Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri dimineata a trepidat la prima plecare, azi dimineata dupa ce am ajuns la destinatie, in momentul parcarii.
    Raman la ideea ca discul de ambreiaj e afectat iremediabil, dar noul soft amelioreaza mult vechile trepidatii.
    Vedem dupa schimbarea discului cum evolueaza.

    Comment


    • Cred ca noul soft ii prelungește mai mult viața .

      Am făcut un test drive cu 1.5 dCi cu easyR are >40k km la bord și am prins și vibrații la plecarea de loc , in restul testului nu am sesizat , însă o surpriza oarecum neplăcuta , era sa moara motorul la urcarea pe un mic deal. Am rezolvat însă accelerând .

      Comment


      • Avand in vedere ca in ultimile zile a inceput sa trepideze si la mine in fiecare dimineata pana se incalzea motorul + alte neajunsuri privind modul in care functioneaza sau e construita masina, tin sa va anunt ca am scapat de masina, din fericire fara pierdere financiara. Stiu ca si mr K este fericit de anunt dar acum are si ocazia sa-mi recomande o masina care nu e in 3 cilindri dar are pret asemanator cu dacia full si optiuni asemanatoare.

        Comment


        • Adica tot berlina in 3 volume si fara ambreiaj?

          Comment


          • Caut ceva cu portbagaj mai mare si cutie manuala (iau automata doar daca este de calitate dar trebuie sa vad si cam cat trebuie sa pulsez in plus). Ma gandesc sa caut si prin afara pe la reprezentante, poate au stocuri de care vor sa scape pentru ca scot alte modele in curand. PS: n-as vrea un diesel care este mai scump cu 2-3k euro fata de o varianta pe benzina la marca respectiva.

            Comment


            • Bafta! Sa ne anunti ce achizitie ai facut.

              Eu raman la parerea ca pentru a te deplasa din punctul A in punctul B Logan Plus 1.0 este cea mai buna alegere. Pretul de 8000 de euro nu are concurenta. Iar cu mai multi bani (ex. 14000 euro) se poate lua un Duster. Deci tot Dacia...
              Last edited by abc; 26 August 2018, 17:12.

              Comment


              • Originally posted by S Stepway View Post
                Avand in vedere ca in ultimile zile a inceput sa trepideze si la mine in fiecare dimineata pana se incalzea motorul + alte neajunsuri privind modul in care functioneaza sau e construita masina, tin sa va anunt ca am scapat de masina, din fericire fara pierdere financiara. Stiu ca si mr K este fericit de anunt dar acum are si ocazia sa-mi recomande o masina care nu e in 3 cilindri dar are pret asemanator cu dacia full si optiuni asemanatoare.
                In patru cilindri Clio, Tipo, Astra J.
                In trei cilindri C-Elysee, P301 (ambele la nivelul unui Laureate), Crossland X (toate trei cu aspirat 1,2 si 81 CP), Toledo, Rapid.
                Toate la primul nivel de echipare. Pentru automata doar de la minim 15.000-16.000 euro in sus.

                Comment


                • Originally posted by abc View Post
                  Bafta! Sa ne anunti ce achizitie ai facut.

                  Eu raman la parerea ca pentru a te deplasa din punctul A in punctul B Logan Plus 1.0 este cea mai buna alegere. Pretul de 8000 de euro nu are concurenta. Iar cu mai multi bani (ex. 14000 euro) se poate lua un Duster. Deci tot Dacia...
                  nu-mi doresc "flame", ci doar sa evidentiez ceva: acum vreo 10 ani de zile aveai C3/AYGO cam cu aceleasi specificatii (50 kW; 96 Nm) si cu un portbagaj mult mai mic. pe vremea aia, cea mai cheala versiune (cu niste presintalari) era vreo ~8000iepuroi - cu destul de multe componente de la "Tooyootaa"! -n-as fi interesat sa zic ca l-au "copiat" (asta nu-i treaba mea); doar ca...daca apuci sa schimbi traseul de evacuare dinspre fatza catre spate - asta nu inseamna "in motor revolutionar"... zic si eu

                  Comment


                  • Dacia nu are o soluție momentan la easy-r 0,9 TCe și la diesel se recomanda modul M, ca să nu se strice ambreiajul și pentru ca schimba o idee mai aproape de cea manuala. Se cunoaște problema, în sensul ca schimba târziu, aiurea, pune frână și da în nas, din aceasta cauza apar trepidațiile.

                    Comment


                    • Apropo, e cineva cu 0.9-easy-r care a folosit numai modul M (evident ca nu este!)? Poate ca deocamdata asta este singura solutie pentru a nu avea probleme cu ambreiajul (asa repede!).

