Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nou -Prost
    Vechi - Super bun
    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

    Comment


    • Originally posted by abc View Post
      A cumparat varianta pe benzina avand in vedere ce a scris in postul 1852 "Zgomotul turației motorului nu prea îmi place, în rest motorașul ăsta chiar are viață în el. V-o spun din experiență, pentru că mașina personală e Renault Megane 1,2 TCE, și credeți-mă că diferență mare (din treapta a 3,4 a) nu este.". Probabil ca a luat o masina aflata pe stoc (refuzata in ultimul moment de altcineva) de aici rezulta reducerea importanta de pret si timpul de asteptare mic.
      Corect! 0,9 benzina. Masina a fost fabricata in decembrie 2016. Chiar sper sa fi fost refuzata de cineva in ultimul moment si nu alt motiv. Oricum are garantie 3 ani (2020).

      Comment


      • Probabil ca este un sandero de culoare rosie.

        Comment


        • De ce neaparat rosie?
          M-am născut cu prea puține degete mijlocii în raport cu lumea în care trăiesc.

          Comment


          • In lunile nov si dec 2016 au fost fabricate sandero rosii 0.9 cu easyr pentru flote. In rest nimic. Nu au ceva special. Toate, banuiesc faptul ca sunt identic facute, atat pt flote cat si pentru persoane fizice.
            Speram sa aflam cum se va comporta in continuare. Fiind masina de firma, banuiesc ca va depasi intr-o perioada scurta de timp, la numar de km parcursi, pe multi dintre loganisti de easyr, persoane fizice.

            Comment


            • am luat eu logan cu easy r de 0.9 fabricata in noiembrie 2017.
              am 10000 de km si are niste trepidatii MAJORE la plecarea de pe loc mai ales cu spatele.
              La service au tinut-o 2 zile nici nu au deschis capota si mi-au dat masina acasa cu o hartie in care scrie ca se cauta la producator solutii si sa stept cu rabdare vreo 3 luni.......... .
              Sunt inca sub soc ca asta s-a intamplat ieri...

              Comment


              • Pacat ca nu ti-ai facut cont pe forum inainte de cumpara masina.
                Desi unii n-au acceptata ideea ca sunt probleme de la inceput, incetul cu incetul ajungem la un consens.

                Comment


                • Originally posted by mariuseliza View Post
                  La service au tinut-o 2 zile nici nu au deschis capota si mi-au dat masina acasa cu o hartie in care scrie ca se cauta la producator solutii si sa stept cu rabdare vreo 3 luni.......... .
                  Sunt inca sub soc ca asta s-a intamplat ieri...
                  Poti sa scanezi acea hartie, sa scoti elementele tale de identificare de pe ea (sa le stergi) ca sa facem putina "zarva"?

                  As incepe eu sa scriu la Dacia despre problema si sa ceri lamuriri, ce sunt de interes public ca deja e o problema generalizata, si apoi mai am niste idei.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Originally posted by mariuseliza View Post
                    am luat eu logan cu easy r de 0.9 fabricata in noiembrie 2017.
                    am 10000 de km
                    Ai mers cu ea inseamna, nu gluma

                    Comment


                    • Pe surse, am aflat într-adevăr, că este o problemă și se încearcă rezolvarea definitivă a problemei. Cred că este o problemă ce ține de proiectare, de inginerie. Toate mașinile, până la găsirea unei soluții definitive, vor avea parte de schimbare kit de ambreiaj. Bine ar fi să dureze 3 luni găsirea bubei și remedierea acestor probleme. Acum când scriu, sunt în service și vor schimba kitul din nou.
                      Ideea este că schimbarea chitului este o variantă de compromis care să țină până la găsirea suluției de remediere definitivă a problemelor. Dacă Dacia este onestă, ar trebui ca toți posesorii de easyr să fie chemați și să li se aplice tratamentul găsit. Facă nu, sigur, după 10 k, îi voi vizita. Nu am niciun dubiu.

                      Pe surse am aflat că ar fi o problemă de proiectare, de inginerie. Se lucrează la găsirea variantelor de remediere definitivă a problemei. Acum când sriu sunt la service pt a schimba kitul de ambreiaj. Până la găsirea metodei definitive de rezolvare a incidenței se aplică temporar această soluție. Dacă este onestă Dacia, după găsirea soluției tehnice, toate mașinile cu easyr ar trebui să beneficieze de soluția găsită. Să fie chemate automat. Dacă nu, după alți 10 k voi reveni. Schimbarea kitului de ambreiaj este un compromis. Sperăm să găsească într-un timp cât mai rapid buba.
                      Last edited by Valderama; 15 November 2017, 12:41. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Masina fabricate in aprilie 2017 , cca. 9500 Km parcursi . Zdruncinaturie , fiindca zdruncinaturi sunt, sa nu le mai alintam eufemistic vibratii , au aparut timid dupa cca, 4500Km. Acum se manifesta pregnant daca folosesc modul ECO . Daca folosesc doar modul NORMAL zdruncinaturile tind sa se reduca . Acum incerc sa inteleg ce se intampla pe lantul : calculator, actuatoare , ansamblu ambreiaj , de ce este influientata functionarea diferentiata.
                        Dar asta nu este treaba mea , ci a proiectantului si a constructorului . Raman la parerea ca nu au fost testate suficient in conditii normale de trafic . Ma intreb ce vina avem noi "beneficiarii" ca ne-au indus un asememea disconfort psihic si nu numai.

                        Comment


                        • Nu are nicio influență eco activat sau dezactivat atunci când pleci de pe loc sau dai cu spatele. Vibrațiile sunt simțite în special pe motor rece, indiferent că mergi cu fața sau spatele. După cca 15 min de rulaj intens, acestea dispar. Sunt alte probleme ce țin de componente, proiectare, turnare, etc.

                          Comment


                          • Originally posted by Valderama View Post
                            Nu are nicio influență eco activat sau dezactivat atunci când pleci de pe loc sau dai cu spatele. Vibrațiile sunt simțite în special pe motor rece, indiferent că mergi cu fața sau spatele. După cca 15 min de rulaj intens, acestea dispar. Sunt alte probleme ce țin de componente, proiectare, turnare, etc.
                            Ai dreptate Valdemar . M-am exprimat eu cam eliptic .
                            Situatia sta in felul urmator : activez modul ECO si circul cateva zile , chiar o saptamana sau mai mult . Apar trepidatiile la prima pornire a zile si cresc ca durata si amplitudine . Trec pe modul Normal (dezactivez ECO) . In primele zile vibratiile se manifesta in toata spendoarea lor . Dupa aceste cateva zile incep sa fie din ce in ce mai slabe pana aproape de disparitie . De ceva timp m-am ferit de modul ECO , dar , fiindca exista un dar, mai incerc modul ECO pentru a-mi confirma observatiile .
                            Pentru a iesi mai repede din efectele modului ECO si a reduce trepidatiile patinez de cateva ori discul de ambreiaj , adica trag frana de mana si accelerez usor .
                            De asta am reusit ca de la 4500km sa mai parcurg inca pe atat intr-un mod multumitor si de asta-mi puneam intrebarile enuntate in postarea anterioara.
                            Last edited by georgstelsib; 15 November 2017, 14:18.

                            Comment


                            • @Valderama
                              Cate kituri de ambreiaj ai schimbat pana acum ?

                              Comment


                              • Astăzi, al doilea. Merge brici. Dacă n-au rezolvat problema, îi vizitez iarăși.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google