Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sursele sunt de încredere, reprezentantele încă nu au fost anunțate.

    Comment


    • Cat de prost sa fie softul ca sa strice ambreiajul in 10 000 Km?

      Un ambreiaj manual de pe o masina folosita la scoala de soferi, inclusiv in poligon unde elevul este singur in masina, rezista mult mai mult.

      Comment


      • Nu trebuie sa fie prost, este suficient sa aibe un bug...sau un parametru gresit

        Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

        Comment


        • Șoferul se poate adapta și învața, în schimb softul persista în greșeală.

          Comment


          • Eu am o vorba: calculatorul este cel mai prost lucru facut de om. Nu stie nici macar sa porneasca de unul singur. Trebuie sa-l inveti sa si porneasca...si sa functioneze. Daca-l inveti prost...o sa functioneze prost pana nu-i corectez ce stie prost.

            Comment


            • Originally posted by georgstelsib View Post
              Am scris mai sus ca mie mi-au disparut zdruncinaturile urmare a folosirii exclusive a modului NORMAL . Curios nu ? Sa fi fost modul ECO de vina ?
              Observatiile tale sunt corecte , intr-adevar dupa o folosire exclusiva in modul eco in urban si in cazul meu la trecerea in modul normal, trepidatiile s-au rarit foarte mult spre disparitie. Probabil ca in modul eco , mai ales daca motorul este si rece, vibratiile acestuia sunt mai mari si nu pot fi echilibrate de volanta pana la o anumita turatie, iar cuplarea discului de ambreiaj nu se face pe toata suprafata si apar socuri la pornirea de pe loc.
              Acum s-ar pune intrebarea de ce nu apar aceste trepidatii de la bun inceput si apar dupa cateva mii de km ? Probabil ca pe langa o slaba calitate a materialului de frictiune, in timp se mai slabesc si arcurile discului de ambreiaj si nu mai au capacitatea de a prelua aceste socuri.

              Comment


              • La Multi Ani pe 2018 vin si eu cu o intrebare doresc si eu in urmatoarea perioada sa comand un sandero stepway diesel cu cutie robotizata se merita? sau sa ma indrept spre duster cu EDC ? Astept parerile dumneavoastra .

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  Eu am o vorba: calculatorul este cel mai prost lucru facut de om. Nu stie nici macar sa porneasca de unul singur. Trebuie sa-l inveti sa si porneasca...si sa functioneze. Daca-l inveti prost...o sa functioneze prost pana nu-i corectez ce stie prost.
                  Buna asta ca o prima gluma pe 2018 :-)))

                  Sent from my SM-A510F using Tapatalk

                  @tik, depinde ce doresti de la masina si de bugetul disponibil. Sunt doua discutii separate: vrei duster sau sandero? Si apoi despre cutie. Mai vrei si un aer conditionat automat? Configureaza cele doua modele cu optiunile dorite ai apoi vezi pretul. Desi la noul Duster daca vrei cu "de toate" sare pretul destul de nult. S-ar putea sa gasesti la alte marci variante mai bune cu discount bun.

                  Pe diesel nu s-au semnalat probleme la cutia Easy-R. Inca :-)

                  Sent from my SM-A510F using Tapatalk
                  Last edited by Silviu; 2 January 2018, 20:13. Reason: Automerged Doublepost
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Multumesc mult de sfat cred ca ma orientez catre sandero stepway diesel robotizata pretul fiind destul de bun si o sa iau garantie 5 ani

                    Comment


                    • Pretul este bun mai ales la versiunile "SL - serie limitata". Nu stiu daca aceste versiuni se mai pot comanda dupa 1 ianuarie.

                      La SL Logan Plus au prelungit valabilitatea ofertei pana la 31 ianuarie dar au majorat pretul pentru varianta de 73 CP de la 7760 la 7880 euro. La restul modelelor Dacia nu m-am uitat.
                      Last edited by abc; 3 January 2018, 14:08. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Dupa 2 saptamani de utilizare a motorului TCe benzina 0,9 cu easy-r, pot spune ca merge destul de ok. Am notat o chestie ciudata- de vreo doua ori motorul, aflat la relanti (eram pe loc) adica pe undeva la 750-1000 ture, a avut un " puseu" si a sarit pe la 2000 de ture. Masina era stationata, cu frana de mana trasa, si alta data eram cu piciorul pe frana, in modul N. Am observat ca motorul este putin " bulversat" in turatii si de sistemul SS, si de modul cum se apasa frana fiind in modul D sau R.. Deocamdata o pun pe seama faptului ca nu are decat vreo 400 de km, e inca in rodaj, sa vedem.

                        Comment


                        • E un motor mic, la toate motoarele mici pe care le-am vazut pornirea unui consumator electric are efecte vizibile asupra turatiei, cu o crestere scurta mai mare si o revenire de multe ori la o turatie ceva mai mare decat cea initiala. Iar Loganul asta isi mai porneste una alta, cum ar fi alternatorul care din cate stiu nu merge permanent.

                          Comment


                          • Originally posted by NeMar View Post
                            Dupa 2 saptamani de utilizare a motorului TCe benzina 0,9 cu easy-r, pot spune ca merge destul de ok. Am notat o chestie ciudata- de vreo doua ori motorul, aflat la relanti (eram pe loc) adica pe undeva la 750-1000 ture, a avut un " puseu" si a sarit pe la 2000 de ture. Masina era stationata, cu frana de mana trasa, si alta data eram cu piciorul pe frana, in modul N. Am observat ca motorul este putin " bulversat" in turatii si de sistemul SS, si de modul cum se apasa frana fiind in modul D sau R.. Deocamdata o pun pe seama faptului ca nu are decat vreo 400 de km, e inca in rodaj, sa vedem.
                            Si la mine se mai intampla cateodata sa faca cum ai zis tu dar nu ma deranjeaza atata timp cat fluctueaza doar turatia (se misca doar ac-ul) si nu se simt vibratii si disconfort in habitaclu. 6k km.
                            Daca deschizi capota o sa vezi cat de mult vibreaza acest motor la ralanti iar daca incepi sa-l turezi se stabilizeaza. Cam atata poate un motor cu 3 cilindri turbo si nu stiu daca Dacia va trece pe 4 cilindri trubo la benzina avand in vedere trendul si principiul de "low cost".

                            Comment


                            • 1.5 Dci Easy-R : Pareri Utilizatori

                              Ziua buna!

                              In scurt timp voi deveni proprietar de Logan MCV, motorizare 1.5dci si cutie viteze Easy-R.
                              Rog persoanele care au utilizat/utilizeaza aceasta cutie sa-mi impartaseasca parerile lor despre modul in care se simte la condus, experiente placute/neplacute avute, cat si eventuale probleme de ordin tehnic intampinate.

                              Multumesc!

                              Comment


                              • Ti-am mutat postul aici, unde sper sa gasesti ceea ce te intereseaza.
                                Succes.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google