la manuala zic ca-i consumabil, pt ca umbla orice prost, cum crede el de cuviinta cu ambreiajul. cutia e controlata, piciorul clientului nu. pot sa-ti dau cateva exemple de masini alergate de le-a luat dracu, care au trecut cu bine de 240000km cu ambreiajul, cutia si planetarele originale si inca cel putin de multe care au mers normal >200000km, ceea ce nu prea se poate spune despre easy-r, care cam crapa la sub 100000km, din ce citesc pe-aici. garantia aia pe hartie e buna s-o ai in vitrina, cam ca si oalele teelscoapelor, care is ok atata timp cat tii masina in desert, nu ruginesc...
Easy-R a.k.a. JS3
Collapse
X
-
Originally posted by tipicarul View PostSistemul ala nu protejeaza nimic din punct de vedere tehnic...nici cutia cu ambreiajul sau, nici motorul, nici instalatia electrica de pornire si incarcare. El este conceput pentru economie de combustibil si implicit reducerea gradului de poluare la circulatia aglomerata urbana!
Pai asta spuneam si eu... unde scrie ca am sustinut eu contrariul? Din acest motiv, eu la semafor prefer sa astept cu maneta pe N.
Nu a zis nimeni ca nu ai dreptate, din contra! Sa inteleg nu este nicio problema daca se opreste motorul in D si asa se lasa masina (fara a fi trasa frana de mana). Este ca la o manuala cu treapta 1 cuplata fara frana de mana trasa. Toti de pe reprezentante ziceau ca trebuie neaparat lasata in N cu frana de mana trasa!
Comment
-
Si ambreiajul meu a tinut 200k (masina cu viata grea...)...dar eu nu tineam piciorul deloc pe ambreiaj.
Eu il foloseam strict pentru bagat in viteza/scos din viteza si plecat de pe loc. Nu tineam masina din el, nu-l patinam...nimic. In schimb, tot pe care-i stiu ca au tinut piciorul pe el, au patinat, au tinut masina din ambreiaj...toti au schimbat sub 100k kit-ul...
Comment
-
Asta este doar o parere influentata de cum simti socul, hopurile alea pot disloca mai mult material decat o cuplare lina si progresiva... cum zici, dracu' stie!... sau mai degraba ZF care se presupune ca ar fi trebuit sa faca teste serioase de anduranta inainte de lansarea in fabricatie.!Originally posted by Seba View Posttipicarul, normal ca si la manuala patinezi ambreiajul, dar ai varianta sa "pompezi" usor ambreiajul, daca treaficul iti permite si nu te deranjeaza sa mergi putin in "hopuri", caz in care nu omori ambreiajul la fel ca atunci cand mergi constant cu frana si ambreiajul partial apasate. dracu stie, ...
Bineinteles! Eu asa tin masina in garaj care are o inclinatie destul de importanta... prefer sa nu trag frana de mana ca sa nu se intinda cablul... mentalitate de vechi sofer de Dacia 1300! Aia de la reprezentante sunt idioti! Ai vazut ce scrie in manualul masinii, paginile despre secventiala, puse de mine pe forum!Originally posted by S Stepway View Post... Sa inteleg nu este nicio problema daca se opreste motorul in D si asa se lasa masina (fara a fi trasa frana de mana). Este ca la o manuala cu treapta 1 cuplata fara frana de mana trasa. Toti de pe reprezentante ziceau ca trebuie neaparat lasata in N cu frana de mana trasa!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
-
Pai asta era ideea... de ce nu pleaca? pentru ca scoate cutia la punctul mort sau doar nu cupleaza ambreiajul?... era doar o idee in zbor de a folosi un intrerupator pus in paralel cu cel de usa, pentru a "pacali" sistemul!Originally posted by ajax26 View PostCu usa soferului deschisa nu pleaca de pe loc masina
)
Le-ai verificat direct pe masina sau sunt presupuneri? Eu cand bag masina in garaj, imediat ce am oprit-o la pozitie trag din reflex frana de mana, dar nu mi s-a oprit niciodata motorul! La semafor nu am incercat experimentul asta...Originally posted by ajax26 View PostDa o lasi in N la semafor nu mai face stop/start - nu ar fi o mare problema. Daca tragi insa frana de mana se opreste motorulLast edited by tipicarul; 17 May 2017, 14:32.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by Seba View Postla manuala zic ca-i consumabil, pt ca umbla orice prost, cum crede el de cuviinta cu ambreiajul. cutia e controlata, piciorul clientului nu. pot sa-ti dau cateva exemple de masini alergate de le-a luat dracu, care au trecut cu bine de 240000km cu ambreiajul, cutia si planetarele originale si inca cel putin de multe care au mers normal >200000km, ceea ce nu prea se poate spune despre easy-r, care cam crapa la sub 100000km, din ce citesc pe-aici. garantia aia pe hartie e buna s-o ai in vitrina, cam ca si oalele teelscoapelor, care is ok atata timp cat tii masina in desert, nu ruginesc...
