Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Resoftare facuta.
    Durata operatiune: 30 minute.
    Masina merge excelent de bine.
    Nici vorba de vibratii la plecarea de pe loc dupa resoftare. Schimba mai bine ca inainte treptele si mie, cel putin, simt ca s-a micsorat si durata schimbarii vitezelor. Voi vedea pe motor rece si in timp daca anumite metehne postate aici, prin resoftarea calculatorului de cutie s-au sters. Eu aveam inainte doua probleme: vibratii la plecarea de pe loc si foarte rar acel zvac atunci cand franai si te apropiai de cel din fata. In rest nu stiu ce sa mai spun acum.
    Cred ca pentru toti cei care reclama vibratii la plecarea de pe loc, cel mai bine ar fi sa mearga in reprezentanta service Dacia si acolo sunt sigur ca toti au noul program al cutiei easyR.
    Bafta tuturor si sa nu mai auzim de asemenea probleme!

    Comment


    • Sa fie într-un ceas bun. Drumuri bune si fara incidente.
      Viata lunga si prospera.

      Comment


      • Originally posted by Valderama View Post
        Resoftare facuta.
        Durata operatiune: 30 minute.
        Masina merge excelent de bine.
        Nici vorba de vibratii la plecarea de pe loc dupa resoftare. Schimba mai bine ca inainte treptele si mie, cel putin, simt ca s-a micsorat si durata schimbarii vitezelor. Voi vedea pe motor rece si in timp daca anumite metehne postate aici, prin resoftarea calculatorului de cutie s-au sters. Eu aveam inainte doua probleme: vibratii la plecarea de pe loc si foarte rar acel zvac atunci cand franai si te apropiai de cel din fata. In rest nu stiu ce sa mai spun acum.
        Cred ca pentru toti cei care reclama vibratii la plecarea de pe loc, cel mai bine ar fi sa mearga in reprezentanta service Dacia si acolo sunt sigur ca toti au noul program al cutiei easyR.
        Bafta tuturor si sa nu mai auzim de asemenea probleme!


        Ma bucur sa aud asta! Asteptam sa vedem cum evolueaza. Daca acest soft schimba modul de lucru al acestui Easy R, nu este normal sa cheme toti utilizatorii in reprezentanta? Nu recunosc ca este o problema generala? Sunt curios daca intr-adevar ii ajuta pe toti aceasta resoftare! Eu avand doar de 2-3 ori trepidatii, nu stiu ce sa fac! N-as zice nu daca ar schimba mai rapid in primele trepte, dupa o resoftare.

        Comment


        • Multumim mult Valderama pentru informatie. Este o veste buna.
          Voi incerca sa obtin si eu mai multe informatii la prima revizie. Cei de la Emilian Service Sibiu sunt foarte amabili si profesionisti si cred ca vor da detalii despre acest update de soft.
          Tuturor drumuri cat mai bune si multi, multi kilometrii fara probleme.

          Comment


          • Nu cred ca este normal sa cheme pe toti cu easyr in service pentru resoftare calculator cutie. Eu unul, daca nu as fi avut probleme, sub nicio forma nu as fi acceptat sa resofteze ceva. Din aceasta cauza consider ca doar daca ai probleme este imperios necesar a face resoftare.
            Pentru cei care mergeti si reclamati trepidatii si vi se ofera aceasta solutie (resoftare), sa nu va speriati de zgomotele emanate de cutie in timpul resoftarii: intra in R, intra in D, in N. Isi face niste recalibrari cerute de noul soft. Din cate am inteles, prin acest nou soft s-a redus cursa parghiei care actioneaza schimbarea treptelor.
            Oricum, abia astept diminetile sa vad schimbarile, zic eu, in bine.

            Comment


            • Eiii draga coleg cum a fost in aceasta dimineata ?

              Comment


              • @ Valderama. Si un test cu modul eco daca se poate.

                Comment


                • Sunt curios si eu cum se comporta acuma la rece, la mine e haos dimineata cat e rece, bruscheaza la schimbarea de viteze, ajunge sa schimbe a 5-a la 50km/h si ma simt nevoit cativa km sa merg pe manual ca sa se comporte decent.

