Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C.Mike, din punctul meu de vedere e o problema cu rezolvare. Trebuie putina bunavointa pe plan local.
    Pe pietele mari, unde Dacia si Renault au vandut mii de unitati easyR, in diverse configuratii, problema asta a fost rapid remediata pentru ca sunt alte interese pe piata acolo.
    O sa apara si la noi o remediere a problemei, sunt convins. E doar o chestiune de timp, sper cat mai scurt.
    Trebuie facute ceva valuri insa ca sa se miste treaba.
    Care aveti prieteni sau lucrati in presa?....

    Comment


    • Originally posted by C.Mike View Post
      @asteroid, @georgstelsib
      Imi pare sincer rau de situatia in care va aflati. Si eu am facut comanda logan 0.9 tce cu cutie easy-r, termen de livrare dupa 18 septembrie.
      Vreua sa spun ca nu stiu ce sa fac, imi vine sa anulez comanda.
      La cei care au schimbat kitul de ambreiaj au mai reaparut problemele? (aurbrz, alexandru102)
      Daca ai dubii si poti sa o faci nu mai sta pe ganduri. Chiar daca se mai lungeste termenul de livrare, pentru linistea ta sufleteasca merita. O sa pierzi mult din confort dar nici sa tremuri de frica transmisiei de cate ori te pui in miscare nu este prea intelept.
      Sa ti-o spun pe aia dreapta, daca as comanda acum masina (dupa experienta de pana acum) nu cred ca m-as mai putea lipsi de Easy-R dar poate ca preventiv as lua 1,5 DCi doar in ideea ca Dieselul se pare ca nu are probleme si mai are si o treapta in plus. In acest caz parca totusi peste 1000 euro suplimentari este cam mult, mai ales atunci cand nu-i ai.

      Comment


      • Eu am mers cu un dci easy-R cu vreo 23000 km si mergea chiar bine, nu a avut probleme deci cred ca clar actuatorul e buba la diesel fiind hidraulic.

        Comment


        • @proteinman
          Pai la diesel nu sunt probleme cu trepidatiile, chiar tu o confirmi, de ce sa fie actuatorul "buba" la dci? Ai vrut sa zici tce? Explica te rog.

          Comment


          • Originally posted by Asteroid View Post
            ...
            Pe pietele mari, unde Dacia si Renault au vandut mii de unitati easyR, in 2 configuratii....
            Am corectat eu:

            X52 ph1 (pentru că JS3 se vinde din 2014!) a venit doar cu K7M812 + JS3 sau H4B408 + JS3, adică 1,6 8V Mpi Euro5 sau 0,9TCe Euro6. iar la K7M nu se plânge lumea

            La X52 ph2 se adaugă 1,6 SCe(aka H4M aka 1,6 16v 114CP Nissan) + JS3
            Last edited by t0rquemada; 9 August 2017, 14:03.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Adica lumea se plange doar la ascutitori aka 0.9tce cu JS3.

              Comment


              • Si la manuale exista problema trepidatiilor. Confirmata de multi uitilizatorim Doar ca acolo le pacalesti mai usor. Un prieten a rezolvat problema la manuala prin inlocuirea rulmentului de presiune.
                Ideea mea este ca daca easyR pe dci functioneaza fara probleme nu sunt motive sa nu se reuseasca rezolvarea problemei si pe tce. Sigur, ramane de vazut in cat timp.

                T0rquemada, ne-ai "spart" iar cu codurile...[emoji57]
                Care ar fi totusi explicatia ca pe 1.6 nu apar trepidatiile?
                Last edited by Asteroid; 9 August 2017, 14:11. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Voi ăștia cu JS3 nu ați primit informații cu privire la sursă:
                  -"ferodo" ambreiaj
                  -cablu actuator ambreiaj
                  -soft cutie

                  sau toate de mai sus

                  K7M are alt ambreiaj, mai mare în diametru

                  P.S. schimbi ambriajul în regie proprie cu alt model, dar trebuie reînvățate pozițiile de ambeiaj decuplat total și aproape ambreiat (mă rog kiss point)
                  Last edited by t0rquemada; 9 August 2017, 14:29.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Asa e maestre, folosim in mod gresit termenul de "ferodo".
                    Discover Ferodo - the premium braking brand for pads, discs, shoes, linings and accessories. Now, you can keep control, even in the most extreme situations. With Ferodo, you're in control!