                      Comment


                      • Ca sa exemplific, te afli în treapta 3, tu accelerezi si la manuala ii dai a 4, în schimb easy-r da a 2, iti da în nas și de aici probleme cu trepidațiile. Continuați sa cumpărați, poate se termina stocul mai repede la Dacia. )

                        Comment


                        • Originally posted by aris86 View Post
                          Dacia nu are o soluție momentan la easy-r 0,9 TCe și la diesel se recomanda modul M, ca să nu se strice ambreiajul și pentru ca schimba o idee mai aproape de cea manuala. Se cunoaște problema, în sensul ca schimba târziu, aiurea, pune frână și da în nas, din aceasta cauza apar trepidațiile.
                          Pai și nu au de gând să facă nimic? Nici macar înlocuirea ambreiajului cu unul mai calitativ? Mașina totuși are un defect de fabricație și sunt destui care au cumparat-o, aia ce fac după ce se termina garanția, plătesc 1500 lei in fiecare an pentru revizie? Mi se pare inacceptabil, mai ales că lucrul asta totuși se va afla in timp, lumea va ști de problema asta și îmi imaginez că se va devaloriza foarte mult mașina și la revânzare.

                          Comment


                          • Am un an si cateva luni de cand folosesc acest Easy-R si nu-mi aduc aminte ca vreodata sa fi schimbat din trei in doi la accelerare daca nu apesi pedala dincolo de punctul dur sau daca nu urci. La accelerarea mai energica din treapta a treia pur si simplu schimba viteza mai tarziu (la turatie mai mare) decat la o accelerare normala. Nici din trei in patru nu-mi aduc aminte sa se fi intamplat desi aici pare mai plauzibil. In schimb, din patru in cinci, este adevarat ca uneori retrogradeaza fara a fi necesar (cel putin dupa parerea mea ca sofer) si poate deveni suparator, mai ales daca nu este o accelerare facuta de nevoie. Trebuie doar sa te adaptezi la modul ei de functionare. Am observat ca se intampla doar daca esti in a patra undeva in plaja joasa de turatie si cand o calci un pic mai tare schimba a treia pentru a te ajuta chiar daca nu e cazul. In schimb, daca esti intr-o plaja de turatie undeva la limita de sus nu retrogradeaza si schimba in treapta superioara chiar si mai tarziu decat in mod nornal.
                            Am spus mai demult ca in a cincea, daca o calci mai tare, nu schimba in a patra si m-am inselat. Se intampla si la a cincea dar tot undeva pe o plaja de turatii mai mica si la viteza mai mica, la fel ca in cazul precedent.
                            Totusi nu pot baga mana in foc ca nu se intampla cum spune @aris86 din simplul motiv ca eu nu am obiceiul de a brusca acceleratia. Nu am mai apasat acceleratia dincolo de punctul dur din "vremuri imemoriale". Atunci cand am totusi nevoie sa fac o depasire mai rapida si consider ca nu o pot face in perfecta siguranta in modul automat, schimb in M si actionez corespunzator, retrogradand una sau doua trepte, in functie de situatie, exact ca la o cutie manuala clasica dar cu observatia ca la robotizata schimbarea se face parca un pic mai repede si ai o senzatie de gol de putere mai accentuata. Aceste situatii insa sunt extrem de rare pentru ca eu nu fortez depasirile. Cei care pretind ca au un stil de condus "sportiv" la o masina de 90 CP ar trebui sa-si cumpere doar manuala clasica pentru ca in veci nu o sa se obisnuiasca cu robotizata.
                            Singurul lucru dezamagitor la robotizata ramane plecarea de pe loc. Nu pot sa plec mai repede decat la manuala si pace, orice as face (oricum nu se poate face mai mult decat sa apesi acceleratia mai tare). In acest caz manuala este superioara pentru ca poti regla totul din pedala de ambreiaj.
                            Concluzia mea ca aceasta transmisie este dedicata 100% confortului in condus si doar in modul M poti pretinde de la ea si cativa stropi de sportivitate.
                            Last edited by gabrieln1960; 27 August 2018, 13:01.

                            Comment


                            • Eu pot sa spun dupa un an de folosire ca easy-r se descurca admirabil si in depasiri, eu depasesc des si kick down mi se pare foarte ok. Zicea cineva tot pe forum "uite tirul nu-i tirul". Si motorul 0.9tce este foarte dracos, cel putin fata de 1.2....

                              Comment


                              • Originally posted by aris86 View Post
                                Continuați sa cumpărați, poate se termina stocul mai repede la Dacia. )
                                Si te va bucura mult faptul ca Dacia va scapa de toate masinile cu Easy-R de pe stoc, nu? Vei avea, in sfarsit, orgasm?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google