Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Silviu View Post
    @NeMar, discutam dupa vreo 2000km. Ai sa vezi ca nu schimba cand vrea ea ci cand vrei tu, in functie de pedala. Eu la aproape 15k schimb cand vreau eu la aproape orice turatie si retrogradarile le controlez usor. O sa inceapa sa-ti placa in timp dupa ce te obisnuiesti cu cutia.

    Sper sa fie asa, am inteles ca in timp cutia easy-r se muleaza pe stilul de condus

    Originally posted by gecmc94 View Post
    Păi nu te-ar interesa să scrii un mic ghid despre cum să controlezi reacția cutiei? Asta pentru cei "robotizați".
    Chiar asa! Spune ne si noua, astora incepatori in ale easy-r - ului cum controlezi cutia, cum schimbi din pedala la orice turatie, cum retrogradezi, etc.. ar fi foarte interesant, cel putin ptr mine de aflat
    Last edited by NeMar; 28 December 2017, 22:26. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Eu nu dezactivez niciodata S&S (desi este posibil din buton , si nu numai). In functie de forta si rapiditatea cu care apesi pedala de frana S&S va opri motorul sau nu . Exemplu : daca vad o coada mare la semafor ,sau vad prea multe secunde afisate , apas pedala ceva mai tare si motorul se opreste . Daca urmeaza sa opresc pentru putin timp , atunci apas lin si usor pedala de frana , motorul ramanand pornit .
      Din cele doua pedale ale easy-r -ului poti face o multime "chestii" , asa cum spunea si Silviu .

      Comment


      • Originally posted by gecmc94 View Post
        Dacă electromotorul de la mașinile Dacia cu SS are același număr ca la cele fără SS, atunci ai dreptate.
        S-a mai discutat, la masinile cu SS e diferit, facut sa suporte mai multe porniri ca unul clasic (pe langa alte lucruri).

        Chiar asa! Spune ne si noua, astora incepatori in ale easy-r - ului cum controlezi cutia, cum schimbi din pedala la orice turatie, cum retrogradezi,
        Am mai scris pe aici de cateva ori :-)

        Turatia de schimbare o controlezi din pedala de acceleratie. Ai doua moduri: (a) apesi de la inceput pana la un anumit nivel si o mentii asa iar cutia schimba la nivelul ales in fiecare treapta (dar depinde de treapta sau turatie, vezi mai jos) sau (b) apesi mai energic si acelerezi mai repede, sa zicem pana la 3000rpm, iar apoi lasi pedala pana la un anumit nivel, o mentii si va schimba treapta. Pentru retrogradare o treapta apesi scurt pe pedala (daca esti la o turatie joasa) si retrogradeaza o treapta inferioara. Dar atentie dupa ce retrogradeaza trebuie sa accelerezi altfel va schimba din nou in treapta superioara. Kickdown-ul banuiesc ca l-ai experimentat nu mai trebuie sa-l explic.


        Cand schimbi intr-o treapta superioara s-ar putea ca la anumite turatii (depinde de treapta) sa nu te lase ci sa trebuiasca sa o mai accelerezi un pic pentru ca pe treapta superioara s-ar putea sa cazi pe nivel RPM prea mic (subturare). La fel si la retrogradare, nu te lasa sa retrogradezi daca in treapta inferioara atingi limita maxima sau mai ai prea putine turatii pana la limita maxima.

        Cum ziceam asa am deprins eu ca functioneaza dupa vreo ~15000km, la diesel cel putin. Dar cred ca si la benzinar se comporta la fel.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Multumesc frumos Silviu La accelerare brusca am observat si eu ca retrogradeaza in viteza, daca esti intr-o treapta superioara Interesant ce ai spus, o sa incerc sa ma acomodez si eu si sa exploatez cum trebuie aceasta cutie easy-r Cu sistemul SS nu stiam ca daca calci frana mai energic se activeaza SS, credeam ca se activeaza cumva random, din moment ce nu se activeaza la fiecare oprire. O sa merg cu el activat de acum, m-am gandit si eu ca daca era ceva care uza motorul nu l-ar fi pus pe masina, si faptul ca el se re-activeaza ori de cate ori se porneste motorul inseamna ca e ceva important Multumesc inca o data baieti

          Comment


          • Nici eu nu am stiut chestia cu frana. O sa testezbsa vad dacă e sau nu asa. Cert e ca SS nu intra daca:
            - sunt peste 30 grade afara
            - sunt sub 0 grade afara
            - bateria e descarcata (parca citisem pe unde a sub 80%)