                    Comment


                    • La fel cum folosim gresit si: " nes " cafe in loc de cafea solubila si copie "xerox" in loc de fotocopie , transformate toate in substantive comune .
                      Ferodourile sunt in vocabularul mecanicilor auto din vremuri "imemoriale" si definesc clar garniturile de frictiune ale discurilor de ambreiaj , ale sabotilor de frana , ale placutelor de frana ...
                      Last edited by georgstelsib; 9 August 2017, 14:49.

                      Comment


                      • Originally posted by Asteroid View Post
                        @proteinman
                        Pai la diesel nu sunt probleme cu trepidatiile, chiar tu o confirmi, de ce sa fie actuatorul "buba" la dci? Ai vrut sa zici tce? Explica te rog.
                        Pai problema este la autoreglajul "kissing point" la ambreiajul hidraulic-DCI e banal autoreglajul (la presiunea x este decuplat), la cel pe cablu-TCE este complicat mai ales la o solutie ieftina(banuiesc ca se masoara curentul pe actuator, restul facandu-se prin aproximarea prin functii matematice ,repet e doar o banuiala, nu cred sa existe vreun senzor de pozitie la o cutie de 500 de euro).

                        Faptul ca e mai mare sau mai mic ca diametru nu cred ca are vreo importanta si cuplul e dublu la DCI si mie mi se pare chiar un pic subdimensionat ambreiajul pe dci-urile de la Dacia dar daca nu il maltratezi rezista peste 150.000 km (cel putin pe manualele cu ambreiaj hidraulic).

                        Comment


                        • Cu singura observație că acel cablu, ca orice cablu, "se lasă" în timp, posibil mai repede în condiții de cădură (teoretic e exclus ca un cablu de genul ăla să cedeze) deci dacă js3 știa că trage 5mm cu 3,5A, cu un cablu mai lung ar trebui tras 6 sau 7mm tot cu 3,5A -dar ghici ce cu 6mm ambreiajul e deja atacat =>> efect de patinare zero la ambreiere


                          P.S.@Asteroid: E la fel de greșit ca - Folosește șoarecul pentru a deschide fereastra (Use mouse to open window)
                          Last edited by t0rquemada; 9 August 2017, 15:34.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Originally posted by t0rquemada View Post
                            ... dar trebuie reînvățate pozițiile de ambeiaj decuplat total și aproape ambreiat (mă rog kiss point)
                            Pozitiile acestea se schimba in continuu in functie de cum avanseaza uzura normala a discurilor de frictiune (inelele "ferodo")... de aceea la vechea Dacia 1300, trebuia sa se faca periodic reglajul jocului la parghia ambreiajului, iar la masinile moderne exista la pedala un sistem mecanic de reglare automata a jocului la parghie. Sistemul Easy-r care este superelectronizat, de ce nu ar fi in stare sa faca acest lucru?
                            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                            Comment


                            • Din același motiv pentru care actuatoarele trebuie mutate în poziția de demontare/montare via diagnoză în caz de demontare/montare.

                              Știe să preia jocul dacă îi dai punctul 0 și cursa maximă, care se schimbă dacă schimbi ambreiajul (disc+placă de presiune)

                              JH3 pe hidraulic nu are cursă reglabilă, iar pe cablu(1,2 16v euro5) e nereglabil cu preluare automată a jocului.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Absolut de acord! Dar calibrarea asta o faci prima data! Dupa aceea pe masura ce creste rulajul masinii va aparea uzura normala a inelelor de frictiune care va modifica pozitiile de cuplare/decuplare ale ambreiajului... daca sistemul se ghideaza in continuare dupa calibrarea initiala, atunci nu va functiona corect... in mod normal ar trebui ca periodic sa isi faca automat o noua calibrare!

                                La actionarea hidraulica, poate ca nu este asa mare nevoie pentru ca orice joc aparut se compenseaza hidraulic prin completare cu lichid (ca la pompa de frana), dar la actionarea prin cablu imi vine greu sa cred ca inginerii de la Renault nu s-au gandit la acest aspect!
                                Last edited by tipicarul; 9 August 2017, 16:44.
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google