Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai ca nu am "lovit" pe nimeni, am adus argumente (adevarat poate putin mai lungi) la cele scrise. Desigur ca se pot aduce si contra-argumente la "ineptii", preferabil fara jigniri si atacuri la persoana ca pana acum.
    Fiecare poate interpreta si intelege cum doreste. Insa cele scrise pana acum pe acest topic raman, ex colegul a folosit niste "instructiuni" copy-paste din "tonelele de material" pe care le-am oferit, etc.
    Pun punct aici indiferent de ce se va mai scrie.

    Comment


    • Domnilor, va rog sa incetati! Nu conteaza cine scrie cel mai mult, nu-i vreun concurs cu premii. Cine se pricepe, atat cat se pricepe, face ce stie. O sa aveti ocazia sa va contraziceti si pe topicul de CVT-uri, cand va fi momentul Va rog insistent terminati cu cearta si lasati orgoliile deoparte! Multumesc de intelegere.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post

        PS: cine doreste (sa se si amuze putin) poate citi lungul post#5236 pag.350 drept dovada: https://www.loganclub.ro/forum/forum...39#post3649239
        Daca in loc sa "numere" (complet aiurea, fara sens si gresit) "actionarile" actuatoarelor se monitoriza din soft devenea evident ca ceea ce "credea" sau "percepea" colegul nu este ceea ce de fapt facea si transmisia.
        Si exact asta am scris si putin mai devreme, parametrii si starile Easy-R in functionare (si nu doar valorile de referinta) pot fi diferite de ceea ce presupun unii, fie ca "place" sau nu acest lucru.
        Daca se inteleg toate acestea bine, daca nu ("are o noimă concretă") atunci: mult spor cu cate "calibrari" doriti sa faceti (chiar daca la un moment dat se pot obtine si "efecte" negative).
        Postarea respectiva era din ciclul : "pentru prosti" si pentru analfabetii functionali , care nu au inteles altceva decat ca trebuie sa se amuze . Trist pentru un forum care se vrea cu ceva pretentii ca nu-si poate selecta valorile .

        Comment


        • Si care ar fi aceste efecte negative care ar putea rezulta in urma calibrarilor?

          Comment


          • Pentru mine este evidenta si "provocare" asta, dar nu am "experienta" voastra in calibrari si nici nu mai doresc sa "obosesc" prea tare pe careva de pe aici. "Recalibrari" cat mai multe si placute va doresc!
            Originally posted by nickey1982 View Post
            ...Deoarece am facut calibrarile si cu DDT4all si cu PyClip, cred ca stiu care sunt diferentele.....

            La DDT4all se calibreaza mai intail cursa maxima a ambreiajului, apoi vitezele si la final punctul de atingere al volantei.
            La PyClip se incepe cu punctul de atingere al volantei, apoi cursa maxima a ambreiajului si la final vitezele.
            Fals (la fel ca multe altele), programul afiseaza aceste comenzi intr-o ordine prestabilita din fisierul xml, nu este neaparat si succesiunea in care trebuie facute ele, grija mare mai ales cu altele ca s-ar putea sa faceti si "buba-buba" (chiar daca unii cu "prototipurile" copy-paste si click-next dupa altii cred ca nu se poate asta).
            Un alt ex, daca modific un fisier xml pot aparea pana si vehiculele altfel (nume, fisier, cod, TCOM sau Topo). Insa va las pe voi cu "instructiunile" corecte (vedeti totusi sa nu "obositi" prea tare si prea des).
            Asa cum foarte bine s-a scris: "Cine se pricepe, atat cat se pricepe, face ce stie".
            Last edited by Gil26; 1 October 2020, 04:18.

            Comment


            • " Mare descoperire" si asta cu xml-ul si un copil din clasa a VII-a o stie . Dar ai fost intrebat care sunt efectele negative a recalibrarilor , asa ca sa nu facem buba-buba , fiindaca-i posibil ca unii dintre noi sa fi dat in mintea copiilor .
              PUNCT. Cuvantul mult drag tie (pe langa alte steriotipii) . Cand ai de gand sa pui intr-adevar punct? Fiindca de prea mult timp ne "ameninti" cu punctul asta .

              Comment


              • Acele 3 operatiuni sunt separate si pot fi si executate individual, deci nu stiu cat de mult conteaza ordinea in care sunt executate. Si ca sa vin cu probe concrete, iata rezultatele calibrarii cu cele 2 programe. Diferentele sunt minore. Daca e nevoie pun si capturile de dinainte de calibrare, dar nu cred ca e necesar.

                Ramane intrebarea care sunt efectele negative ale calibrarii?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                • Si un copil de clasa a VII a ar avea raspunsul. Tot acelasi copil nu cred ca ar urca si cobori un deal cu masina ca sa "demonstreze" un non sens intr-un mod complet aiurea.
                  acelasi copil ar sti ca ambele programe trimit aceleasi comenzi iar softul masinii executa aceeasi rutina. Dar trebuie aduse si "probe concrete".
                  PS: Se pune o intrebare apoi se cere sa se puna punct. Si copilul acela ar zambi la asta.

                  Comment


                  • Deci? Care sunt efectele negative ale calbrarii?
                    Concret te rugam, din experiența ta.
                    Mulțumesc anticipat!

