Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sper sa nu se supere Gil pe mine nu ma intereseaza daca sunt banat dar Prost a fost ca va ajutat sau poate nu stia pe cine ajuta este o vorba (facerea de bine futere de mama)

    Comment


    • Off topic: de ce nu mutati balacareala asta pe alt forum, sau in privat?

      Originally posted by Ireaza27 View Post
      un ex scurt valoare tr 1 780 masina trepida am stat 20 min pe loc citit iar valoarea tr1 786 plecat de pe loc a plecat perfect masina seara ajuns acasa tr 1 790 dimineata tr 1 782 mici trepidatii concluzia mea este ca se ajusteaza singura cutia la diferite valori pt toate vitezele
      In urma acestui post am testat si eu astazi si chiar se modifica singure acele valori.
      Prima poza este facuta inainte sa plec de la serviciu si a 2a cand am ajuns acasa, 16km si 30min.
      Attached Files

      Comment


      • You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Bun raspuns cu alte cuvinte este normal sa trepideze au facut ceva pe noi si in mod oficial era de asteptat acest raspuns

          Comment


          • @Ireaza27: considera ca ai un cartonas galben. bine, n-ai injurat direct pe cineva, dar puteai sa scrii (si-acum te invat prostii) "foo-t.r." sau altfel
            @ George & @Gil: Pt ultima oara va rog sa incetati cu provocarile si de asemenea sa nu mai raspundeti la provocari. PE weekend n-am cum sa intru pe forum, da rluni daca va gasesc iar scandal intre voi, n-aveti decat sa ma injurati dar va luati 3 zile de concediu fortat. Poate ca fiecare are dreptatea lui, poate ca nu, nu sunt in stare sa decid asta, dar macar din punct de vedere al regulamentului, va rog frumos sa postati respectuos. Nu ajuta pe nimeni cearta voastra, o sa bagati zazanie si intre colegi, unii vor fi cu unul , altii cu celalalt si nu asta e scopul, sa facem "bisericute".
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Originally posted by nickey1982 View Post
              As dori sa mai adaug ceva la postarea mea anterioara. Daca mai demult am facut o analogie intre sistemul disc de ambreiaj si volanta cu sistemul de franare placuta de frana (disc de ambreiaj) si disc de frana (volanta) as dori sa fac una asemanatoare.

              1. Luam un sistem de franare cu ABS si dezactivam ABS-ul. Franam progresiv de la viteza mare pana ajungem cu pedala de frana in punctul maxim. La inceput placuta de frana reduce rotatia discului, ca pe final placuta sa se lipeasca de disc si roata sa se blocheze. In exemplul dat, comparat cu secventa de ambreiere, asta ar fi o ambreiere perfecta, fara trepidatii.
              2. Repetam testul de mai sus, dar activam ABS-ul. Dupa ce franam progresiv de la viteza mare, cand ajungem cu pedala de frana in punctul maxim, intervine sistemul ABS, roata nu se blocheaza decat pentru o foarte scurta perioada de timp, dupa care se deblocheaza, iar se blocheaza si tot asa. Placuta de frana se lipeste de disc si se dezlipeste repetat. In acest exemplu, ar avea loc o ambreiere aiurea, cu trepidatii. Asta banuim noi ca se intampla in momentul trepidatiilor: ca discul se lipeste si dezlipeste de volanta, repetat.

              Dar, cum ziceam in postarea anterioara, poate suntem in primul exemplu (franare cu ABS) si acele trepidatii sunt de la motorul care se zbate ca sa nu se opreasca.
              Și eu suspectez zbaterea motorului. În urma cu vreo 3 săptămâni am stat în coloana vreo ora. Au apărut trepidațiile, iar la un moment dat am frânat pana m-am oprit. Mașina trepida deși stăteam pe loc. Trepidația s-a oprit doar după ce am accelerat iar...

              Comment


              • Originally posted by Ireaza27 View Post
                PS orice automata normala patinează ambreiajul fără sa accelereze și pune masina în mișcare asta pur și simplu cuplează total accelerând singura când de fapt ar trebui sa patineze 2 3 metri măcar ambreiajul nu sa cupleze accelerând singura
                Am observat ca accelerează singura când motorul este rece, și chiar opune rezistenta la frânare... În mai multe situații era sa întru în mașina din față.

