Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Citim și noi de la început ?

    Originally posted by Asteroid View Post
    Eu am inceput sa caut pe cont propriu un kit ambreiaj de calitate superioara. Ramane discutia ca daca problema tot va aparea inseamna ca totusi acatuatorul este principalul vinovat de uzura neuniforma si defectuoasa a ferodourilor.
    Plus ca la o ulterioara intrare in service risc pierderea garantiei.
    Originally posted by t0rquemada View Post
    P.S. schimbi ambreiajul în regie proprie cu alt model, dar trebuie reînvățate pozițiile de ambeiaj decuplat total și aproape ambreiat (mă rog kiss point)
    Deci, "recalibrezi" doar când umbli fizic la ambreiaj, nu tot timpul
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Zama de inginer din mine imi spune ca se poate calcula cu o aproximatie rezonabila. Si calculul se face pe baza diferentei de rotatie dintre placa si disc. Adica simplu: la 10 pasi a motorasului...masina incepe sa se miste...daca la 10 pasi nu se misca...se face un pas suplimentar...si tine minte asta. iar tu ca utilizator, nu simti diferenta intre 10 pasi si 11 pasi...doar intre sda spunem 5 pasi si 15 pasi (pasi ai motorului de actionare...) Asta doar in cazul in care aquatorul nu este de fapt o tija intr-o bobina...dar si acolo sunt solutii ieftine...pe care sa le implementezi in marte parte din soft.

      P.S. Interesant de vazut un mencanism de actionare (intern) cum arata

      Comment


      • Originally posted by bolovan View Post
        Zama de inginer din mine imi spune ca se poate calcula cu o aproximatie rezonabila. Si calculul se face pe baza diferentei de rotatie dintre placa si disc. Adica simplu: la 10 pasi a motorasului...masina incepe sa se miste...daca la 10 pasi nu se misca...se face un pas suplimentar...si tine minte asta. iar tu ca utilizator, nu simti diferenta intre 10 pasi si 11 pasi...doar intre sda spunem 5 pasi si 15 pasi (pasi ai motorului de actionare...) Asta doar in cazul in care aquatorul nu este de fapt o tija intr-o bobina...dar si acolo sunt solutii ieftine...pe care sa le implementezi in marte parte din soft.

        P.S. Interesant de vazut un mencanism de actionare (intern) cum arata
        Sigur ca da! Acesta ar putea fi o schema generala de algoritm pentru verificarea functionarii corecte a ambreiajului cu luarea deciziei de recalibrare.
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Asta poate sa fie chiar calibrarea. Ca pe tine te intereseaza momentul in care placa actioneaza asupra discului (incepe sa patineze pe ea)...si momentul in care discul este complet "lipit" de placa (asta ca sa stabilesti distanta de abreiere...ca sa nu dai drumul prea are).
          Si asta o masori la fiecare abreiere...si iti ajusteiz parametrii tot timpul. Deci practic se autocalibreaza tot timpul. Important este ca punctul de pornire (calibrarea initiala) sa fie stiuta...

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            Citim și noi de la început ?





            Deci, "recalibrezi" doar când umbli fizic la ambreiaj, nu tot timpul
            Citim chiar prea mult chiar!

            Cand umbli fizic la ambreiaj, "CAlibrezi sistemul"!... adica il pui la zero!
            Dupa aceea cand apar uzuri in ambreiaj sistemul isi face singur "REcalibrare"!

            Originally posted by bolovan View Post
            Asta poate sa fie chiar calibrarea. Ca pe tine te intereseaza momentul in care placa actioneaza asupra discului (incepe sa patineze pe ea)...si momentul in care discul este complet "lipit" de placa (asta ca sa stabilesti distanta de abreiere...ca sa nu dai drumul prea are).
            Si asta o masori la fiecare abreiere...si iti ajusteiz parametrii tot timpul. Deci practic se autocalibreaza tot timpul. Important este ca punctul de pornire (calibrarea initiala) sa fie stiuta...
            Exact! Cam asta incercam si eu sa exprim cu cuvintele mele!
            Dar se pare ca prind mai bine la public informatiile generale de tip comercial ca aceasta:

