Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am incercat și eu metoda colegului mosoru și nu am observat nicio imbunatatire.Ma gândesc că la tragerea frânei de mână în D are loc doar debreierea ca și la apăsarea frânei de picior.La ceea ce-a scris nickey1982,pe lângă condițiile de rece sau cald as mai adauga și benzina de proasta calitate care duce la întețirea trepidațiilor in condițiile de mai sus.

    Comment


    • Metoda presupune pornirea motorului cu frana de mana deja trasa, nu trebuie trasa in timp ce este in D.
      Dar, din pacate, nici asa, nici eu nu pot confirma ca aduce vreun beneficiu fata de asteptatul in N.

      Comment


      • Originally posted by nickey1982 View Post
        Metoda presupune pornirea motorului cu frana de mana deja trasa, nu trebuie trasa in timp ce este in D.
        Dar, din pacate, nici asa, nici eu nu pot confirma ca aduce vreun beneficiu fata de asteptatul in N.
        Imi pare rau.

        Comment


        • E ok, eu iti multumesc pentru idee, incercam tot ce putem, dar nu cred sa apara vreo solutie salvatoare.

          Comment


          • Se apropie momentul cand imi voi pune in vanzare masina cu "vestitul" Easy R. Inmatriculata in 2018, aproape 54 de mii de km. Recunosc ca am ceva emotii, masina se prezinta in stare buna, trepidatiile exista, parca nu atat de acut, insa in timp am mai invatat cum s-o conduc. Sper sa obtin un pret cat mai bun pe ea, undeva pe la 9000-9500 euro. Nu necesita nicio investitie, revizii la zi numai in reprezentanta, placute si discuri noi, schimbate in decembrie. Voi trece la o hibrida de la Toyota, cu e-CVT, pe care fata de mizeria de easy-r mi se pare un vis s-o conduc.
            Last edited by NeMar; 14 February 2024, 17:31.

            Comment


            • Vezi ca la Toyota mai face modele cu motor diesel, gindeste-te de doua ori, ai luat deja teapa cu Easi--eR la Dacia,sa nu o mai lua si pe a doua cu hibridul asta ?!

              Comment


              • Una la mana , Toyota a renuntat de ceva ani la motoarele diesel, care nu m-au interesat niciodata. Si doi, nu am luat nicio teapa cu motorul benzina hibrid si cutia e-CVT de la Toyota, crede-ma. Eu merg preponderent in oras, deci e alegerea perfecta ptr mine. Va doresc succes si cat mai putine trepidatii!

                Comment


                • Mai bine bag-o la buyback sau rabla.
                  Nu cred ca ai sa primești atât pe ea!

                  Comment


                  • NeMar , stai linistit, pentru unii strugurii sunt tare acrisori , despre e-CVT de la Toyota am mai scris pe forumuri ca pe parte mecanica o consider o transmisie foarte ingenioasa, cand am vazut prima oara cum functioneaza am ramas WOW (si am detinut multe masini marci si motorizari doar automate, cam toate tipurile), de fapt nici nu stiu daca mai poate sa fie numita CVT,, pe parte soft nu stiu (dar banuiesc ca este destul de complex sa "gestioneze" minunatia asta mecanica).
                    Consider ca ai facut o alegere buna , sa o volanesti sanatos si cu placere.

                    Pacat ca ai avut experienta asta neplacuta cu trepidatiile (la fel ca si alti colegi de pe acest topic), daca cei de la Dacia duceau bine "treaba" pana la capat cu JS3 poate ca nu renuntai la masina aceasta.
                    Last edited by Gil26; 14 February 2024, 18:27.

                    Comment


                    • Originally posted by Gil26 View Post
                      NeMar , stai linistit, pentru unii strugurii sunt tare acrisori , despre e-CVT de la Toyota am mai scris pe forumuri ca pe parte mecanica o consider o transmisie foarte ingenioasa, cand am vazut prima oara cum functioneaza am ramas WOW (si am detinut multe masini marci si motorizari doar automate, cam toate tipurile), de fapt nici nu stiu daca mai poate sa fie numita CVT,, pe parte soft nu stiu (dar banuiesc ca este destul de complex sa "gestioneze" minunatia asta mecanica).
                      Consider ca ai facut o alegere buna , sa o volanesti sanatos si cu placere.

                      Pacat ca ai avut experienta asta neplacuta cu trepidatiile (la fel ca si alti colegi de pe acest topic), daca cei de la Dacia duceau bine "treaba" pana la capat cu JS3 poate ca nu renuntai la masina aceasta.

                      Multumesc Gil


                      "Mai bine bag-o la buyback sau rabla.
                      Nu cred ca ai sa primești atât pe ea!"