                  Comment


                  • Sper sa nu fie aceeasi treaba ca la DSG 6 de la VW. Si la acea cutie se poate face o readaptare in care invata din nou niste parametri si are o functionare ceva mai lina. In scurt timp revine la mersul anterior.
                    Eu cred ca de vina este materialul de frictiune al discului. De cand cu materialele astea ecologice parca merg mult mai prost franele si ambreiajele.

                    Comment


                    • Adevar grait-ar . Sa vedem ce ne spune Valdemar . Oricum ii multimim pentru disponibililitate. Suntem morti de curiozitate.

                      Comment


                      • Desi nu este edificator datorita timpului scurt de la ultima interventie, incerc a transmite cateva impresii dupa o zi de utilizare a masinii cu calculatorul cutiei formatat.
                        Dimineata a fost destul de racoare, am gasit gheata pe parbriz si geamuri. Am curatat gheata si apoi i-am dat cheie, plecand aproape imediat de pe loc, lasand-o a se urni singura fara ajutorul acceleratiei, am rulat cativa metri dupa care am inceput a accelera treptat pana a schimba singura. Trebuie precizat faptul ca eu folosesc modul ECO in permanenta. Nu imi place ca masina sa fie turata inutil pana schimba, fara modul ECO. In fine, plecare fara trepidatii. Pe motorul rece, schimbarea treptelor s-a facut pe la 2500-3500 ture. Pe motor cald, turatia la schimbarea treptelor fara a forja motorul se realizeaza in plaje acceptabile. In cursul zilei chiar nu a dat niciun semn de trepidatie. Voi monitoriza in continuare comportamentul masinii. A facut in trafic figura cand desi franam, apropiindu-ma de cel din fata, masina a zvacnit, fiind nevoit a frana mai energic pentru a-i potoli avantul. Ca o observatie, fenomenul se manifesta cand se afla in momentul cuplarii din treapta I in cea de-a doua si franezi. Cred ca atunci ii ia cam greu sa ia decizia rapid si nu isi da seama ca vrei sa incetinesti prin calcarea franei. Cred ca trebuie si noi, macar pe acest fenomen sa putem a-l gestiona mai precaut.
                        Pe motor cald schimbarea treptelor imi pare a fi schimbate mai rapid. Poate fi doar o perceptie gresita a mea.
                        Vreau ca in diminetile urmatoare sa fac plecarea de pe loc cu rotile bracate, dreapta sau stanga. Cred ca in aceasta situatie masina ar putea da anumite trepidatii. De asemenea, plecarea de pe loc nu se mai face brusc, pleaca lin, desi turatia este mai ridicata decat inainte. Cred ca au setat cresterea turatiei la plecarea de pe loc, realizandu-i efectul de patinare.

                        Comment


                        • Multumim pentru impresii, asteptam in continuare noi impresii. Deci pana acum trepidatii 0.

                          Comment


                          • Multumiri . Sa vedem maine dimineata.Asteptam impresii/

                            Comment


                            • Pana acum este ok. Am sesizat faptul ca acum, fata de perioada de dinainte de resoftare, masina nu mai pleaca de pe loc imediat ce ai luat piciorul de pe frana. Dupa ce ridici piciorul de pe frana, creste peste 1000 turatia si cam dupa o secunda se pune in miscare si masina, oarecum timid. Astept si o deplasare intr-un mediu mai aglomerat. Sper ca in timp sa nu revina la vechile metehne. Totusi, cred ca in timp vor mai aparee vibratii, insa nu de genul de dinainte, gen topaiala. Asteptam impresii si de la alti posesori care vor merge la resoftare. Drumuri lungi, fara probleme.

                              Comment


                              • Originally posted by Valderama View Post
                                ... Din cate am inteles, prin acest nou soft s-a redus cursa parghiei care actioneaza schimbarea treptelor...
                                Si unde este legatura cu trepidatiile ambreiajului?
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google