            "*uch-ul știe să faca diferența între staționare și pregătire de parcare ..."
            Last edited by tipicarul; 9 August 2017, 17:10. Reason: Automerged Doublepost
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • Originally posted by Asteroid View Post
              Eu o pun in N la cand oprirea (trafic, semafor, etc.) se anunta a fi mai mare de 15-20 secunde. Nu e o regula, mi se intampla cateodata sa stau si 1 min blocat in trafic in D cu piciorul pe frana sau sa o pun in N pentru doar 5 secunde.
              Depinde de cat de bine apreciez/estimez durata de oprire, cat de distras sunt (vorbit la telefon, sms, mail-uri, alte preocupari ale soferului modern).
              Ca sa raspund exact la intrebarea ta: inainte de oprirea pe loc am mai pus-o pe liber de cateva ori, fiind atent insa ca scosul la punctul mort sa il fac cand turatia e foarte aproape de ralanti, adica sa nu fie cutia "in sarcina".
              Au fost ceva discutii pe aici, ca ar fi bine, ca ar fi rau.
              Eu zic ca atata vreme cat principiul de functionare este identic cu al unei manuale clasice nu are de ce sa sufere ambreiajul sau cutia in sine prin scosul la N din mers sau in stationare.
              Daca piciorul stang-recte actuatorul ambreiajului si mana dreapta-recte actuatorul cutiei obosesc rapid si se vor defecta prematur datorita acestui stil de condus vom vedea.
              Momentan vreau sa le folosesc asa si sa vina Dacia sa imi zica ca nu e bine, ca am indus eu defecte.
              De ce intrebi totusi?
              Ms, eram curios daca este vreo diferenta intre cei care tin N la semafor sau D continuu.

              Comment


              • Deocamdata diferenta tine de gradul de pesimism! Pe masura ce va trece timpul vom mai vedea...
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                  Daca ai dubii si poti sa o faci nu mai sta pe ganduri. Chiar daca se mai lungeste termenul de livrare, pentru linistea ta sufleteasca merita. O sa pierzi mult din confort dar nici sa tremuri de frica transmisiei de cate ori te pui in miscare nu este prea intelept.
                  Sa ti-o spun pe aia dreapta, daca as comanda acum masina (dupa experienta de pana acum) nu cred ca m-as mai putea lipsi de Easy-R dar poate ca preventiv as lua 1,5 DCi doar in ideea ca Dieselul se pare ca nu are probleme si mai are si o treapta in plus. In acest caz parca totusi peste 1000 euro suplimentari este cam mult, mai ales atunci cand nu-i ai.
                  Mda, grea decizie. Renunt la cutia de viteze easy-r si aflu ca rezolvarea problemei era simpla sau si mai rau, la cele care ies acum din fabricatie nu mai exista problema.
                  Am sezizat si eu VC in legatura cu problema, desii nu detin inca masina, exprimindu-mi ingrijorarea.
                  Binenteles la ei numai lapte si miere. Raspuns, "elemente dafaimatoare pe forumuri, a nu se baga in seama" .

                  La tine inca nu au aparut probleme?
                  Cati km ai pana acum?

                  Comment


                  • Originally posted by tipicarul View Post
                    ....
                    Cand umbli fizic la ambreiaj, "CAlibrezi sistemul"!... adica il pui la zero!
                    Dupa aceea cand apar uzuri in ambreiaj sistemul isi face singur "REcalibrare"!
                    ..."

                    Corect, cu observația că la colegii cu trepidații nu prea îți face recalibrare.

                    Pentru restul te lăudai, când ți-ai luat mașina, că ai cu ce umbla pe ea, deci poți căuta și singur...
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • @C.Mike: chiar asa au raspuns???? "Elemente defaimatoare pe forumuri, a nu se baga in seama"
                      Asta merita o palma mare intoarsa catre Dacia.....
                      Ai mail de la ei cu raspunsul asta?
                      Poti sa ne dai aici exact ce ti-au raspuns?
                      Deci in afara de faptul ca ii doare undeva de clienti mai au si tupeul sa ii si jigneasca? Le-am platit masinile cu bani falsi ca sa aiba o astfel de atitudine???
                      Da-mi te rog mailul asta si ma ocup la modul serios de a le face o campanie prin presa de specialitate, aia care sper ca nu e vanduta uzinei pe piscoturi si cazari gratuite la test driver-uri de lansare.

                      Comment


                      • Nu am e-mail, a fost convorbire telefonica, din pacate.
                        Si da, am fost intrebat daca cunosc personal persoane cu problema la cutie.
                        Am raspuns ca personal nu cunosc, dar pe forumuri dedicate au aparut persoane cu probleme.
                        Replica o stiti deja...

                        Si binenteles, ei nu stiu nimic despre vreo problema de genul...
                        Last edited by C.Mike; 9 August 2017, 18:30.

