Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Silviu View Post
    Conform CLIP (diagnoza) da, la turatii mici (sa le spunem limita minima la care schimba Easy-R pe diesel), schimba ceva mai incet decat la turatii mai mari.

    Eu as zice ca tu simti asta mai bine, fiind la inceput cu cutia, pana te obisnuiesti. Chiar si asa, schimba mult mai rapid decat un sofer normal. Dar depinde mult si de perceptie.
    Intaresc si eu (daca conteaza si nu apare niciun contestatar) ca schimba vitezele mai rapid decat un sofer amator bun ( nu ca unul de curse).

    Comment


    • Schimba bine, zici tu ? ma faci sa regret dupa robotelu asta, la taxi era mai usor... m-am luat dupa unii care zicea ca daca acu 20 ani twingo mergea prost robotelu Logan 2018 merge la fel de prost, tremurat

      Comment


      • Pe 0.9TCe sunt unii posesori ce au probleme cu acele vibratii dupa cateva mii de km. Unii au schimbat si 2 kituri deja de ambreiaj. Sunt si alti utilizatori ce nu au aceasta problema sau se manifesta rar.

        Planeaza ceva dubii asupra fiabilitatii Easy-R pe 0.9TCe.

        La dCi inca nu au fost semnalate probleme.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Originally posted by george.sce View Post
          Schimba bine, zici tu ? ma faci sa regret dupa robotelu asta, la taxi era mai usor... m-am luat dupa unii care zicea ca daca acu 20 ani twingo mergea prost robotelu Logan 2018 merge la fel de prost, tremurat
          Din pacate este foarte greu sa ne pastram obiectivitatea in aprecieri . Unii dintre noi au negarea in matricea genetica , pe unii dintre noi " ne da fudulia afara din casa " , unii dintre noi nu suntem chiar bine informati si credem contrariul. Trist este ca unii dintre noi cu cunostinte minime in domeniu punem sub semnul intrebarii echipe intregi de specialisti cu un IO mult peste 100 cu cunostinte infinit mai mari decat ale noastre . Au mai cazut rachete spatiale , sau mai prabusit avioane , toate expresii ale inteligentei umane . Asta nu inseamna ca trebuie sa anihilam "dintr-un condei" toate meritele creatorilor.
          Eu nu regret deloc alegerea cutiei easy-r ( sotia mea nici atat ). Beneficiile sunt mai mari decat eventualele neplaceri ocazionale (sau ocazionate de o mica greseala de proiectare remediabila).
          Last edited by georgstelsib; 3 March 2018, 16:26.

          Comment


          • Da, de acord cu tine georgel, dar uite ca spun unii posesori ca cam tremura robotelu asta, asa le dau dreptate, inca nu regret ca am luat manuala

            De remediat so remedieze ei cit vor mie imi trebuie taxiu meu nu sa stau prin servis la reparat,. Sa fi dat masina sa umblu cu ea nu sa stau la servis la reparat.,

            Comment


            • Asa este , mai tremura dar pana acum toti au invatat s-o controleze . Niciunul nu sta cu masina in service . Si la mine au aparut vibratiile pe la 4500 km , acum am 12500 km si nu mai tremura . Nu este cazul sa ne isterizam mai mult decat merita. Eu am renuntat la modul ECO care genera vibratiile , merg doar in modul normal , ambreiajul s-a autoreparat si astept update-ul Renault la cutie . Sigur mi-ar fi placut mult mai mult ca totul sa decurga perfect , dar nu toti suntem la fel de norocosi. Dar este si vina mea , nu am avut rabdare sa astept cca. un an sa treaca proba fiabilitatii.
              Nu cred ca ai facut o greseala optand pentru versiunea de 1.0 L . Este optima pentru taximetrie , consum mic , fiabilitate generala buna , piese si mecanici peste tot . Sa te serveasca mult si bine . Nu regreta easy-r .
              Last edited by georgstelsib; 3 March 2018, 17:31.

