Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • salutare, am 2 pitici pe creier cu stepwayul meu, si sunt curios daca s-a mai lovit cineva de urmatoarele:
    1. zgomot ciudat ventilator clima. Nu e acel zgomot de frunza, etc. blocata; teoretic nici nu prea ar avea cum sa intre frunze..avand in vedere ca exista si un filtru de habitaclu. E un fel de scartait care apare cand si cand, cu diferite intensitati. Tin sa mentionez ca are legatura cu ventilatorul, nu cu AC-ul. Odata inchis, zgomotul dispare total.
    2. zgomot ciudat, tot ca un scartait, parca vine din partea dreapta, suspectez ceva la suspensie..desi nu ma pricep. Se manifeste la unele viraje, la plecari bruste de pe loc, in general cand vine vorba de actiuni mai smucite..

    Comment


    • Eu nu. Poate esti tu hipersensibil. Personal nu cred ca pot fi considerate probleme . Sunt elemente in miscare , masina nu este rigida ca o caramida , se mai si
      torsioneaza...etc. Nu te ingrijora .

      Comment


      • Dacă îți bârâie ventilatorul posibil sa ai frunze în bord sau șoarece. Pana la filtru, poate sa între orice în bord.

        Comment


        • Originally posted by Valderama View Post
          Astăzi, al doilea. Merge brici. Dacă n-au rezolvat problema, îi vizitez iarăși.
          Ce se intampla cand se termina garantia?

          Pe de alta parte cei care nu fac mai mult de 2000 (doua mii) Km / an nu trebuie sa cumpere easy R pana nu se rezolva cu certitudine problema.

          Comment


          • Originally posted by georgstelsib View Post
            Ai dreptate Valdemar . M-am exprimat eu cam eliptic .
            Situatia sta in felul urmator : activez modul ECO si circul cateva zile , chiar o saptamana sau mai mult . Apar trepidatiile la prima pornire a zile si cresc ca durata si amplitudine . Trec pe modul Normal (dezactivez ECO) . In primele zile vibratiile se manifesta in toata spendoarea lor . Dupa aceste cateva zile incep sa fie din ce in ce mai slabe pana aproape de disparitie . De ceva timp m-am ferit de modul ECO , dar , fiindca exista un dar, mai incerc modul ECO pentru a-mi confirma observatiile .
            Pentru a iesi mai repede din efectele modului ECO si a reduce trepidatiile patinez de cateva ori discul de ambreiaj , adica trag frana de mana si accelerez usor .
            De asta am reusit ca de la 4500km sa mai parcurg inca pe atat intr-un mod multumitor si de asta-mi puneam intrebarile enuntate in postarea anterioara.
            ba cam are treaba.
            in "eco" motorul merge mai "lesinat", accelereaza mai greu. volantu` ala se bilbiie pe-acolo in voia lui pina se incalzeste sau se stabilizeaza intr-un demaraj mai sustinut. in ne-eco, pe de alta parte, iti permiti sa-l "fixezi" mai repede fiindca si smuceala de la semafor (sau din manevrele de depasire) mai puternica (motorul fiind mai "potent" decit in eco), ajuta la stabilizarea lui.
            e liniste 4-5 zile si-o iei de la capat, nu?

            Comment


            • Am scris mai devreme că mașina merge brici, și așa este. Ca la început. Acest tip de motor cu această facilitate l-am luat din mai multe considerente. În altă ordine de idei, cei care merg în mod curent cu eco dezactivat, de ce reclamă problema? Înseamnă că nu depinde de activare/ dezactivare eco la plecarea de pe loc, respectiv cu spatele. Ideea acestei cutii, și din această pricină am luat-o, a fost și pentru a nu mai tura motorul inutil la plecarea de pe loc, să lași mașina/ cutia să facă acest lucru, cel puțin 1-2 m. Însă cutia, sau ce-o fi acolo, chiar acest lucru nu face. De ce să înnebunesc plecând cu mașina mai energic. Se uzează multe componente prea devreme. Și apoi nu suntem la curse. Start de pe loc la semafor, să fii primul, să croșetezi, sunt apucături care nu le agreez. Consider că eco trebuie activat în oraș și dezactivat extra. În extern aven nevoie de toți căluții.
              La o altă întrebare pusă, sper ca mașina să o dau până a ieși din garanție. Cine o va lua, va lua o dacie prestige și cu gaz montat în rețeaua Dacia. Incidențele reclamate au activat ingineria dacia în găsirea rezolvării. Sunt convins că se va rezolva problema. În ceea ce privește minunea schimbării kitului, sper să țină mai mult, conviins fiind că este o rezolvare de moment, un compromis. Nici fără a schimba kitul nu sunt de acord întrucât ca urmare a trepidațiilor se pot defecta și alte piese. Și apoi condusul trebuie să fie ceva relaxant și nu pricină de supărări.
              Clar, la două mii de km pe an nu mi-aș lua mașină, ca să răspund la o altă întrebare.

