La noi la romani recunoasterea si recunostinta sunt "rara avis" . Instinctual ar trebui sa tinem cu cei care tin cu noi

                Din observatiile mele recalibrarea imbunatateste schimbarea treptelor in regim de mars . La plecarea de pe loc, acel kisspoint nu este prea influentat (vezi valorile). Vibratiile vor reaparea curand iar "curatarea " discului va fi din nou necesara . Dupa recalibrare s-a imbunatatit sesizabil trecerea dintre tr. II-a la a III-a si invers , chiar la rece . Schimbarea treptelor in continuare sunt , in perceptia mea , chiar mai bune ca din fabrica.

                Comment


                • Mie la plecarea de pe loc mi se pare cea mai buna imbunatatire. Cu marsalierul nu aveam probleme nici inainte. Touchpoint-ul s-a modificat de la 670 la 677.

                  Comment


                  • Bine ar fi sa fie oferite si raspunsurile corecte la eventualele intrebari si\sau probleme generate.

                    Si sper ca viitorii colegi cu noile JS3 ("reintroduse") sa nu mai aiba problema asta a trepidatiilor.

                    Comment


                    • Daca au modificat ceva software sau hardware, prin faptul ca nu s-a modificat si pretul (500 euro) inseamna ca poate fi implementat si noua gratuit, sau cu costuri decente.
                      Eu verific constant rechemarile, poate apare si cutia noastra: https://anpc.ro/articol/1377/retrageri-voluntare-2020

                      Asa, ca fapt divers, sunt rechemate si masini fabricate acum 20 ani, cu probleme legate de airbag, cei drept:
                      Campanie de rechemare BMW seria 3 model E46 (perioada de productie iunie 1997 - iunie 2000)

                      Campanie de rechemare Honda CR-V (autovehicule produse intre anii 1997 si 1999)

                      Comment


                      • Pai la retragerile astea n-ar trebui sa ne anunte? Asa cum a fost cand au schimbat airbagul de pe volan? Trebuie sa stam noi cu ochii geana pe site la ANPC?

                        Comment


                        • Intai sunt publicate pe ANPC si mai apoi incep sa trimita scrisori acasa. Eu la vechiul Logan, cand s-a facut update de soft, mai intai am aflat de pe forum si la vreo 3 luni am primit scrisoare acasa. Bine, vorbim de anul 2006.

                          Comment


                          • Inca o veste buna au rebagat Easy-R si la nemti: https://www.dacia.de/modelle/sandero...%2FBABex%2FA4L

                            Comment


                            • Citind, vreau sa spun ca problema acestei cutii nu consta doar in softul curent. Problema este si din cauza ambreiajului, eu de exemplu cat avusesem masina in service prima data pentru schimbare de ambreiaj, am primit un alt Sandero 1.2 manuala la care era aceeasi problema cu trepidatul ambreiajului la rece, lucru care putea fi controlat in schimb printr-o turatie mai mare si ambreiere mai lina (lucru care la automata momentan nu se poate programa de catre noi).

                              Trepidatiile apar dupa un numar de km facuti sau in anumite conditii de mers mult bara la bara mie mi-au aparut (clasicul moment in care iei piciorul de pe frana, el ambreiaza si tu dupa pui frana, moment in care el tot vrea sa inainteze si forteaza ambreiajul, ergo apar trepidatii). Ma bate gandul ca dupa ce se termina si ambreiajul acesta, de tot de data asta, sa cumpar acel kit de ambreiaj care a fost linkuit aici acum ceva timp.

                              In rest nu stiu ce sa mai spun, sunt per total multumit de masina, nu imi place acceleratul in suturi dupa 3000rpm dar aparent sunt foarte multi care au problema asta (nu apare nicio eroare la diagnoza), si problema asta cu ambreiajul, dar ma gandesc ca vor fi rezolvate. Inca o mica hiba care mie nu-mi convine e ca in modul non-ECO masina tinde sa se tureze foarte tare in anumite situatii, in sensul in care daca apas prea incet, ca sa schimbe mai jos, merg foarte lent, daca apas mai tare, schimba in 3500-4000, si o simt destul de agresiva. In modul ECO in schimb, primele 4 trepte sunt destul de bine etajate, mai putin tendinta de subturare catdeodata si faptul ca a 5-a se incapataneaza pe drum drept sa o dea pe la 60km/h ceea ce inseamna ca ajunge la 1500rpm sa traga, ceea ce o face sa tremure toata. Daca s-ar face un batch update, cu rezolvarea problemelor de etajare ale vitezelor si cu problema de injectie ar fi genial.

                              Comment


                              • Cum banuiam si anticipam, cutia noastra Easy-R isi face autocalibrare. Astazi, asteptand in masina, am conectat telefonul mobil si am dezactivat modul confort pentru stergatorul spate. Apoi, am zis sa ma uit la valorile cutiei si surpriza, sunt mici modificari. Touchpoint-ul a revenit la valoarea initiala, iar pe anumite trepte de viteza, mici modificari. Atasez din nou, capturile vechi si cea noua, pentru comparatie, numerotate in ordine.
                                In continuare, plecarea de pe loc, care ma intereseaza cel mai mult, nu s-a modificat. Inca pleaca perfect. Inainte, simteam un tremurat cand ambreiajul trecea din modul patinare in modul cuplat complet.
                                Si sectiunea verde din partea de jos din captura nr. 2 inca apare si in captura nr. 3, dar pe mobil ecranul e mai mic si nu a incaput. Inca nu inteleg de ce exista Start si Stop pentru a scrie valorile curiei si ale ambreiajului, dupa calibrare.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google