              Comment


              • Revin cu informatii. Azi dimineata am fost cu masina in service la Dacoserv, unde un domn inginer a conectat o la un calculator. In urma verificarii nu a rezultat niciun defect, mi-a spus ca masina merge perfect, in parametri. Mentionez ca dimineata, la pornire am vrut sa vad daca mai face figuri, motorul a pornit, a stat vreo 2-3 secunde la o turatie mai inalta, pe la 1000 rpm dupa care a inceput sa scada, acul turometrului a luat o in jos si eram convins ca se va opri motorul. Ei, cand a juns pe la 250-300 ture a avut o zvacnire, acul a luat o in sus si astfel motorul nu s-a oprit. Filmam cu telefonul in speranta ca ii voi putea arata inginerului cum face. Dimineata in Bucuresti a fost polei, masina era acoperita de o crusta subtire de gheata. Deci, pe tester a iesit ok, inginerul mi-a zis ca daca se mai manifesta aceasta oprire a motorului sa o duc la ei in service si s-o las acolo o zi ptr a o putea porni si ei " la rece" si a vedea cu ochii lor defectul. Acum, nu exista nicio garantie ca daca o voi lasa acolo motorul se va opri la pornirea la rece, dimineata, dar asta e. Sper sa nu mai faca. Printre altele, desi eu stiam ca pornirea motorului se face dupa stingerea martorilor din bord, inginerul mi-a spus ca nu trebuie sa astept stingerea martorilor, pot porni motorul dupa 2-3 secunde (martorii se sting cam dupa 4 secunde), ptr ca asa isi face nu stiu ce calibrare.

                Comment


                • @george.sce
                  Oricum din semnatura rezulta ca masina luata pentru taximetrie este un 1.0 SCe la care nu exista optiunea Easy-R asa ca nu inteleg de ce natura sunt regretele. Daca nu vroiai Easy-R ca ai auzit ca sunt stricacioase de ce n-ai luat un 0,9 TCe manual?
                  Oricum felicitari pentru alegere si sa te tina macar cat tinea aspiratul de 1,4. Daca cunosti colegi taximetristi care au Easy-R pe benzina si au necazuri cu transmisia te asteptam cu interes. Daca nu, e ca si cum m-as baga eu in vorba si as spune ca nu am luat 1.0 SCe pentru ca am auzit ca i se inlocuieste catalizatorul dupa cateva sute de km. Cred ca cel mai bine ar trebui ca fiecare dintre noi sa fim preocupati de masinile pe care le detinem si nu de ceea ce au altii.
                  Last edited by gabrieln1960; 3 March 2018, 17:45.

                  Comment


                  • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                    @george.sce
                    ..... Cred ca cel mai bine ar trebui ca fiecare dintre noi sa fim preocupati de masinile pe care le detinem si nu de ceea ce au altii.
                    Interesantă opinie! Ce se întâmplă în situația în care nu deții dar folosești
                    Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                    Comment


                    • Imi inchipui ca este o intrebare retorica asa ca probabil stii deja raspunsul!

                      Comment


                      • voi tot nu vreti sa intelegeti ca e o mare diferenta intre eco si ne-eco.
                        poate ca, de fapt, astea-s facute (de fapt si de drept) sa mearga doar in ne-eco si, astfel, modul eco devine "moartea" lor.
                        iaca acuma mi-a venit ideea asta. poate o preiau si injinierii de la dacia.

                        ps: din expresia "a intinde pelteaua".

