Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Atasat si procedura de demontare \montare a calculatorului JS3 (motor H4B408), la fel ca si la actuatorul ambreiaj am subliniat si aici ca la sfarsit trebuie aplicata procedura ”dupa reparatie” din diagnoza.
    Attached Files

    Comment


    • Din fericire procedura de reasamblare a actuatorului nu e în documentația aia, deci repunerea capacului va da cu virgulă - asta dacă nu ai 2 mâini stângi
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Si aceasta nu este singura omisiune \inadvertenta din documentatia oficiala, insa consider ca aceasta ajuta clar la fata locului "pe pacient", desigur insa ca functie si de tehnicitatea, experienta, priceperea si indemanarea fiecaruia acestea se si pot "adapta" pe masina (inclusiv procedurile din diagnoza)....

        Comment


        • am trecut de 43 de mii de km si la mersul inapoi face urat de tot, trepideaza nasol. Nu i vorba ca trepiudeaza si la mersul la relanti insa nu atat de nasol. Imi vine de multe ori sa cobor si s-o las acolo, in strada sau sa merg la Dacia sa le-o fac guler si sa le cer banii inapoi. Nu am ce face, ma vad nevoit sa inlocuiesc ambreiajul, stiu ca nu e o rezolvare definitiva, dar asta e..

          Comment


          • Îl schimbi degeaba, după câteva mii de km iar îți face asa, daca pui Valeo.. Vorbesc din experiență, am schimbat 3 pana acum.

            Comment


            • Dacă schimbi viteze manual în oraș, cum ar fi?
              S-ar îmbunătăți cu ceva?

              Comment


              • Originally posted by aurbrz View Post
                Îl schimbi degeaba, după câteva mii de km iar îți face asa, daca pui Valeo.. Vorbesc din experiență, am schimbat 3 pana acum.
                O sa schimb cu ce pune Dacia, nu am incredere sa pun altceva pe la vreun Dorel de cartier.. ma gandesc dupa ce schimb ambreiajul s-o si vand, ca sa iau un pret mai bun pe ea.

                Comment


                • Originally posted by nelu_242000 View Post
                  Dacă schimbi viteze manual în oraș, cum ar fi?
                  S-ar îmbunătăți cu ceva?
                  mers inapoi nu poti pe manual. Asta una. Si doi, trepideaza si daca plec cu a intaia in manual de pe loc. Daca plec cu a doua de regula nu trepideaza, dar uite azi de exemplu am iesit usor cu a doua manual dintr o parcare, cativa metri si apoi am fost nevoit sa franez din nou si a intrat in trepidatii chiar si asa. Desi am calcat frana mai tare, trepida ca la nebuni! Am fost nevoit s-o scot pe N ca sa se potoleasca. Nu styiu, am senzatia ca parca crawl-ul, inertia e prea puternica pentru cuplul motor, si de aici apar trepidatiile. Poate daca s-ar putea cumva reduce viteza de crawl si mari turatia la relanti, ar disparea aceste trepidatii.

                  Comment


                  • Am fost fix in acceasi situatie ca tine. Dupa 9 luni de stat in provincie am revenit la inceput de septembrie in Bucuresti, pregatit sa caut piese si un service sa schimb kitul disc ambreiaj si apoi sa o vand. Dar, surpriza, nu am avut timp si dupa vreo 2 saptamani de stat in garaj si iesit zilnic pe rampa cu inclinare mare de minim 2 ori pe zi, masina merge din nou perfect. Sa vedem cat tine, am 57.000 de km. Am renuntat total la plecarea de pe loc cu treapta 2, pentru ca mi se pare mie ca mai rau face.

