Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by MihneaDan View Post
    Ziua buna!

    In scurt timp voi deveni proprietar de Logan MCV, motorizare 1.5dci si cutie viteze Easy-R.
    Rog persoanele care au utilizat/utilizeaza aceasta cutie sa-mi impartaseasca parerile lor despre modul in care se simte la condus, experiente placute/neplacute avute, cat si eventuale probleme de ordin tehnic intampinate.

    Multumesc!
    Eu am aceasi motorizare + cutie de viteze pe Sandero Stepway. Masina o am din Iulie, am aproape 7000 de km facuti cu ea.

    Ce pot sa iti spun e ca este in general o placere la condus, mai ales in oras. Faptul ca nu mesteci in mamaliga pt mine e un mare plus.

    Singurul lucru care ma enerveaza, e ca daca este o panta destul de mica cat sa aluneci in spate, dar nu cat sa prinda computerul de bord inclinatia, o sa trebuiasca sa ii dai un pic de talpa sa te misti de pe loc pt ca nu intra auto-hold.

    Comment


    • Si eu am masina din Iulie, 10k km facuti, Logan.

      Este fasneata si placuta.

      Dacă ai de făcut anumite manevre care necesită încadrare, intrare în giratoriu, intrare de pe stradă secundară cu vizibilitate scăzută sau altele, cel puțin pănâ te obișnuiești cu cutia (eu fac și acum), schimbă manual.

      Te scutește fie de un kickdown, fie de o accelerare mult sub turația de cuplu (și foarte încet pentru unele situații unde ești mai la limită). În București cel puțin trebuie să te mai și strecori la anumite ore.

      Deasemenea învață cât mai repede cantitatea de apăsare pe frână pentru Stop-Start, e foarte utilă.

      Și eu o să insist cu rampa, tot mod manual recomand, altfel poți ajunge în situații de retrogradare/avansare repetată care pot fi ușor mai puțin profi pentru pasageri.

      Când începi să înveți cum schimbă, ia ușor piciorul ca să nu smucească, mai ales în primele 2 viteze.

      La frânare trebuie să te înveți să folosești frână de motor în combinație cu frâna de picior, asta înseamnă la opriri să variezi presiunea pe frână din timp, ia un pic să te obișnuiești, dar se formează automatism. Alternativ comuți în manual pentru frână de motor (mai zgomotoasă dar mai cunoscută ca efect).
      Last edited by empyrion; 15 January 2018, 04:39.

      Comment


      • Desi am doar vreo 600 de km cu masina, uneori o mai calc in modul automat, se intampla sa fiu in oras in a 5 a la 60 km la ora. O calc si retrogradeaza in a 3 a si o tine as pana pe la 4000 de ture si chiar dincolo, apoi schimba. Uneori plec chiar de pe loc mai in forta, deja simt cand schimba a 2 a si iau piciorul putin de pe acceleratie, si apoi o calc mai apasat. In manual cica ar spune (nu am citit inca) ca in perioada de rodaj sa nu o fortezi mai sus de 3000 de ture, maxim 3500. Eu o mai calc, dar in modul automat, ce se poate intampla? Am observat ca daca o fortez mai mult, miroase a disc de ambreiaj incins...
        Last edited by NeMar; 15 January 2018, 13:52.

        Comment


        • Si eu o am din iunie, am 11.000 km si nu regret alegerea. Cea mai fericita e sotia care o utilizeaza cu mare placere, prefera Loganul in locul unei Skoda Octavia Tour manuala.
          Si cand ma gandesc cat radeam de cei cu automata, ziceam ca e doar pentru femei. Piciorul stang nu mai considera asta acum :-)).

          Eu am observat referitor la plecarea din rampa ca daca ridic aproape complet piciorul si apas iar pana jos la ridicarea piciorului masina ramane pe auto-hold. Sau cel putin asa fac atunci când este activat stop-start-ul, ridic piciorul cat sa porneasca motorul si apoi apas pentru a activa auto-hold-ul

          Comment


          • In rampa, cat timp este activ SS se pare ca HSA nu se activeaza (are de a face cu motorul oprit probabil) la cutiile Easy-R, cel putin.

            Eu m-am obisnuit sa las fin frana, cat sa se dezactiveze SS, si apoi o las definitiv pentru demarare. In acest fel, dupa ce porneste motorul, HSA se activeaza imediat, fara sa mai trebuiasca sa apas inca odata frana.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Originally posted by NeMar View Post
              ... ce se poate intampla? Am observat ca daca o fortez mai mult, miroase a disc de ambreiaj incins...
              Daca miroase a incins, ceva bun nu se va intampla!
              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

              Comment


              • Salut!
                am citit cu atentie aproape toate discutiile de pe acest thread.
                Va multumesc, m-au ajutat foarte mult in luarea deciziei finale.
                Nu m-au speriat foarte tare problemele cu ambreiajul (imi pare rau pentru cei care au avut ghinion)

                Asadar am achizitionat:

                Sandero Stepway
                Seria limitata Explorer 0.9Tce, 90CP, Easy-r
                Orange Ochre
                Comandata in 25.09.2017
                Pret: 9990 Euro (incl. camera marsarier si pachet legislativ + covorase)
                Ridicata in 5 ianuarie 2018 de la Meridian Vest (cauciucuri de vara).

