Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @georgstelsib, iti recomand sa nu mai presupui si sa actionezi. Doar o reclamatie la VC este nefolositoare fara o constatare fizica a defectului. Cand se constata fizic defectul este deschis un dosar de reparatie pe garantie. Din acel moment uzina este oficial obligata sa remedieze defectul pe garantie.

    In schimb, nu poti cere tu masuri specifice de remediere a defectului. Daca uzina decide schimbarea kitului trebuie sa accepti acea masura. Presupunerea ca dupa 2-4 mii de km se strica din nou va fi nefondata si nu ai castig de cauza. Daca a doua oara se intampla la fel (mai ales daca se intampla dupa alte 2-3mii de km), da, atunci poti sa argumentezi si sa ceri voalat remedierea diferita a problemei. (desi este greu, pentru ca o sa te lupti cu o companie mare, dar macar ai temei de actiune).

    Nu ma intelege gresit, eu incerc sa va ajut nu sa dau cu parul pentru ca inteleg ca aveti o problema dar abordarea la care te gandesti tu, asa din prima, nu va avea castig de cauza.

    @Asteroid, abordarea cu concesionarul este buna. De regula asa se face, reclami in service defectul, se face o constatare si se asteapta de la uzina o rezolvare a problemei.

    In schimb, complementar, puteti in grup sa faceti o petitie catre uzina. Dar aici va trebui sa fiti mult mai multi cu probleme similare. Doar 5-6 nu reprezentati un esantion reprezentativ raportat la cate 0.9tce+EasyR au vandut ei (doar in TM au livrat din 04.2017 pana in prezent vreo 17, incluzand si Sandero, din datele obtinute de la concesionarul din oras). Incercati sa mai gasiti si altii (Facebook poate) sa se alature demersului.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Silviu are dreptate.
      Cei din service(reprezentanta) se pot contecta(live cred, cu camera web, au o platforma ceva) cu fabrica, parca ziceau ceva si de francezi.
      Stiu asta de la problema cu celalalt logan, problema cu prima pornire, la temperaturi de - 6 gr.

      Comment


      • In ce hal a ajuns topicul asta! Ceata lui Pitigoi....!

        Ne putem intoarce la subiect?! Putem sa ne rezumam la incercarea de a intelege cum functioneaza masinaria?

        Pentru galceava asta, un topic cu subiectul "Colaborarea dintre reteaua de dealeri si Vocea Clientului" nu ar fi mai potrivit?... sau este impotriva regulamentului?!

        Originally posted by aurbrz View Post
        Nu-i chiar asa de buna, l-ati uitat pe wld_cj
        Bine ai revenit! Noutati ai sa ne spui, dupa remedierea in garantie?
        Ajuta-ne un pic sa mai linistim atmosfera de aici!
        Last edited by tipicarul; 11 August 2017, 11:38. Reason: Automerged Doublepost
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Buna initiativa; multumim.
          Aveti topic dedicat reclamatiilor catre dealeri sau VC.
          Ramane ca in acest topic sa vorbim strict despre cutia robotizata de la dacia.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Am facut o promisiune si am incercat sa ma tin de ea filmand si eu asa cum m-am priceput.

            http://https://youtu.be/wtCchOqKz8A

            Comment


            • Originally posted by tipicarul View Post
              Noutati ai sa ne spui, dupa remedierea in garantie?
              Am facut 8000 de km de cand am schimbat ambreiajul (acum am 15500km) si nu am mai avut trepidatiile alea suparatoare pe care le-am avut inainte, la pornirea de pe loc si la parcarea cu spatele. Acum mai apar trepidatii, dar foarte rar, doar cand masina este subturata in sarcina (in rampa, greutati mari), trepidatii care sunt specifice subturarii si care pornesc din motor si se transmit in toata masina. Se pare ca am fost norocos cu acest nou kit de ambreiaj, dar ramane de vazut.
              Celor care vor sa schimbe kitul de ambreiaj pe garantie le recomand ca inainte sa lase masina, sa se asigure ca exista acest kit in service pe stoc, ca sa nu stea cum am stat eu zile in sir cu masina facuta bucati si suspendata pe un elevator, in asteptarea lui. Totul se poate rezolva in 4-5 ore daca exista kitul.

              Comment


              • Salutare,

                Revin cu noi impresii legate de aceasta cutie (cu motor diesel), am trecut de 3600 km desi o am de 2 luni si nu am mers decat in mare parte in oras +2 drumuri pana la mare, masina e mai mult de week-end.
                In continuare imi mentin parerea ca am ales foarte bine aceasta versiune cu cutie robotizata, nu m-as mai intoarce pe manuala desi sunt nevoit sa merg cu masina de munca.

                O chestie ciudata am observat insa atunci cand este pornit cruise control. Mers pe autostrada cu cruise setat la 140 km/h treapta 6, franat pana la 110km/h, reactivat cruise si masina accelereaza, simte nevoia de putere si schimba in tr5 si urca rapid pana la 140km/h dupa care da tr6.
                Aceeasi situatie insa sunt nevoit sa franez pana la 90km/h, reactivez cruise si masina accelereaza cu greu in tr6 pana la 110 cand da tr5 si accelereaza brutal pana la 140km/h. Nu am inteles de ce nu a dat de la inceput tr5 de cand am reactivat cruise.
                A 3-a situatie (observ ca nu mereu are acelasi comportament) de la 80km/h reactivez la 130km/h si masina da tr5, accelereaza, simte in continuare nevoia de putere, da tr4 si tureaza exagerat masina urcand f mult in turatii (nu mai tin minte exact ce turatii si ce viteza, am vazut asta acum o luna) dupa care da tr5 si urca pana la 130km/h cand muta in tr6.