                    Acum merg in mod normal (fara ECO) si doar automat. Ce mai fac in plus, dar nu neaparat pentru evitarea trepidatiilor, ci pentru confortul meu. La orice oprire mai mare de 5 secunde, ridic un dinte frana de mana, ca sa imi pot odihni piciorul drept si sa nu il tin pe frana. Cu alte cuvinte sa fiu fix ca la o manuala, unde ambele picioare se odihnesc. La plecare, pun piciorul pe acceleratie, eliberez frana de mana si concomitent accelerez, nu apuca sa bipaie ca am plecat cu frana de mana trasa.
                    Daca anticipez o oprire mai lunga de 30 se secunde, dupa ce am ridicat un dinte frana de mana, scot si pe liber sa faca S&S (o mica economie de carburant si se mai raceste si discul).

                    Imi asum schimbarea cablului de la frana de mana daca se rupe, desi nefacand cursa maxima a franei de mana si cursa cablului e scurta, deci uzura e mai mica.

                    Nu stiu daca disparitia trepidatiilor are legaura cu scaderea temperaturii de afara, sau cu faptul ca peste noapte masina sta la 22 de grade constant, sau cu plecarea de pe loc concomitent cu eliberarea franei de mana, sau cu urcarea usoara a rampei sau poate toate cele de enumerate.

                    Comment


                    • Am revenit pentru scurt timp in provincie, masina sta din nou afara. Pentru evitarea totala a trepidatiilor in primele 5-10 minute cu motorul rece, daca turatia motorului e mai jos de 1000 de RPM, recomand apasarea butonului Clear View de la climatizare pentru 2-3 secunde, ca turatia sa creasca la 1000 de RPM. Dupa incalzirea motorului, e nevoie de un S&S ca masina sa coboare turatia motorului. Ce am descris mai sus merge doar in modul normal, nu si in ECO. Am reusit astfel sa evit total trepidatiile cu ce am descris in ultimele 2 postari.

                      Sper sa nu plictisesc, pentru ca tot ce scriu acum am mai scris si anterior, dar poate ajuta pe cineva care nu a citit sau nu a fost atent.

                      Comment


                      • Sau apasat butonul de AC off? Scade turatia si dupa asta

                        Comment


                        • Da, cred ca merge si asta. Eu prefer sa las AC on tot timpul ca sa porneasca automat pentru dezumificare, si in sezonul rece, dar e o solutie cand e bateria descarcata si nu face S&S.

                          Comment


                          • Salutare, sunt foarte multe pagini pe subiect, nu am trecut prin toate...a schimbat cineva kitul de ambreiaj post garanție, la alt service decât Dacia ? Dacă da, a fost cu succes, în sensul ca nu a mai trepidat ? S-a golosit alt kit decât de la Valeo ? Am fost si eu azi la ei, bineînțeles ca mi-au spus ca din punctul lor de vedere e ok...masina are 26 000 km, a ieșit din garanție, mi-au schimbat deja odată kitul în garanție, deci acum ii doare in kur...receptionistul de la service m-a îndreptat către vocea clientului...nu avea rost sa îl înjur...era în curte un Logan III , erau mecanicii adunați în jurul lui, scotea fum negru la accelerare...si fiind evacuarea aia scurta, ieșea langa șofer...s-a dus pe ...clamata fiabilitate Dacia...

                            Comment


                            • Mai bag ceva si de pe forumul oficial Dacia, tradus automat din FR in RO: Forum DACIA : Problème boite robotisée sur une Sandéro Stepway de 9 mois - Communauté DACIA 2809171
                              Le 22 octobre 2022 à 11:55: Au schimbat ambreiajul, volantul, s-a facut calibrare, dar trepideaza mereu si Renault de Grasse nu stiu problema, doar ca trebuie sa platesc ca nu mai este garantie.

                              Comment


                              • Si ceva de pe forumul german: Kupplung rupft, zupft beim 5 Gang Easy-R Automatikgetriebe [Problem abnormaler Verschleiß?] | Seite 79 | Dacianer.de
                                Am schimbat bujiile acum o saptamana si problema a disparut complet.
                                Acum aproximativ 2000 km mai târziu s-a întors.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google