Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avand o rabla prin curte de care trebuie sa scapam (e dauna) si oarecum dorind si el automata asta s-a decis socrul sa comande si el un MCV cu Easy-R. Din pacate versiunea pe diesel asteapta ad-blue si nu se mai poate comanda deloc (am inteles ca nici nu mai iese cu Easy-R) si a prins sa rezerve un MCV 0.9 cu Easy-R.
    Am sunat la Vocea Clientului, nu au reusit sa ma indrume nicaieri in tara unde exista un 0.9 cu Easy-R disponibil la test (nici nu cred ca a existat vreodata) si tare imi e teama ca se va lovi de aceeasi problema ca multi altii de aici cu vibratiile.
    Si eu am la a mea rar foarte mici vibratii insa suportabile (am ajuns la aproape 25.000 km cu ea) insa stiu ca la benzina sunt destul de mari cand incepe sa se toceasca ambreiajul.
    L-as lasa sa o ia si daca ar fi probleme ca la ceilalti as trece-o pe manuala...chiar sunt curios cat ar fi costul conversiei (stiu ca citisem insa nu imi amintesc sa se fi zis si ceva preturi).

    Comment


    • Probabil daca ar fi sa iau a doua oara Easy-R, nu as lua. Cel putin asta e parerea mea momentan dupa 1 ambreiaj schimbat, o resoftare, si o a doua schimbare de ambreiaj care urmeaza. Pot trece cu usurinta peste delay-ul de schimbare a treptelor, l-am invatat, la fel si cu condusul in ECO / non ECO, dar peste o uzura prematura a ambreiajului si posibil daune pe termen lung asupra altor componente (din cauza trepidatiilor) nu as putea trece. Au trecut 2 ani si Dacia inca nu are o solutie pentru felul cum se comporta ambreiajul, nu recunosc ca poate fi un defect, chiar si pe un lot de piese. Schimbarea de trepte pare sa fi fost facuta (in unele cazuri) de un om care nu cred ca a condus vreodata o masina (pana in ziua de azi nu mi se pare normal ca la 60km/h sa imi schimbe in treapta 5, bazandu-ma si pe faptul ca motorul ala se aude ca naiba la turatia aia, PE DEASUPRA, tinand treapta 5 pana la 50km/h si accelerand de la 50km/h in aceeasi treapta, asta in mod ECO)

      Comment


      • M-am inscris la un testdrive cu easy-r, pana sa dau de acest topic, singurul motiv care ma tot facea sa ma gandesc la dacie, era doar easy-r-ul, acum sunt chiar foarte curios de ce poate sau nu aceasta cutie. Am mai condus automata doar un mazda cx-5, 2.0 benzina, care nu ma impresionat deloc ca performante, dar cutia schimba super.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Onixer sa stii ca toate cutiile automate cu cate am mers in ultima vreme au tendinta de a merge intr-o treapta de viteza cam mare pentru viteza de deplasare. Eu am DSG si face exact la fel, multa lume comenteaza ca ar trebui sa mearga cu motorul mai turat. La 60 de km la ora merge cu a 6-a. E reglata sa consume si sa polueze putin, iar daca ai nevoie de demaraj va retrograda.

          Comment


          • Da, exact asa se intampla, daca vrei sa retrogradezi apesi acceleratia mai energic si va schimba din 5 in 4 sau chiar 3. Intradevar in modul eco este mai ciudat, are tendinta sa mearga subturat, dar daca o atingi la acceleratie schimba viteza.

            Comment


            • Am senzatia ca in modul ECO demarajul in tr. I-a este mai rapid decat cel in modul NORMAL . Va rog sa incercati .
              Una din slabiciunile cutiei este ca nu poti demara " in tromba " atunci cand vrei sa iesi repede dintr-o intersectie , strada laterala , etc.

              Comment


              • Da, am observat si eu ca in ECO parca cupleaza mai repede ambreiajul decat in modul normal

                Comment


                • georgstelsib cred ca o idee pentru a compensa neajunsul mentionat de tine e sa folosesti si modul manual cand crezi ca e nevoie.

                  Comment


                  • Nu, nici in M nu pleaca mai repede. Cat timp la aceasta transmisie nu mai exista pedala de ambreiaj iar plecarea de pe loc este controlata doar de piciorul drept nu o sa se poata demara ca la o manuala "tinuta in priza". Timpii de plecare la cele doua transmisii sunt aproape identici doar daca la manuala cronometrezi plecarea din momentul in care piciorul incepe sa apese pedala de ambreiaj. La plecarea automatei de pe loc nu poti sa scurtezi timpii decat prin anticiparea traficului adica, cu alte cuvinte, sa furi startul. In schimb, dupa aceea, toate treptele se schimba mai repede decat la manuala.

                    Comment


                    • Da asa fac si eu incerc sa "fur startul" accelerand cu anticipare . O sa incerc si pe manual in tr. I-a .
                      Si totusi in continuare mi se pare ca accelereaza mai bine in modul ECO la plecarea de pe loc . Am ramas cu o oarecare frica in folosirea modului ECO , desi dupa update-le de soft s-au cam schimbat datele problemei.

                      Comment


                      • Eu momentan testez mai multe zile, doar modul manual.
                        Vreau sa vad daca mai reapar smuciturile.

                        Comment


                        • Smucituri nu apar la modul manual, simt ca fiind eu in control, nu mai apar probleme la accelerarea la rece. Trepidatiile nu se schimba deoarece cupleaza la fel ca si pe D, in schimb accelerarea in treptele 1-2-3 o vad mai lina pe manual, cel putin dimineata. Are un mod ciudat, nu stiu daca voi simtiti, dimineata daca tii acceleratia constanta, accelereaza lin pana intr-un punct, dupa deodata accelereaza mai tare singura exact inainte sa schimbe viteza

                          Comment


                          • Originally posted by Onixer View Post
                            accelereaza lin pana intr-un punct, dupa deodata accelereaza mai tare singura exact inainte sa schimbe viteza
                            Ce descrii tu este comportamentul motorului rece, n-are legatura cu schimbatul treptelor de viteza
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Am inteles, bine de stiut, chiar nu aveam idee ca acesta este comportamentul motorului la rece

                              Comment


                              • Am incercat 2 zile doar in modul manual. Ieri a inceput sa smuceasca destul de tare. Fiind in modul manual am zis ca schimb repede treapta a 2-a cand smuceste, dar de unde, nu mergea, clipea 2 pe display si apoi ramanea in 1. De plecat cu treapta a 2-a direct merge, dar de schimbat, din 1 in 2 nu merge, decat daca ai o anumitata turatie.

                                Am trecut inapoi in modul automat, fara ECO, pentru ca mi se pare ca smuceste mai putin.

                                Ca idee, cu softul nou, problema dispare cand se merge in trafic lejer, dar reapare in trafic bara la bara. Luni la prima ora se schimba discul si va tin la curent.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google