Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26 nu stiu de ce ar fi neaparat aberant sau hilar ca schimbatul bateriei sau al bujiilor sa rezolve problema (chiar si temporar). Depinde aici desigur de uzura ambreiajului si poate si de modul de exploatare. Pana la urma suntem pe forum sa ne dam cu parerea, chiar daca uneori e gresita, asa invatam si ne corectam.

    Comment


    • daca (doar) asta ai inteles atunci...keep going cu

      Comment


      • Originally posted by Gil26 View Post
        Despre firma din Olanda am scris primul pe aici cunoscand si persoana din Romania care colaboreaza cu ei, am mai scris de vreo doua ori ca NU au dezvoltat softul pentru Easy-R considerand ca nu se merita (pentru robotizatele de la VW, BMW, etc. insa au facut asta), apoi colegul i-a contactat, si NU e chiar atat de simplu pe cat crezi tu ca "Poate ar fi avut codul sursa si doar il modificam si compilam"
        Tragand linie: in ultimele cateva zeci de pagini ai tot reluat lucruri care s-au discutat de "enspe ori" pe acest topic plus ca ai mai adaugat \preluat si "stiri" unele chiar hilare, facand si multe presupuneri aiurea, etc.
        Sa fie foarte clar ca problema asta a trepidatiilor la JS3 este destul de mare neplacuta si frecventa, este si de apreciat ca incerci sa tii topicul "in viata", dar informatiile mai trebuie si "cernute", si altii citesc forumurile straine sau grupurile de pe FB, etc., sunt si posturi interesante si utile dar si multe balarii, iar "folclorul" circula rapid dar NU ajuta pe nimeni cu nimic.
        Chiar si cu codul sursa nu e asa de usor. Trebuie sa ai si mediul de lucru in care sa scrii /modifici/testezi codul.Planuri de testare
        Nu e asa batut din palme @nickey1982
        Plus ca trebuie programatori automotive care au mai lucrat softuri de cutii de viteze la viata lor. Un simplu programator se uita ca la desene animate la televizor ca habar nu are de unde sa o apuce,etc...
        ​​​​​​

        Comment


        • N-am zis nicio clipa ca e usor. Ba chiar am specificat greu, dar nu imposibil, daca recititi mai sus. Am zis doar ce inseamna ca si procedura: modificat de exemplu timpii de ambreiere in codul sursa, recompilat codul, scris pe masina si testat.

          Comment


          • Leo0608 corect, mai adaug ca modificarea, implementarea si testarea se fac in timp si conditii diferite pe masini, apoi mai trebuie si "validata", NU "doar il modificam si compilam"
            Last edited by Gil26; 6 November 2022, 14:33.

            Comment


            • ptr scris pe masina softul de testare trebuie scule care costa...
              Cel mai bine vinzi masina cum face lumea si iei altceva
              Ori faci conversia la manuala. Sau adaptezi alta cutie de viteze EDC ori aia cu convertizor de pe Laguna/Megane dar trebuie cineva care stie cutiile alea si masina donatoare de pe care sa iei si sa muti/adaptezi pe logan.E greu
              Ce fain era cutia automata cu convertizor BA0/1 7700600222
              ​pe 1,6mpi Ambition. Hai ma aveau Laguna /Megane1 si noua ca suntem saraci ne-a bagat ciurucurile lor 5tr manuala pe logane, care avea aceeasi viteza la 3000 rpm aproape 100km/h ca oltcitu si dacia 1310 in 5 tr. Ba ma lasi? Pe bune? Dupa 25 ani???
              Last edited by Leo0608; 6 November 2022, 14:34.
              ​​​​​​

              Comment


              • Ca sa mai vorbim la obiect, pun 3 video-uri recente de la brazilieni:

                Veículo perdia os parâmetros de ajustes do câmbio todos os dias após a 1° partida e não gerava código de defeito algum. Após os testes que fizemos percebemos...

                Evite deixar o conjunto de embreagem chegar a quilometragem superior a 70 mil km. Assim previne o que aconteceu com este que é mostrado no vídeo.

                Fala Galera, esse video mostra o relato de um problema no cambio automatizado da Renault, o Easy-R estava acunsando troca de marchas estranhas e erroneas, e ...


                Ultimul video e o problema cunoscuta, care se intampla mai ales la supraincalzire, primele sunt probleme pe care nu le-am mai vazut.