            Comment


            • Scrie si in manual: daca calci doar putin pedala de frana (ca reper puteti testa cu luminile de frana, apasati pedala doar cat sa nu se aprinda luminile de frana) SS nu se activeaza.
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Atentie! Numai la Easy-R poate fi controlat S&S din pedala de frana. La manuala trebuie sa fii la punctul mort si sa fie pedala de ambreiaj eliberata. La Easy-R se activeaza doar daca viteza este zero cam o secunda si este apasata frana ceva mai tare iar la manuala se poate activa chiar daca masina nu este complet oprita (pag 2.12 din manual).

                De asemenea S&S nu intra in functiune daca aveti functia "vedere clara" activata (la clima).
                Din punctul meu de vedere nu se vede mare economie si mai nou o dezactivez la prima oprire pentru ca la pornirea motorului uit aproape mereu.
                Last edited by gabrieln1960; 29 December 2017, 15:26.

                Comment


                • Ok, asta stiam și eu. Nu știu exact la manuala cati km pe ora mai are mașina când se opreste motorul... Dar asa e, se opreste "in mers". Oricum eu il dezactivez...

                  Comment


                  • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                    Din punctul meu de vedere nu se vede mare economie si mai nou o dezactivez la prima oprire pentru ca la pornirea motorului uit aproape mereu.
                    In Buzau nu o fi diferenta, dar in Bucuresti e imensa. Testat in aceleasi conditii (aglomeratie cu medie sub 10 km/h) consum de 6 cu SS si 9.5 fara SS.

                    Comment


                    • Nu poate fi atat de mare diferenta. Tine cont de faptul ca dieselul consuma cam 0.5 litri pe ora la relanti. Diferenta de 3.5 litri e prea mare. Maxim cateva sute de ml poate fi dar nu cred. Posibil sa fi facut vreo regenerare filtrul si de aceea iti da asa de mult.

                      Comment


                      • Originally posted by valioglu View Post
                        Nu poate fi atat de mare diferenta. Tine cont de faptul ca dieselul consuma cam 0.5 litri pe ora la relanti. Diferenta de 3.5 litri e prea mare. Maxim cateva sute de ml poate fi dar nu cred. Posibil sa fi facut vreo regenerare filtrul si de aceea iti da asa de mult.
                        Ce sa zic, atat e, am facut cam 45 minute pe vreo 2 km. Gen stat cateva minute, mers 50 m, Baneasa - Pasaj Pipera la maxima aglomeratie. O sa mai incerc si pe Basarab - Bucurestii Noi, se fac tot cam 40-45 minute pe vreo 3 km.

                        Comment


                        • Cu s&s economia este de maxim 1l. Asta din testarea proprie, in tm....unde-i cea mai.proasta circulatie din tara si unde-i cel mai slaba organizare de trafic (practic te opresti la toate semafoarele din oras. Iar pe "unda verde" te opresti la toate cate 5-10 secunde.

                          Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                          Comment


                          • Ca sa diversific tematica referitoare la easy-r - eu las masina in N cu frana de mana trasa cand parchez. Altii am vazut ca prefera s-o lase in D cu frana de mana trasa, etc. Voi ce spuneti? Avand in vedere ca la easy-r nu exista modul P, cum e mai indicat s-o lasi cand parchezi? Voi cum o lasati?

                            Comment


                            • Ce scrie in cartea tehnica a masinii?

                              @NeMar observatie: poti sa o lasi in N inainte sa opresti motorul sau dupa ce ai oprit motorul (ai luat contactul) - este o mare diferenta!
                              Last edited by abc; 30 December 2017, 15:06. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Unii nu realizează nici după aproape 3 ani* de Easy-R că maneta de schimbat vitezele e un simplu joystick, care fără cheie în contact nu face nimic.... motor pornit, selectezi N, oprești motorul și muti în D = mașină scoasă din viteză, combinat cu frână de mână netrasă rezultă Știrile de la ora 17.00


                                O șoferiță târgovișteancă a fost nevoită să le explice, astăzi, polițiștilor locali cum mașina ei o blocat, singură, o bandă de circulație. S-a întâmplat în Târgoviște, în zona intersecției dintre Șoseau Găești și Bulevardul Tudor Vladimirescu. Mai mulți conducători auto au zărit o mașină Sandero Stepway, cu numere roșii,  care…



                                *din 2014 apare în Brazilia
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google