                Comment


                • Eu imi cer scuze daca am jignit pe cineva sincer adevarat am scris pe fata nu cu punctulete sau alte chesti eu am incheiat orice discutie ce am avut de zis am zis vrei sa ma banezi nu ma supar o seara buna tuturor

                  Comment


                  • Originally posted by IceBling986 View Post

                    Am observat ca accelerează singura când motorul este rece, și chiar opune rezistenta la frânare... În mai multe situații era sa întru în mașina din față.
                    este ceva de genul accelerezi si in acelasi timp franezi si dpmdv automat provoaca trepidatii

                    Comment


                    • Originally posted by Ireaza27 View Post
                      Pentru mine scurt este problema de soft nu știu dacă ați observat dar când iei piciorul de pe frana masina accelerează se poate vedea simplu din turometru nu ma dau mare șofer dar în 20 ani condus automate câțiva ani nu am întâlnit cutie automata sa accelereze când eliberezi și foarte puțin frana asta a mea asa face
                      Cat de mult accelereaza?
                      Daca iei putin cate putin piciorul de pe frana se pune usor in miscare si creste tot usor viteza iar daca iei repede piciorul fara sa apesi acceleratia masina normal ca pleaca mai repede dar in nici una dintre situatii viteza nu depaseste 8-10 km/h si poti merge asa mult si bine chiar si daca drumul urca un pic. Si la manualele Diesel se intampla la fel, poti sa mergi si cu a treia fara sa apesi acceleratia..

                      Comment


                      • Cum sa lovesti masina din fata? Poate doar daca esti prea aproape, ala sta pe loc si slabesti fara sa-ti dai seama apasarea pe frana fiind in D. Dati-o incolo de treaba ca doar robotizata asta nu sare ca un pitbul la gatul omului!

                        Comment


                        • Ba da exact asa face sare în fata tu frânezi dar ea de duce nervoasa în fata

                          Originally posted by gabrieln1960 View Post

                          Cat de mult accelereaza?
                          Daca iei putin cate putin piciorul de pe frana se pune usor in miscare si creste tot usor viteza iar daca iei repede piciorul fara sa apesi acceleratia masina normal ca pleaca mai repede dar in nici una dintre situatii viteza nu depaseste 8-10 km/h si poti merge asa mult si bine chiar si daca drumul urca un pic. Si la manualele Diesel se intampla la fel, poti sa mergi si cu a treia fara sa apesi acceleratia..
                          Stiu la ce te referi cu diesel dar asta a mea dacă eliberez chiar și puțin frana se duce de la 800 rpm la 1100 viteza cred ca este în jur de max 10 km/h daca eliberezi total comparația care am făcut-o mai sus în posturi este pt ca nu mi se pare normal sa accelereze singura ce am condus eu automate fiind turația rămânea aceasi și nu accelera patina ambreiajul punându-se în miscare încet lon nu ca asta care este "robotizata" acum am un duster 2018 închiriat și la fel face accelerează singura dar simți cum patinează ambreiajul

                          Nu îți vine să crezi ca pur și simplu sare in fata din cauza ca la tine nu sa întâmplat dar pun pariu ca toți cei de aici cu probleme au avut aceasta situație măcar o data PS:tu frânezi sa oprești pe loc dar ea pur și simplu accelerează foarte tare daca nu ești atent chiar dacă ai 2m fata de cel din fata îl lovesti la cât de puternic accelerează singura

                          Poate inginerii de la dacia sau unde au scris acest soft pt aceasta cutie au incercat sa compenseze lipsa cuplului care intradevar la diesel este mult mai mare decat la benzina accelerand automat la eliberarea franei chiar si cate putin si poate au facut mai mult rau decat bine
                          Last edited by 77sky; 4 October 2020, 20:59.

                          Comment


                          • Eu intotdeauna am crezut si cred in continuare ca este o problema de soft. La plecarea de pe loc nu e problema ca accelereaza, ar putea accelera si mai mult, atat timp cat si ambreierea este proportionala cu cat se accelereza. La o cutie manuala poti accelera cat de mult vrei atat timp cat controlezi bine pedala de ambreiaj. Nu stiu la ce s-au gandit ei cand au scurtat asa mult procesul de ambreiere. Poate s-a luat in calcul ca mergand bara la bara s-ar putea supraincalzi discul si au vrut sa il faca sa cupleze complet cat mai repede. Din nou, la o ambreiere lunga, nu ai mai putea merge ca in filmuletul de prezentare al cutiei, eliberand si apasand doar pedala de frana in trafic bara la bara, ci ar trebui apasata si acceleratia dupa eliberarea franei.
                            Pe franare, in cele mai multe cazuri, ambreiajul se decupleaza prea tarziu cand motorul deja protesteaza pentru ca nu mai poate sustine viteza prea mica in treapta 1.

                            Daca Dacia considera normal comportamentul masinii cu trepidatii in anumite situatii, de ce schimba atunci ambreiaje pe banda rulanta? Vrea sa obtina un comportament anormal, fara trepidatii? Se cam contrazic lucrurile.

                            Comment


                            • schimbandule pe banda rulanta eu cred ca face teste in continuare pe masinile noastre din ce retin nu la toti care au fost reclamand trepidatii au schimba mereu intreg kitul de ambreaj la cel mai recent caz a zis ca ii schimba doar rulmentul cel care avea acele e liniute poate el nu a reclamat si trepidati

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google