Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca pleci in treapta 2 pe modul manual cum se manifesta?
    Ma refer la prima plecare la rece.

    Comment


    • Onixer, ceea ce ai descris tu mi s-a intamplat mie astazi. (eram in tr 1 pe manual si oprisem la prima intersectie - 50m de la prima pornire). Apoi, s-a incalzit si mergea stas. Usor usor incepe si a mea sa faca scandal! Ti-l schimba daca tremura doar asa putin la prima/primele plecari dimineata?
      O lasi la ei peste noapte pentru constatare nu?
      Last edited by S Stepway; 19 February 2018, 22:51.

      Comment


      • Data trecuta am lasat-o in parcare la reprezentanta si dimineata am fost cu autobuzul acolo, nu au facut testul cu mine de fata dar au sunat mai apoi, zicand ca intr-adevar tremura si trebuie schimbat ambreiajul. Daca plec in treapta a 2-a pe manual la rece, patineaza mai mult ambreiajul si vibratiile se simt putin spre deloc, dar nici asa nu poti merge.

        Comment


        • Cel mai bine lasi masina in parcarea interioara a atelierului auto peste noapte. Dimineata ii dai cheile sefului de service care face un test si sigur incepe sa faca urat.
          Plecarea in regim manual treapta 2 este ok. Presupune o turare mai mare la plecarea de pe loc insa, ne pacalim singuri. Problema este prezenta si ea trebuie remediata.

          Comment


          • Corect trebuie remediata.
            Schimbarea kiturilor de ambreiaj ca pe filtrele de ulei nu mi se pare o solutie, mai ales ca se stie cum lucreaza doreii in reprezentanta.
            Eu personal am reusit sa evit trepidatiile, astfel protejind intregul lant cinematic implicat.
            Sa speram ca o sa apara o rezolvare definitiva si sa nu mai fie nevoie de n schimbari de kituri de ambreiaj.

            Comment


            • Va dati seama ca, daca nu rezolva problema pana ies din garantie masinile si schimba kit-urile din 5k in 5k de km numai sa iasa din garantie iese mult pe minus si spre finalul garantiei se vor trezi cu toate masinile la poarta uzinei sa se spele cu ele pe cap. Nu cred ca este cineva care accepta sa schimbe din banii lui kit-ul din 10 k in 10k km dupa ce iese din garantie! Si aici nu e vorba de bani ci de timp pierdut aiurea in primul rand. Mai asteptam sa faca lumea mai multi km sa vedem daca s multi cu probleme.

              Comment


              • Pai in primul rand...se pare ca este defect ascuns de proiectare...si asta cam nu tine cont de garantia comerciala. Cam este pe toata durata vietii (cred ca 10 ani)...si sunt obligati prin lege sa o ofere.
                Din cate imi aduc aminte, situatia este prevazut asa in lege: Daca dintr-o eroare de proiectare produsul devine inutilizabil, producatorul trebuie sa schimbe pe toata durata de viata componenta defecta.
                In cazul asta...se pare ca este o eroare de proiectare (nu eroare de productie)
                De ce crezi ca se fac recall-uri la masini de 5-10 ani iesite din garantie cu mult inainte? Nu doar in ro este legea respectiva.

                Comment


                • updateul e gata din decembrie la Renault, de ce totusi nu il pun si pe masini, sau or mai fi probleme de calitate a materiarelor.

                  Comment


                  • A patit cineva la o accelerare la podea, cu masina rece, ambreiajul sa se cupleze si sa se decupleze brutal, rezultand in trepidatii imense? Cred ca Silviu a explicat situatia asta la 1.5DCI cu Easy-R. Asta mi s-a intamplat si mie dimineata cand am vrut sa ma incadrez rapid intr-o coloana. Alta anomalie intalnita e daca acelerezi tare in 1, schimba 2 si iei brusc piciorul de pe aceleratie, da in nas foarte tare. De asemenea dimineata daca o las de capul ei, mai ales in ECO, tine a doua lunga, pana undeva in 3000-3500, schimba a 3-a si imediat intra in 4, catdeodata m-am trezit ca la 50km/H schimba a 5-a. Asta se intampla doar cand e rece motorul, cand e cald are comportamentul ok.