                        Comment


                        • Originally posted by NeMar View Post
                          Revin cu informatii. Azi dimineata am fost cu masina in service la Dacoserv, unde un domn inginer a conectat o la un calculator. In urma verificarii nu a rezultat niciun defect, mi-a spus ca masina merge perfect, in parametri. Mentionez ca dimineata, la pornire am vrut sa vad daca mai face figuri, motorul a pornit, a stat vreo 2-3 secunde la o turatie mai inalta, pe la 1000 rpm dupa care a inceput sa scada, acul turometrului a luat o in jos si eram convins ca se va opri motorul. Ei, cand a juns pe la 250-300 ture a avut o zvacnire, acul a luat o in sus si astfel motorul nu s-a oprit. Filmam cu telefonul in speranta ca ii voi putea arata inginerului cum face. Dimineata in Bucuresti a fost polei, masina era acoperita de o crusta subtire de gheata. Deci, pe tester a iesit ok, inginerul mi-a zis ca daca se mai manifesta aceasta oprire a motorului sa o duc la ei in service si s-o las acolo o zi ptr a o putea porni si ei " la rece" si a vedea cu ochii lor defectul. Acum, nu exista nicio garantie ca daca o voi lasa acolo motorul se va opri la pornirea la rece, dimineata, dar asta e. Sper sa nu mai faca. Printre altele, desi eu stiam ca pornirea motorului se face dupa stingerea martorilor din bord, inginerul mi-a spus ca nu trebuie sa astept stingerea martorilor, pot porni motorul dupa 2-3 secunde (martorii se sting cam dupa 4 secunde), ptr ca asa isi face nu stiu ce calibrare.
                          Deci exact cum spuneam.
                          Este greu de demonstrat problema, doarece apare numai in anumite conditii.
                          Si Dorel "inginerul" stie asta.
                          Eu zic sa postam viitoarele discutii despre problema cu pornirea in topicul potrivit(probleme motor 0.9tce).
                          Aici este despre easy-r.

                          Comment


                          • Asa este , mai tremura dar pana acum toti au invatat s-o controleze . Niciunul nu sta cu masina in service
                            Iar mananci ciuperci.
                            Cum sa nu stea nimeni prin service? Pai ceva mai in urma Dacia nu a vrut sa schimbe a 3-a oara ambreiajul omului, pentru ca asta ar fi insemnat automat schimbarea masinii.
                            Si daca ar fi singurul...



                            Astazi am fost in service, la a treia reclamatie de vibratii la plecarea de pe loc. Bineinteleas, seful de atelier a preluat conducerea, testand masina, rezultand ca exista vibratii dupa aproape 4k de la ultimul schimb de kit de ambreiaj. Am fost anuntat ca s-a deschis o fisa de incident, si ca dupa un timp voi fi anuntat ce solutie vor da cei de la Dacia. Desigur, eram convins ca nu vor da solutie schimb chit de ambreiaj. Aceasta solutie echivala cu posibilitatea inlocuirii automobilului daca remedierea unei deficiente presupune acordarea aceleiasi solutii de remediere.
                            Se pare ca in proceduri, la a treia acordare, in perioada de garantie a aceleiasi solutii de remediere a defectiunii, inseamna ca clientul poate solicita inlocuirea automobilului. Totusi nu se ajunge aici, la a se emite aceasta posibilitate de remediere a problemei. Astfel, s-a comunicat faptul ca pana la sfarsitul primului semestru al anului 2018, se va implementa o resoftare a calculatorului de cutie, tuturor masinilor care au cutie robotizata. Voi fi anuntat cand sa vin cu masina pentru resoftarea calculatorului.
                            DECI: nu ezitati a reclama problema. Este pacat sa gasiti variante de a pacali aparitia vibratiiilor, gen: ECO activat/ dezactivat, plecare mod manual treapta a doua. Suntem victime, si avem drepturi. Am platit pentru un obiect si dorim sa functioneze asa cum trebuie.
                            CONCLUZIE: daca nu reclamati problema sa nu va asteptati ca Dacia sa va contacteze si sa va intrebe daca aveti vibratii ale cutiei si daca doriti sa fie rezolvata problema.
                            Elucubratiile referitoare la incalzirea pe timp de iarna la -15 grade cu AC sunt una, dar negarea problemelor evidente la Easy-R deja te plaseaza intr-o zona gri a recunoasterii realitatii.
                            Last edited by mr.K; 4 March 2018, 00:38.

                            Comment


                            • si pana la resoftare nu crapa ambreiajul ala? sau se pregateste de crapare? mi se pare ca se incearca taraganarea pana iese din garantie

                              Comment


                              • Bineinteles ca da.
                                Am impresia ca ne viziteaza tot mai multi angajati Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google