                    Comment


                    • Pana isi pregateste colegul Gil26 raspunsul bine argumentat eu va propun spre dezbatere urmatoarea teorie si anume ca trepidatiile noastre nu vin de la cuplarea ambreiaj-volanta care se realizeaza sacadat. O sa dau urmatoarele doua exemple, facand comparatie cu o cutie manuala.

                      1. La o cutie manuala suntem in treapta 1 si ne deplasam la relanti, fara nicio pedala apasata. Incepem sa apasam usor pedala de frana, fara sa apasam si pedala de ambreiaj. Pe ultimii 2-3 metri, inainte ca masina si motorul sa se opreasca complet, masina o sa mearga in suturi (trepidatiile noastre) si motorul o sa se zbata inainte de a se opri. Ambreiajul este apasat la maximum catre volanta, deci in exemplul dat, putem scoate ambreiajul sau calitatea lui din discutie. La Easy-R trepidatiile pe franare apar in conditii similare de deplasare la relanti, cand poate calculatorul masinii intuieste tarziu intentia de oprire totala sau aproape totala a masinii si da o comanda intarziata de debreiere. Sau poate acutatorul ambreiajului primeste comanda la timp, dar reactioneaza intarziat.

                      2. La o cutie manuala incercam sa plecam de pe loc eliberand doar pedala de ambreiaj, dar o facem repede. Sunt doua posibilitati, in functie de cat de repede eliberam pedala de ambreiaj: masina primeste un sut si se opreste sau masina pleaca in suturi (trepidatiile noastre). La Easy-R trepidatiile la plecare pot fi date de o secventa de cuplare a ambreiajului prea rapida. Si in exemplu prezentat, ambreiajul poate fi lipit total de volanta si trepidatiile sa fie date de motor, care nu poate sustine acea viteza prea mica a masinii.

                      Voi ce parere aveti?

                      Comment


                      • Pai m-ai mai rugat din suflet sa va las "pe aici cu JS3", iar tone de informatii, iar obositor,.....
                        Apropo, in "instructiunile" acelea dupa care ai facut calibrarea, renumroteaza te rog pasii (ca sa fie corecte), eu din graba am "dublat" una si asa a ramas copy-paste. Iar baza de date tot din "tonele" mele este. Iar conversia din DDT ia ceva timp, cea full din CanClip chiar mai bine de o ora.

                        Comment


                        • As dori sa mai adaug ceva la postarea mea anterioara. Daca mai demult am facut o analogie intre sistemul disc de ambreiaj si volanta cu sistemul de franare placuta de frana (disc de ambreiaj) si disc de frana (volanta) as dori sa fac una asemanatoare.

                          1. Luam un sistem de franare cu ABS si dezactivam ABS-ul. Franam progresiv de la viteza mare pana ajungem cu pedala de frana in punctul maxim. La inceput placuta de frana reduce rotatia discului, ca pe final placuta sa se lipeasca de disc si roata sa se blocheze. In exemplul dat, comparat cu secventa de ambreiere, asta ar fi o ambreiere perfecta, fara trepidatii.
                          2. Repetam testul de mai sus, dar activam ABS-ul. Dupa ce franam progresiv de la viteza mare, cand ajungem cu pedala de frana in punctul maxim, intervine sistemul ABS, roata nu se blocheaza decat pentru o foarte scurta perioada de timp, dupa care se deblocheaza, iar se blocheaza si tot asa. Placuta de frana se lipeste de disc si se dezlipeste repetat. In acest exemplu, ar avea loc o ambreiere aiurea, cu trepidatii. Asta banuim noi ca se intampla in momentul trepidatiilor: ca discul se lipeste si dezlipeste de volanta, repetat.

                          Dar, cum ziceam in postarea anterioara, poate suntem in primul exemplu (franare cu ABS) si acele trepidatii sunt de la motorul care se zbate ca sa nu se opreasca.

                          Comment


                          • Exemplele date , aduc in discutie noi posibilitati . Sunt logice si conforme realitatilor in functionare . Cuplul mai mic al motorului pe benzina (140 Nm) nu poate invinge fortele inertiale ale transmisiei comparativ cu cel al dieselului . In plus nu are nici volant cu masa dubla . Analogia cu sistemul de franare sta in picioare si face sa intareasca argumentatia ta .

                            PS. La celelalte false probleme ale topicului un turc ar spune scurt : hai sictir .
                            Last edited by georgstelsib; 1 October 2020, 12:04.

                            Comment


                            • Pentru mine scurt este problema de soft nu știu dacă ați observat dar când iei piciorul de pe frana masina accelerează se poate vedea simplu din turometru nu ma dau mare șofer dar în 20 ani condus automate câțiva ani nu am întâlnit cutie automata sa accelereze când eliberezi și foarte puțin frana asta a mea asa face

                              Comment


                              • Acum 2 sap am închiriat un opel grandlander parca ala nu accelera când eliberat frana acum am un duster asta accelerează precum logan-ul dar nu trepideaza pt ca este edc pe ea și are dublu ambreiaj toate automatele pe care le-am condus eu nu accelera când eliberai frana asta accelerează și tu frânezi în același timp deci trepidații

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google