              Comment


              • Trei intrebari daca imi permiteti:
                Cat a durat schimbarea kitului?
                Documente sau consemnare in cartea de service, care sa dovedeasca schimbarea kitului?
                Sunteti sigur ca inginerii Dacia studiaza problema?

                Comment


                • Sunteti sigur ca inginerii Dacia studiaza problema?
                  De unde sa stie omul 100%? Nu poti fi sigur nici ca inJinerii stiu de problema, sau daca o considera o problema. Dar sa o rezolve, asta e alta poveste.
                  Tu esti sigur linistit daca el iti spune ca e sigur?

                  Comment


                  • @C.Mike, timpul le rezolva pe toate, fie uzina rezolva cutia, fie ii pun cruce la cutie. Or sa mai pice in continuare, sa va pregatiti cu nervi de otel sa mergeti peste ei. Probabil si cei cu diesel ii vor vizita, dar mai dureaza, poate au un ambreaj mai solid.

                    Comment


                    • ...sau poate e prins/strins mai bine, stiut fiind faptul ca un diesel vibreaza cu ceva mai mare entuziasm.
                      oricum, rezolvarea n-o sa fie prea curind. tre' sa termine intii stocurile de piese. cred ca de asta le si schimba asa de sirguincios, la fiecare 10k, mai scad stocurile.
                      doar nu crezi ca, deja, s-o fi apucat cineva de reproiectat si de turnat rulmenti, volante, suruburi si discuri
                      Last edited by devreg; 16 November 2017, 21:51.

                      Comment


                      • Mda...pe masura ce citesc dezamagirea imi creste...au trecut aproape 2 luni de cand am dat comanda si daca initial de abia asteptam venirea masinii, acum aproape ca imi doresc sa nu mai vina, dezamagirea a luat locul bucuriei...

                        Comment


                        • Inca mai poti sa schimbi comanda.
                          Ce iti doresti mai mult: confort sau fiabilitate?
                          In viata nu poti sa le ai pe toate!

                          Comment


                          • Originally posted by abc View Post
                            Inca mai poti sa schimbi comanda.
                            Ce iti doresti mai mult: confort sau fiabilitate?
                            In viata nu poti sa le ai pe toate!


                            Sa schimb comanda cu ce? atat mi-am permis, un stepway prestige benzina cu easy-r, atat am buget. Sa anulez comanda e exclus: nu ma incanta sa arunc pe geam avansul de 2500 de lei. Sa schimb cu diesel nu o sa fac, eu merg pana in 10.000 km pe an, deci nu s-ar justifica, diesel-ul are costuri mai mari de intretinere, si este si mai scump cu peste 2000 de euro, bani pe care nu ii am. Si peste toate, nu am nicio garantie ca, in timp, nu vor aparea probleme si la mariajul dintre motorul diesel si cutia easy-r. Daca as fi avut un buget mai generos mi-as fi luat ultimul model de Duster cu dublu ambreiaj si terminam socoteala, sau ma orientam catre alta marca de masina. Acum merg inainte, asta e, masina va avea garantie 3 ani, sper ca Dacia sa recunoasca si sa rezolve problema asta, e in interesul lor.
                            Last edited by NeMar; 17 November 2017, 13:38.

                            Comment


                            • Sigur se va rezolva, sunt multi clienti cu easy-r peste hotare. Ramane de vazut cand.
                              Poti sa alegi cutia manuala si ramai si cu bani.
                              Last edited by C.Mike; 17 November 2017, 13:47.

                              Comment


                              • Originally posted by NeMar View Post
                                Sa schimb comanda cu ce? atat mi-am permis, un stepway prestige benzina cu easy-r, atat am buget. Sa anulez comanda e exclus: nu ma incanta sa arunc pe geam avansul de 2500 de lei. Sa schimb cu diesel nu o sa fac, eu merg pana in 10.000 km pe an, deci nu s-ar justifica, diesel-ul are costuri mai mari de intretinere, si este si mai scump cu peste 2000 de euro, bani pe care nu ii am. Si peste toate, nu am nicio garantie ca, in timp, nu vor aparea probleme si la mariajul dintre motorul diesel si cutia easy-r. Daca as fi avut un buget mai generos mi-as fi luat ultimul model de Duster cu dublu ambreiaj si terminam socoteala, sau ma orientam catre alta marca de masina. Acum merg inainte, asta e, masina va avea garantie 3 ani, sper ca Dacia sa recunoasca si sa rezolve problema asta, e in interesul lor.
                                Poti schimba Easy-R cu manuala. Probabil se lungeste termenul de livrare dar macar dormi linistit si dai si 500 euro mai putin.
                                Daca totusi ramai la Easy-R incerc sa-ti ridic moralul invitandu-te sa citesti ultima aventura a lui Sanderica al meu.

                                https://forum.softpedia.com/topic/10.../page__st__270

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google