De ce zici asta? Sunt obligati sa schimbe kit-ul de ambreiaj la Easy-R in garantia de 5 ani! Nu are nicio vina conducatorul auto daca se uzeaza aiurea/prematur etc.
Originally posted by bolovan View PostSi ambreiajul meu a tinut 200k (masina cu viata grea...)...dar eu nu tineam piciorul deloc pe ambreiaj.
Eu il foloseam strict pentru bagat in viteza/scos din viteza si plecat de pe loc. Nu tineam masina din el, nu-l patinam...nimic. In schimb, tot pe care-i stiu ca au tinut piciorul pe el, au patinat, au tinut masina din ambreiaj...toti au schimbat sub 100k kit-ul...
Ar fi bine daca ar tine si 100k km, eu vad ca se duce mult mai repede ceea ce imi da de inteles ca are si alte probleme, nu doar o patinare accentuata la plecarea de pe loc sau o uzura prematura in D.
Comment
-
Incearca daca nu ma crezi... normal ca am testat. Daca lasi frana de mana jos porneste... sau daca calci frana.
Oricum sunt prea multe operatiuni ca sa folosesti in mod curent .. prefer sa stau cu ea in N la semafor sau cu frana calcata - depinde de durata semaforului, inclinatie etc
Comment
-
Saptamana trecuta tocmai am schimbat ambreiajul unui Renault Kangoo din 2007 cu motorul 1.5 Dci de 84CP... rulaj 240000... masina de interventie facuta posta intre diversi angajati, care mai de care cu 4 coa'e.Originally posted by bolovan View PostSi ambreiajul meu a tinut 200k (masina cu viata grea...)...dar eu nu tineam piciorul deloc pe ambreiaj.
Eu il foloseam strict pentru bagat in viteza/scos din viteza si plecat de pe loc. Nu tineam masina din el, nu-l patinam...nimic. In schimb, tot pe care-i stiu ca au tinut piciorul pe el, au patinat, au tinut masina din ambreiaj...toti au schimbat sub 100k kit-ul...
Dar trebuie tinut cont de ceva esential... ambreiajul montat de fabrica era LUK... am comandat altul de origine si a venit acelasi LUK... deci Renault/Dacia daca vrea poate sa puna si piese de calitate pe masinile pe care le fabrica!
OK! O sa fac si eu manevrele astea sa vad cum reactioneaza!Originally posted by ajax26 View PostIncearca daca nu ma crezi... normal ca am testat. Daca lasi frana de mana jos porneste... sau daca calci frana.
Oricum sunt prea multe operatiuni ca sa folosesti in mod curent .. prefer sa stau cu ea in N la semafor sau cu frana calcata - depinde de durata semaforului, inclinatie etc
„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
pai asta ziceam si eu: in cazul automatelor/pilotatelor nu poti da vina pe utilizator, pe cand la cutia manuala fabrica se spala usor pe maini pe motiv de utilizator idiot, chit ca din cauza unui defect de fabricatie, ambreiaju' crapa la 50000km.Originally posted by S Stepway View PostDe ce zici asta? Sunt obligati sa schimbe kit-ul de ambreiaj la Easy-R in garantia de 5 ani! Nu are nicio vina conducatorul auto daca se uzeaza aiurea/prematur etc.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment











Comment