                Masina am luat-o pentru "frumusete" si pentru mers linistit "ca barosanii" cu maxim 40-50 km/h in oras.

                Pana acum s-a comportat bine:
                - 440 km parcursi
                - 37,9 litri benzina consum total
                - 8,4 l/km consum mediu (circa 200 km pe DN, restul in Bucuresti si prin parcarea unui supermarket = nu sunt un sofer experimentat si a trebuit sa exersez un pic parcarile )
                - 19,8 km/h

                As pune si niste poze dar ... nu stiu cum.

                Oricum ... pot spune ca senzatia este foarte placuta, mai ales pentru un sofer neexperimentat ca mine.
                Practic "Dacia merge singura!", nu are cum sa-ti moara motorul de exemplu
                Cutia schimba ok (un pic mai repede in modul ECO).

                Trebuie sa tii ambele maini pe volan, sa respecti regulile de circulatie si cam atat ... MERGE SINGURA!!!

                Comment


                • Felicitari pentru achizitie
                  Uita de butonul ECO - se pare ca poate cauza probleme si oricum o face prea lesinata

                  Comment


                  • Originally posted by MihneaDan View Post
                    Ziua buna!

                    In scurt timp voi deveni proprietar de Logan MCV, motorizare 1.5dci si cutie viteze Easy-R.
                    Rog persoanele care au utilizat/utilizeaza aceasta cutie sa-mi impartaseasca parerile lor despre modul in care se simte la condus, experiente placute/neplacute avute, cat si eventuale probleme de ordin tehnic intampinate.

                    Multumesc!
                    Eu am Logan Laureat, benzină, 0,9L, masina de servicu. Nu stiu dieselul cum este, dar asta pe benzină e belea. Este foarte fâșneață, consum mediu 8,7/100, mers mai mult pe centura Bucurestiului, care se mai aglomerează câteodata. Mers constant 120-130 km/h. Am parcurs 2000 km. Nicio problemă la ambreiaj. Ca să nu smucească sau să schimbe treptele aiurea, o țin pe manual până se încălzește, apoi trec pe automat. Dacă i-ar da o vopsea mai bună și nu ar mai rugini după 5 ani, este masina ideală pentru orice familie (stiu ce spun, fiind proprietar de Megane).
                    Last edited by Radel; 29 January 2018, 16:26.

                    Comment


                    • tabla mai groasa, vopsea mai buna, caroserie ranforsata sa reziste mai bine la impact, mai bine antifonata, plastice mai bune la interior si atunci ar fi masina perfecta dar toate astea costa saci de bani, pe care Dacia stie ca nu i-ar mai scoate nimeni din buzunar pentru o "dacie" ... Asa ca, ieftin si super bun nu se poate ieftin si rezonabil se poate in schimb

                      Comment


                      • Tabla e destul de ok, adica la ce bani se vinde nu te poti astepta la tabla de Volvo.
                        Vopsea la fel, e destul de buna.
                        Caroseria overall da asta neaparat ar trebui sa fie mai ok la impact.
                        Antifonata, as da lejer 2000 de euro in plus pt asta, Dacia oricum incet incet se departeaza de titulara de ieftinitura, si inspre "best value for your money."

                        Revenind la Easy R, am facut porniri la -10 grade cu success, nu am avut nici o problema cu ea pana acuma "iarna" asta.

                        Comment


                        • "Daca mai adaug si procedura de plecare de pe loc, ca sa evit trepidatiile la splendida cutie easy-r...proceduri mai ceva ca la o aeronava..."
                          Deci nu este pedala de ambreiaj...

                          Comment


                          • @sebibv s-a rezolvat ceva la tine?

                            Comment


                            • @Mike: mda, am uitat ca nu ai ambreiaj.
                              @bolovan:
                              nu stiu daca s-a rezolvat sau nu, insa am facut 3 lucruri:
                              - las mereu cateva secunde in plus contactul pus, dupa ce se sting martorii din bord (sfatul lui Torquemada)
                              - am schimbat benzina de la Petrom cu cea de MOL (nu stiu daca are legatura).
                              - calc mereu ambreiajul
                              De cand fac asta nu a mai facut figuri si sunt cateva luni bune!

                              La mine de fiecare data cand a facut figuri am pornit masina fara sa calc ambreiajul (porneam fara sa ma asez pe scaun).

                              Oricum, m-am suparat destul de tare pe acest subiect....

                              Comment


                              • La mine a facut doar de doua ori. Ori cum eu astept de regula am 3-4 secunde pana sa pornesc motorul. Hiba-i ca ocazional..c.and accelerez da in nas (sau chiar moare de tot masina)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google