                    Ce am mai intalnit...eterna problema cu marsarierul care o aveam si la Solenza, catdeodata nu intra. Asta se intampla si aici, bag in R, se aud senzorii pe spate dar nu porneste camera, sta putin asa dupa care iar se aud senzorii si porneste camera de marsarier, in momentul ala putand da cu spatele.

                    Inca o chestie, dimineata daca o las in D, schimbarea se produce in suturi, din 1 in 2 si din 2 in 3, catdeodata din 3 in 4 apare o cuplare mai brusca urmata de un dat in nas si o reaccelerare. Asta nu se intampla deloc in cazul in care masina e in M

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      In cazul asta...se pare ca este o eroare de proiectare (nu eroare de productie)
                      ...
                      Si daca defectul dispare prin montarea unui kit de ambreiaj, altul decat Valeo (Luk, de exemplu), tot o eroare de proiectare ramane?
                      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                      Comment


                      • Da. Evident Pentru ca in cazul asta s-a folosit un produs care nu corespundea cerintelor. (dar nu cred ca-i acolo hiba). S-au mai vazut multe cazuri

                        Comment


                        • @Onixer
                          Si eu am sesizat comportamente mai ciudate dimineata, mai ales daca este rece, nu chiar ca cele descrise de tine.
                          Este evident ca principalul factor care produce probleme este temperatura, banuiesc ca softul nu gestioneaza bine aceasta situatie(la rece).
                          Ce am mai observat eu este ca daca se incalzeste motorul 3-5 min si dupa acea opresc motorul cateva minute, dispare orice comportament dubios.

                          Din experienta pe care am avut-o pana acum cu Dacia:
                          Logan 2 din 2014 motor 1.2 problema grave cu pornirea la rece.
                          Logan 2 din 2017 motor 0.9tce problema cu pornirea la rece + problema cutie easy-r la rece.
                          Toate acestea ma face sa trag concluzia ca Dacia nu testeaza(serios) inainte de lansarea unui model, conditiile de iarna.
                          Last edited by C.Mike; 22 February 2018, 15:00. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Sa stii ca am avut si eu o data nevoia de a opri masina dupa 3-5 minute si dupa repornire n-am mai avut niciun comportament ciudat, foarte interesant. In schimb nu am avut niciodata vreo problema cu pornirea la rece, nici macar sa mearga motorul la ralantii subturat. De obicei doar o oscilatie intre turatia de ralantiu si 1000rpm, dar nu e deranjanta. A fost de doua ori o situatie interesanta, nu era extrem de frig dar au scazut RPM rapid si deodata au urcat la 1500rpm, scazand treptat pana la turatia de ralantiu.
                            Last edited by Onixer; 22 February 2018, 15:36.

                            Comment


                            • Banuiesc ca transmiterea caldurii de la motor(volanta) la componentele ambreiajului se face mai eficient cand opresti motorul, dupa 3-5 min de functionare(timp in care apuca sa se incalzeasca cat de cat). Ambreiajul ramane "cuplat" tot timpul si nu se mai invarte astfel realizandu-se o incalzire mai rapida a componentelor ambreiajului.
                              Dar este doar o ipoteza. Dar cu siguranta are efect pozitiv asupra comportamentului cutiei.
                              Last edited by C.Mike; 22 February 2018, 16:53.

                              Comment


                              • Originally posted by bolovan View Post
                                ... s-a folosit un produs care nu corespundea cerintelor. (dar nu cred ca-i acolo hiba). S-au mai vazut multe cazuri
                                Care cerinte? Cele pur tehnice sau cele de reducerea costurilor?
                                Sa fim seriosi! Lantul logistic dintre proiectare si productie are atat de multe verigi, incat cel mai simplu este sa se dea vina pe proiectare... si daca mai luam in consideratie ca unii furnizori una scriu pe fisa produsului si alta vand in realitate, deja putem sa scriem romane intregi despre asta!

                                La ce fel de cazuri te referi?
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google