Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-am uitat inca o data pe valorile din captura 3 si acestea tind sa se apropie catre cele initiale din captura 1. Ma gandesc, ca valorile dupa calibrare sunt temporare, pentru a le putea testa in mers si daca masina merge OK, sa le poti scrie pe masina, ca valori permanente. Daca nu iti convin, ele in timp vor reveni incet catre valorile initiale, prin autocalibrare, fara interventia noastra. Poate ca de asta cutia revinve la vechile obiceiuri.
    E doar logica mea, nu dati cu pietre.

    Comment


    • O sa observi ca ai mici vatiatii ale valorilor la rece fata de cele la cald . Pot fi datorate coeficientilor de dilatatie ale componentelor mecanice ale ambreiajului (destul de masive).
      Da , si in logica mea fiindca sunt parte ale aceiasi operatii (de calibrare) , apoi sunt pe aceeasi pagina , corp comun , si cred ca scrierea noii valori ar trebui facuta pentru permanentizarea modificarilor . Cred , nu stiu sigur.

      Comment


      • Cu actuatoarele a avut careva probleme?

        Comment


        • Eu nu am avut si nici nu am auzit .
          Dar daca ai oarece temeri foloseste modul ECO , mod in care actuatoarele lucreaza mult , mult mai putin ( aproape jumatate de actionari ).
          Last edited by georgstelsib; 27 May 2020, 09:18.

          Comment


          • Despre ce face\nu face modul ECO este o discutie lunga dar ar fi interesanta dovada (sau in ce conditii) cu "aproape jumatate de actionari".

            Comment


            • Iarasi... Daca vrei numarul exact al actionarilor numara-le pe acelasi traseu (cat mai variat) in modul normal si apoi in modul ECO . Asa poate o sa ai liniste , o sa ai dovada pe care n-o vei pume la indoiala tie insuti.

              M-am adresat colegului "Mosoru" , lasa-l pe el sa-si exprime nedumerirea .

              Comment


              • Interesanta "monitorizarea", si nu voi scrie mai mult decat atat: No comment!

                Comment


                • Cu modul ECO, depinde de situatie. Eu de exemplu cand ies de la serviciu din parcarea subterana de la nivelul -4, in fiecare rampa schimba din 2 in 3 apoi iar in 2 de innebunesti. Cu modul normal, tine constant 2.

                  Comment


                  • Asa e mult mai corect: depinde de situatie.
                    Dar sa sustii ca modul ECO "injumatateste" actionarile si sa "justifici" prin "numaratul" lor este hilar.

                    Comment


                    • Stii tu cine rade cand trebuie , dar mai mult cand nu trebuie ? Nu vrei sa scapi de ridicol ? De ce nu vrei sa ma lasi in pace ? Usor , usor , cazi in patologic .

                      Comment


                      • Originally posted by nickey1982 View Post
                        Cu modul ECO, depinde de situatie. Eu de exemplu cand ies de la serviciu din parcarea subterana de la nivelul -4, in fiecare rampa schimba din 2 in 3 apoi iar in 2 de innebunesti. Cu modul normal, tine constant 2.
                        Si are relevanta la in functionarea generala ? Fiindca despre asta era vorba . Cati ies de la nivelul minus 4 ?

                        Comment


                        • @ georgstelsib , stimate coleg de forum, la fel ca si in celelalte cazuri, cand nu ai argumente treci la jigniri.
                          Aberatia insa ramane scrisa (la fel ca si celelalte).

                          Comment


                          • Din nou, n-as mai vrea sa va certati. Am vazut ca disputa e mai veche intre voi si pe alte topicuri.
                            Revenind, acest lucru se intampla pe orice drum in rampa in modul ECO. Pot da un alt exemplu daca pleci din Brasov catre Bucuresti, pana sa ajungi in statiuni, mergi pe un drum in rampa si virajat (de obicei foarte aglomerat) unde nu poti prinde viteza, iar in ECO trece in treapta superioara, vede ca nu poate, apoi inapoi in treapta inferioara si tot asa. Banuiesc ca la schimbarea treptei superioare, cutia ar trebui sa tina cont si de inclinarea masinii.
                            Intr-adevar, astea sunt doar exceptii, pe drum drept, in ECO schimbarile sunt mai rare pentru ca face kickdown mai rar.

                            Comment


                            • @ nickey1982, kickdown-ul e altceva.
                              Dar si pe drum drept ramane valabil acelasi lucru: depinde de situatie.
                              Si inchei aici discutia si pe tema asta. Fiecare judeca\interpreteaza lucrurile in felul sau.

                              Comment


                              • Asa e. Retrogradare am vrut sa zic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google