                Comment


                • si rapoartele din cv sunt asemanatoare cu jh3 de logan. Deci nu comentez.Francezii jegosi ca de obicei,la romani tot ce e vechi la care aveau ei stocuri mari nevandute si in loc sa le caseze/arunce la fier le-au trimis in ro pe logan ca 1,5dci 65cp fosila, 1,4mpi de pe solenza e7j si k7m de pe logan, k7j 1,4 75cai ...
                  De ce nu ne-a dat direct 1,4 16v , 1,9dci, 2.0 turbo benzina si diesel?
                  Ca preturi mari stie sa ceara
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • Originally posted by nickey1982 View Post
                    N-am zis nicio clipa ca e usor. Ba chiar am specificat greu, dar nu imposibil, daca recititi mai sus. Am zis doar ce inseamna ca si procedura: modificat de exemplu timpii de ambreiere in codul sursa, recompilat codul, scris pe masina si testat.
                    Daca asta consideri ca "inseamna" si crezi ca poti face asta...then go for it
                    Dar tu si cand ai dat "stirea" cu schimbatul bateriei de pe forumul german ai "dezbatut" pe aici si ai incheiat cu "faptul" ca astepti ca si alti colegi sa o schimbe si sa vezi "rezultatul" apoi o vei schimba si tu (daca chiar doresti pot cauta \cita postul acela), acum doresti sa faci rescriere de "coduri sursa" ...Bafta!

                    Comment


                    • nu schimbati bateria si nici nu visati ca cineva face alt soft ptr cutie.Vise ...
                      Am scris mai sus ce face un om rational care nu e pe forumuri,poate si taximetristi care nu au basini in cap dupa forumu asta ...
                      Originally posted by Leo0608 View Post
                      care au masini cu robotizate le vand, ca sa ia ochii la vanzare baga ambreiaj nou eventual da bani si face o calibrare de ambreiaj care nu tine mult.
                      Trebuia proces colectiv data Dacia si Renault in judecata, gen cum facuse in alt stat ca s-au judecat cu Renault ptr 1,2tce care consuma ulei si l-au retras din productie.
                      Originally posted by Leo0608 View Post
                      studiaza conversia la manuala 5 tr cu tot cu timonerie, las-o dracu de robotizata.
                      Lada au pus robotizata pe 1,6 mpi cel mai fiabil motor
                      Pacat ca nu au mai iesit ptr normele de poluare Euro 6
                      Last edited by Leo0608; 6 November 2022, 14:52.
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Originally posted by nickey1982 View Post
                        Ca sa mai vorbim la obiect, pun 3 video-uri recente de la brazilieni:

                        Veículo perdia os parâmetros de ajustes do câmbio todos os dias após a 1° partida e não gerava código de defeito algum. Após os testes que fizemos percebemos...

                        Evite deixar o conjunto de embreagem chegar a quilometragem superior a 70 mil km. Assim previne o que aconteceu com este que é mostrado no vídeo.

                        Fala Galera, esse video mostra o relato de um problema no cambio automatizado da Renault, o Easy-R estava acunsando troca de marchas estranhas e erroneas, e ...


                        Ultimul video e o problema cunoscuta, care se intampla mai ales la supraincalzire, primele sunt probleme pe care nu le-am mai vazut.

                        Ce treabă are K7M + JS3 001 cu H4B+JS3 002 ? Au același soft și aceeași calibrare? Nu.

                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Originally posted by Leo0608 View Post
                          Lada au pus robotizata pe 1,6 mpi cel mai fiabil motor
                          LADA a pus 1,6SCe euro5 + AMT (automatic manual transmision) aka 2182, (cutie adaptată de ei) nu praștia de k7m, aia s-a pus doar pe Renault Logan II.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Nu stiam.Multumesc
                            H4M 115 cp 84kw este facut de Nissan.
                            Era consumator de ulei,pus pe Duster.Avea distributie pe lant.
                            ​​​​​​

                            Comment


                            • H4M e conceput de Nissan și fabricat la Avtoframos (LADA) pe vremea când Renault era în Rusia chiar și pentru ROmania.

                              NU e consumator de ulei, ci unele exemplare pot consuma ulei ca urmare a exploatării defectuoase (în special dacă s-a montat GPL)

                              S-a montat pe Logan II (cu/fără CVT), Duster ph2/ph3 (doar la noi) și
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Suntem cativa aici care ne plangem de trepidatii, asta e, ne-am luat teapa. Dacia merge mai departe, au pus in final o cutie CVT care nu mai da probleme, nici macar nu au considerat un esec cutia Easy R pentru cativa ghinionisti din Romania de pe un amarat de forum.. Am intrebat la Dacia daca imi pot face conversia la cutia CVT. Imposibil. Pot face conversia la manuala doar.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google