                      Eu cred ca voi primi, si inca rapid Eu stiu cum am intretinut masinuta asta. 9.500 de euro e un pret corect. Cui nu-i convine, nu-i bai, sa dea dublu pe un Stepway nou, cu CVT si sa astepte dupa ea 6 luni. ​


                      Comment


                      • Originally posted by nelu_242000 View Post
                        Mai bine bag-o la buyback sau rabla.
                        Nu cred ca ai sa primești atât pe ea!

                        Eu cred ca voi primi, si inca rapid Eu stiu cum am intretinut masinuta asta. 9.500 de euro e un pret corect. Cui nu-i convine, nu-i bai, sa dea dublu pe un Stepway nou, cu CVT si sa astepte dupa ea 6 luni. ​

                        Comment


                        • Dacă EasyR a fost mizerie stai să vezi când te vei lovi de probleme. Oricum, pentru oras, primul pas după trecerea la toy yoda hibrid (prius, auris, corolla ,whatever) e să pui gpl
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Ce ne mai place sa vedem peste tot probleme si “când te vei lovi de probleme”, chiar si acolo unde\cand poate nu sunt , iar din cate tin minte colegul NeMar (poate confirma sau infirma asta) nu a avut GPL nici la Easy-R, de ce ar pune GPL “primul pas” la Toyota “whatever” cu e-CVT ....

                            Comment


                            • Nu, n-am avut GPL si fireste ca nu voi monta nici la Toyota. Ma amuza cum isi dau cu parerea unii de pe aici care habar nu au de fapt. Dar stiu ei ca ma voi lovi de probleme, ca primul pas e sa pun GPL, etc, "romanisme" din astea )
                              Last edited by NeMar; 15 February 2024, 10:26.

                              Comment


                              • Bună ziua colegi,
                                Fac și eu acest post pentru a nu păți ce a pățit cumnatul meu. Din dorința de a economisi niște bani (nu vreau sa deschid polemici, a facut o greșeală ca nu a mers în service, nu continuam cu asta) a decis sa schimbe singur uleiul de motor, având operația asta de multe ori la a lui 1.5 dci din prima generație.
                                Din păcate nu a cercetat suficient de mult modul în care se golește uleiul asa ca nu a văzut ca se face din acel plastic în care este filtrul și a desfacut din greseala busonul de la uleiul cutiei de viteze.

                                Prostia a fost făcută, nu a putut da înapoi, ora era târzie aseara și bineînțeles ca azi dimineață trebuia sa plece cu ea. Am ajuns acasă, mi-a cerut ajutorul. Am cautat prima oara pe forum, nu am reusit sa găsesc repede o postare care sa ma ajute, stiu ca in trecut au fost postări despre schimbul de ulei în cutie insa nu m-au interesat sa le învăț sau salvez, nu vreau sa fac lucruri care ma depășesc.
                                Cauta el filmulețe, peste tot găseste doar ca busonul de golire este dedesubt aproape de planerata iar reumplere se face prin fluturele aflat în partea din fata a mașinii, lângă radiator.
                                Verific, acolo este actuatorul care actioneaza ambreiajul, nici urma de fluture.
                                Desfacem bateria, filtrul de aer, verificam.. Nimic.
                                Am vizionat toate filmulețele găsite pe net, peste tot spune ca busonul de reumplere la Dacia este în fata la radiatoare, lipsa timpului nu m-a lăsat sa aprofundez.
                                Am primit de la un cunoscut o informare sa caut și în spatele planetarei. Surpriza, acolo era fluturele ala nenorocit. Am umplut înapoi aproape tot uleiul cu promisiunea ca il va face corect schimbul cu prima ocazie, am reasamblat toate componentele demontate și am probat masina.
                                Acum vreau sa anunț pe toata lumea sa nu se bage dacă nu se pricep sau măcar dacă nu se informează corect dinainte.
                                Atașez poze cu ce am găsit și cum am înțeles eu din poze și filmulețe ca ar fi locația exacta de umplere. Cel mai probabil a mai fost postat, e un reminder al meu pentru cei care se apuca fără sa cerceteze exact cum se face, eu din păcate la search rapid pe forum nu am reușit sa descopăr informațiile care sa ma poată ajuta.
                                Am atașat o poza cu poziția busonului de reumplere de la un motor de 1.6, nu găsesc poza de la 0.9 (o am de la cineva insa nu știu dacă e corect asa ca nu o voi atașa).
                                Am mai atașat o poza cu poziția fluturelui din spatele planetare, se accesează pe dedesubt sau pe deasupra dacă se muta carcasa filtrului de aer.
                                Și încă o poza cu zona unde am înțeles din pozele cu 0.9 ca ar fi busonul de reumplere și unde l-am găsit eu.
                                Multumesc și va rog nu îmi spargeți capul cu reproșuri, eu am fost prins la mijloc în încercarea de a ajuta.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google