                        Comment


                        • Inca sunt naucit de faptul ca noi astia care avem probleme cu trepidatiile lui easyR si care ne pierdem ore bune din viata incercand sa deslusim cauza unei probleme pe care am platit-o din buzunarul propriu, suntem catalogati "elemente defaimatoare". Securistic de-a dreptul. Josnic pentru departmentul de comunicare al unui brand din grupul Renault.
                          Cele mai elementare notiuni de comunicare in marketing nu te lasa sa emiti astfel de mesaje catre piata. Sunt curios daca se semneaza persoana care a scris asa ceva.
                          Este o atitudine tipica marilor branduri care sunt la noi pe piata si care au o cota de piata majoritara. Stilul asta de "hater" nu cred ca functioneaza in Germania sau Franta, ma mir ca la noi chiar nu au limita. Este dovada unei aversiuni la nivel de conducere fata de client, care pana la urma este unul dintre investitori in uzina si in oamenii care muncesc acolo, nu doar utilizator.
                          Noi cei care, mai mult sau mai putin vrajiti de promovarea easyR, constienti sau nu de viitoarele probleme, am dat banii pe masina in configuratia asta, ar trebui sa facem parte din clientii premium, cei care am riscat cu achizitia unui produs insuficient testat si cei care aduc primele feed-back-uri si contribuie la dezvoltarea si imbunatatirea produsului. Cobai. Dar pe banii nostri. Experientele nostre cu easyR au o valoarea imensa daca Dacia doreste sa imbunatateasca ceva. Ar trebui sa ne cheme pe toti la Pitesti, sa ne plateasca cazare si masaj 2 zile si sa ne testeze si inspecteze masinile dupa care sa cloceasca 2.3.4.5.6 luni la o solutie pentru toata lumea asta in care vor sa vanda 0.9 cu easyR.
                          La nivel de profit in Romania astfel de costuri sunt mai mici de zero.

                          Comment


                          • Baieti , unii dintre voi ar putea da lectii celor de la Departamentul tehnic al uzinei Dacia. Oare nu ar percepe-o ca pe o palma data orgoliului lor ?
                            De ce dragi colegi cu probleme reale , cu somnul deranjat de faptul ca nu stii daca maine dimineata vei avea parte de zdruncinaturile placute ale masinii cu functie de masaj postati opinii defaimatoare ? De ce loviti in prestigiul firmei ? Sunteti oamenii concurentei ! Rusine sa va fie !
                            Lasand gluma deoparte cred ca rabdarea proverbiala a romanului ar trebui sa aiba o limita . Ar fi bine sa pompam ceva sange in instalatiile noastre.
                            Astept un raspuns la ultima sesizare scrisa ( atentie pe mailul lor , nu pe vocea clientului) si apoi in functie de reactie voi merge pe filiera la Adina Popescu , CEO , cred si la firma mama Renault . Apoi poate la publicatiile de specialitate auto din Romania si de ce nu la cele din tarile unde se vand masinile Dacia . Sa vedem cat o sa ne poata ignora .
                            Castiga cine este mai tenace. Eu si dupa cum am vazut sunt multi capabili (pe forumul nostru) de o asemenea intreprindere .
                            Last edited by georgstelsib; 9 August 2017, 18:58.

                            Comment


                            • @asteroid
                              Nu trebuie sa interpretezi asa.
                              Are dreptate si VC, intr-adevar, se poate intampla si chestia cu defaimarea(au fost chiar aici cazuri de user clonat mai in spate, ala cu colegul taximetrist parca) , problema este cum se vor face auziti cei cu probleme reale, trebuie gasita o cale de a dovedi ca problemele sunt reale si obligati sa le recunoasca.

                              Comment


                              • C.Mike, ei stiu de problema. Suntem o tara mica totusi. EasyR le numeri pe degete.
                                Au cel putin 20 reclamatii. Cel putin. Una este a mea. Deci te-au mintit. M-au mintit si pe mine acum 2 saptamani. In fabrica se stie de problema.
                                Existau un milion de raspunsuri pe care ti le puteau dadea, mai ales ca te-au sunat ei, deci aveau timp sa isi pregateasca discursul, nu e ca si cum i-ai luat prin surprindere tu la telefon si au zis ceva ca sa iasa repede din clinci.
                                georgstelsib are dreptate, calare pe ei cu toata determinarea si consecventa.
                                Referitor la decizia ta de a renunta la easyR, ai dreptate sa fi indoit. Poate noi cei cu loturi de fab 2016 avem ghinion cu un montaj defectuos (cel din uzina a mentionat si asta) sau un lot de ambreiaje slabe calitativ. E greu de decelat la momentul asta.
                                Eu sincer mi-am asumat de la bun inceput tot ceea ce se intampla acum. Si am vrut easyR si am vrut-o repede ca sa nu ajung in situatia ta. In 10 zile am avut masina si gata. Io am incredere ca depinde de noi sa corectam treaba. Chiar daca o sa imi schimbe Dacia ambreiajul la fiecare 5000 km o sa ma tin de ei ca scaiul. Conform regulilor de garantie, fiecar nou ambreiaj beneficiaza de inca 5 ani de garantie. Deci, why worry?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google