Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigur ca da . Masina odata cuplata in D (sau in R) tinde sa o ia inainte . Frana de mana trasa impiedica inaintarea si pe turometru se vede cum creste turatia motorului incercand sa invinga rezistenta impusa de frana de mana . Cred ca o accelerare usoara cu cresterea ruratiei motorului ( ca in conditile unei cutii manuale ) pret de cateva zeci de secunde va incalzi suficient garniturile de frictiune pentru a le curati .
    Dar se pot pune si rotile la bordura dupa cum sugereaza colegul .
    Ceea ce am spus este o deductie logica si se poate incerca . O s-o incerc si eu din cand in cand preventiv . Colegii care au vibratii o pot incerca si apoi posta efectele .
    Bafta . Daca este din cauza calitatii mai proaste ale garniturilor de frictiune a discului de ambreiaj ar trebui sa functioneze.

    Comment


    • @tipicarul, cu frana de mana trasa masina se comporta ca una cu cutie manuala daca acelerezi. La fel, daca ai frana calcata si accelerezi va incepe imediat sa ambreieje.
      I have no special talent. I am only passionately curious.

      Comment


      • Originally posted by Silviu View Post
        Masa reala: 1293kg
        Ai cantarit-o ?

        Comment


        • Easy-R a.k.a. JS3

          Scrie in CIV, exact asa.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • La mine scrie 1165 kg la masa proprie si 1675 kg la masa totala rulanta (fara remorca)... iar la observatii scrie despe un maxim al masei proprii de 1303 kg si despre maximul masei totale rulante cu tot cu remorca, 2485 kg!
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • Originally posted by Eduard10 View Post
              Ce se intampla (cand ai easy-r) daca opresti la un semafor si, in timp ce astepti cu piciorul pe frana si motorul s-a oprit ca urmare a sistemului stop-start, tragi frana de mana si ridici piciorul de pe pedala de frana ??
              Ca sa pleci de pe loc e suficient sa lasi frana de mana si sa accelerezi?
              La prima intrebare: porneste motorul.
              La a doua intrebare: da, e suficient sa lasi frana de mana pentru punerea in miscare.

              Comment


              • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                La prima intrebare: porneste motorul.
                La a doua intrebare: da, e suficient sa lasi frana de mana pentru punerea in miscare.
                Multumesc !
                E ok sa procedezi in felul descris mai sus ? Adica sa astepti de exemplu la semafor cu frana de mana trasa si cutia in modul D (banuiesc ca nu, scrie ceva referitor la asta in manualul de utilizare ?) ?

                Comment


                • Originally posted by tipicarul View Post
                  La mine scrie 1165 kg la masa proprie si 1675 kg la masa totala rulanta (fara remorca)... iar la observatii scrie despe un maxim al masei proprii de 1303 kg si despre maximul masei totale rulante cu tot cu remorca, 2485 kg!




                  Nu ai asa ceva in CIV?

                  "Masa reala" ?



                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Originally posted by Eduard10 View Post
                    Multumesc !
                    E ok sa procedezi in felul descris mai sus ? Adica sa astepti de exemplu la semafor cu frana de mana trasa si cutia in modul D (banuiesc ca nu, scrie ceva referitor la asta in manualul de utilizare ?) ?
                    Daca e OK sau nu, n-am idee. Eu unul nu procedez asa. Ori o tin in N si daca vreau ca motorul sa intre in starea de veghe trag un dinte frana de mana, ori o las in D si daca vreau sa intre motorul in starea de veghe apas mai tare frana dupa oprirea completa a masinii. Daca nu vreau sa se opreasca motorul mentin doar o apasare cat mai usoara pe frana, atat cat sa nu plece masina din loc.

                    In manual scrie, citez "In momentul unei opriri, la lumina rosie, cu raportul cuplat, puteti mentine vehiculul cu frana fara sa treceti in modul neutru N" pag. 2.51.

                    Comment


                    • De ce oare nu pune Dacia cutia de viteze easy-r si pe motorizare 1.0Sce.
                      La consumurile pe care vad ca le scoate motorul 1.0Sce, daca ar fi si cu robotizata, multi ar renunta la 0.9 tce(si la ce termene de livrare au...).

                      Comment


                      • De ce sa renunti la un motor turbo de 90 cai putere pentru unul de 71(sau cati are)? Cred ca 1.0 SCe la un drum in concediu(Germania, Franta) va avea un cosnum mai mare ca 0.9 turbo la viteze de autostrada...140-150km/h, plus ca o sa se simta ca nu are vlaga in el.

                        Comment


                        • Pe autostrada poate, dar nu este sigur, o sa vedem ce consumuri mai pun colegii cu motorul 1.0Sce.
                          Dar in oras este ok, mai ales ca si cutia de viteze easy-r se preteaza bine la oras, cred.
                          Cat despre motor lesinat, asta este relativ(unii ar fi multumiti si cu 1.0Sce)

                          Comment


                          • Pe autostrada la 130 km/h un 0,9 TCe ia cam 7,5%. In oras sau la viteze de pana la 90 km/h cred ca aspiratul e imbatabil.
                            Un thread pentru consumul la turbatele noastre vad ca nu exista. Poate ca ar fi util unul si pentru noi.

                            Comment


                            • Cum sa nu existe:

                              Pe autostrada la 130km/h ia intre 3% si 10%
                              Consumul instantaneu este irelevant pentru "consumul" motorului...ci doar ca sa vezi cat de mult ii dai in goarna...si sa tem ai domoleasca

                              Comment


                              • OK. Multumesc, nu-l vazusem. O sa trec si eu consumurile acolo.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google