                Chiar si asa tot nu ma deranjeaza, folosesc mult cruise in afara cand se poate si e foarte comod.

                In continuare masina merge ok, nu am probleme si nici vibratii. Mai revin cu info dupa ce trec de 5000-6000 km.

                Comment


                • @Gaby20045 Asta a fost una din nedumeririle mele, daca retrogradeaza automat cand e nevoie, deoarece am constatat ca 1.5 dci 90 cp nu poate sa tina 130 pe autostrada in a 5-a cu cutia manuala daca e incarcata si autostrada inclinata, imi da sa retrogradez o treapta. Chiar si pe amarata aia de urcare dinspre Sibiu spre unicul nostru tunel pe A1 mi-a dat sa retrogradez sa pastreze 130. Daca face asa inseamna ca e clar o super alegere pentru drum lung...

                  Comment


                  • Retrogradeaza in functie de cat de tare se accelereaza, cruise controlul practic trage de acceleratie pana la punctul dorit, am activat cand aveam 40km/h (nu il poti activa decat dupa ce treci de 30km/h din cate am observat) la 130km/h si a accelerat schimband in turatii inalte.

                    Da, cutia da treapta inferioara daca are nevoie de putere.

                    Comment


                    • Originally posted by Gaby20045 View Post
                      Salutare,

                      ....

                      O chestie ciudata am observat insa atunci cand este pornit cruise control. Mers pe autostrada cu cruise setat la 140 km/h treapta 6, franat pana la 110km/h, reactivat cruise si masina accelereaza, simte nevoia de putere si schimba in tr5 si urca rapid pana la 140km/h dupa care da tr6.
                      Aceeasi situatie insa sunt nevoit sa franez pana la 90km/h, reactivez cruise si masina accelereaza cu greu in tr6 pana la 110 cand da tr5 si accelereaza brutal pana la 140km/h. Nu am inteles de ce nu a dat de la inceput tr5 de cand am reactivat cruise.
                      A 3-a situatie (observ ca nu mereu are acelasi comportament) de la 80km/h reactivez la 130km/h si masina da tr5, accelereaza, simte in continuare nevoia de putere, da tr4 si tureaza exagerat masina urcand f mult in turatii (nu mai tin minte exact ce turatii si ce viteza, am vazut asta acum o luna) dupa care da tr5 si urca pana la 130km/h cand muta in tr6.
                      ...
                      Cele trei situatii trebuie sa fie testate pe acelasi tronsond de drum... altfel diferentele de comportament nu au mare relevanta... poate in cazul cand ai franat la 90 ai avut o succesiune de portiuni de drum in panta urmata de o portiune in rampa in care initial masina a accelerat mai usor la vale dupa care a dat de greu la urcare fiind nevoita sa schimbe in tr5... sau poate ai schimbat directia contra vantului!
                      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                      Comment


                      • Eram pe A2, toate cele 3 situatii s-au petrecut in interval de maxim 10 km, oarecum in mare parte drum drept. Nu sesizam daca nu se intamplau la rand asa... posibil sa fi fost si vant din lateral...

                        Cei cu Disel si Easy-R cam ce consum mixt aveti? Eu sub 6.8 nu reusesc sa scad. Adevarul e ca pe autostrada numai 140 am mers (la dus ca la intors se mergea 80 pe banda 2 si 90 pe banda 1) si cand mai ma opresc pe undeva las motorul cu clima pornita (clima nu o opresc niciodata) cat e nevoie sa tina rece, culoarea mai inchisa a masinii atrage caldura.
                        Oare se mai lasa? Vad consumuri mai mici la cei cu motor de 1.0, stiam ca dieselul e mai econom putin. Sau Easy-R desi schimba la turatii joase nu face deloc economie ci mai rau consuma?

                        Comment


                        • Eu la 130km/h am intre 5,5 si 6 litri la suta.

                          Sunt la a 5-a masina cu 1.5 DCI si scaderile de consum le-am urmarit si observat dupa prima revizie respectiv dupa primul schimb de ulei, adica o scadere de 0,5 - 1,0 litri la suta.

                          La mine, daca fixez pilotul automat la 130km/h (afisat digital pe display) , pe ceasul analog imi arata mai mult cu vreo 3km/h, adica vreo 133km/h ....ciudat.

                          Comment


                          • La viteza constanta si mie imi sta ok, la 110-120 nu trece de 5, eram curios la consumul mixt per total, eu nu am resetat niciodata CB si nici nu o fac prea curand. Ala eu consider consumul masinii, al meu fiind oarecum 60%urban si 40 extraurban.
                            La 130km/h cu cruise activat si drum drept se stabilizeaza undeva intre 5.6-5.8, pe la 140 fiind deja intre 6-6.4, daca e si soseaua mai inclinata poate ajunge si la 7. Oricum MCV-ule mai greu putin decat Stepway.

                            Offtopic - imi place MCV Stepway, arata mai bine ca a mea, imi pare rau putin ca nu am mai asteptat insa nu m.am interesat ce diferenta de pret si dotari sunt intre ele, daca e cu Easy-r sau nu...am preferat sa nu imi fac sange rau.

                            Comment


                            • N-ai pierdut nimic...doar niste plastice care dupa un anumit timp incep sa se dezlipeasca si sa aduca mai multe dureri de cap decat beneficii vizuale.

                              Comment


                              • Asa mi s_a spus si mie. Cica exista si riscul aparitiei ruginei sub ele...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google