Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ireaza27 View Post
    Va salut sa rezolvat problema in final la mine in special au fost multe de rezolvat preț final incluzând și kit de ambreiaj daca interesează pe cineva 3900 Ron
    În afara de ambreiaj, ce-ai mai schimbat?

    Comment


    • Destul de probabil ca @ Ireaza27 in acest cost a schimbat si actuatorul ambreiaj, vezi si :
      A apărut din nou alea au tot crescut sa făcut alta calibrare ieri și... a intrat în eroare... schimba foarte des are tendința să patineze și schimba imediat mai vedem ce putem face daca nu mă risc și schimb actuatorul...
      Asa cum am scris cu ceva vreme in urma trepidatiile se mai pot estompa sau evita insa problemele cu actuatoarele pot sa fie mult mai mari, am explicat cu detalii date cifre si experiente, iar celor doi colegi ”cunoscatori” de aici foarte "experimentati in JS3" dar care nu aveau argumente sa isi sustina afirmatiile ca ramane de vazut iar timpul va confirma sau infirma asta, si chiar daca atunci am fost jignit si injurat se pare ca am avut dreptate, din pacate au inceput sa se inmulteasca problemele, inca un (ne)caz recent:
      Cînd pornesc totul este ok.In momentul cînd pun maneta in D și dau drumul la frînă ,smucește și apar cele 3 liniuțe
      Incerc sa pun un tester pe ea și revin cu codul de eroare.
      Last edited by Gil26; 11 June 2022, 05:57.

      Comment


      • PS: celor doi posesori de Easy-R pe care i-am citat le-am recomandat si acest topic, au devenit useri si pe acest forum (pot sa gaseasca informatii utile dar am uitat insa sa le scriu sa ignore unele ”balarii” si aberatii care s-au scris in multe din cele 432 de pagini), iar daca doresc pot scrie \detalia si aici experienta lor (iar eroarea DF068[DTC0805xx] = Circuit captor pozitie ambreiaj din pacate a inceput sa fie din ce in ce mai des ”intalnita”)

        Comment


        • În 20000km de când am schimbat cam tot prin cutie, am avut 2 erori care au apărut după drumuri lungi bara la bara prin oraș. Este vorba de "rezistenta" portocalie și cele 3 liniuțe și s-a rezolvat prin oprirea și repornirea motorului Le pun pe seama supraincalzirii ambreiajului. În toată aceasta perioadă nu am făcut niciun fel de calibrare sau testare a cutiei iar mai nou circul mai mult în Eco, imi place mai mult cum schimbă și a scăzut puțin și consumul. Cu excepția trepidatiilor care mai apar uneori, sunt foarte incantat de cum merge și schimba cutia, iar motorașul 0,9tce este grozav, în aproape 90kkm n-am avut nicio problema cu el, trage ca "nebunul".

          Comment


          • Am dat un mare LIKE postului precedent, consider informatiile interesante si utile, bine de stiut, orice astfel de experiente bine si corect detaliate cred ca pot sa fie de folos si celorlati

            PS: primul coleg care a schimbat singur actuatorul ambreiaj are JS3 2016 si 124k km, cel de-al doilea coleg citat a raspuns cu amabiliate si promptitudine (cu multumirile de rigoare pentru acest lucru) , are 1.5 dCi 2017 TS4 si 180 000 km, inca o dovada ca actionarea, softul, implementarea, injectia, etc. dar si modul de exploatare conteaza si poate face chiar ”diferenta” (m-as bucura ca daca ajung fara probleme la un kilometraj macar apropiat de cel al colegului, insa asa cum am mai scris la primele ”semne” in secunda doi voi rezolva orice problema tehnica pentru ca sunt multumit de masina )

            Comment


            • Marea intrebare este daca o sa reuseasca cineva sa gaseasca carbunii pt inlocuire , e o risipa de bani sa inlocuim la fiecare 100k+ actuatoare .

              Comment


              • Am schimbat si actuatorul de ambreiaj plus alte chestii testate pe mine sincer ma inebunit 3 sap nu a mers bine masina deloc si nu se duc numai carbuni la actuator plastic pe metal nu face treaba buna impreuna

                Comment


                • Pot sa fie si cazuri diferite cu uzuri diferite, cert este ca acestea se amplifica in timp.
                  Salut nykweed , dincolo ai pus o poza cu actuatorul vechi, daca doresti poti sa atasezi si aici cateva in care sa se vada mai clar periile colectoare si sa oferi si dimensiunile acestora, iti atasez doar ca exemplu cele de la Magneti Marelli (dar ”efectul” era acelasi: uzura carbuni, stator murdar de praf carbune, rotor imbacsit se misca greu chiar se distrugea si senzorul de pozitie, aparitia mesajului de eroare, nu se mai putea actiona nici macar pe manual, etc.) , la acestea se taia tresa de cupru apoape de carbune, se gaseau perii cu dimensiuni apropiate dar mai mari apoi se ajustau astfel incat arcul sa stea bine si comprimat, trebuia avut grija si la lipituri periile trebuiau sa se miste liber in locas, etc...
                  Eu nu am desfacut un actuator Sachs si nu stiu cum sunt periile si mai ales dimensiunile lor, daca oferi mai multe detalii poate vedem si se gaseste ceva asemanator....
                  Attached Files

                  Comment


                  • Salut lumea buna.
                    Intru aici destul de rar pentru simplul motiv ca MCV 1,5 dCi easy-r 2018 nu mi-a făcut probleme. Îmi face foarte mare plăcere sa va informez ca a împlinit azi 191000 și încă nu ma pot plânge de easy-r !!!!! Am făcut doar reviziile la 20000 fără alte intervenții despre care tot citesc pe aici (calibrari etc.). M-am purtat frumos cu el in principiu dar nici nu l-am iertat. Super mulțumit.

                    Comment


                    • Și încă ceva, zic eu important:
                      - mers in oraș (Brasov) 95 %
                      - consum (pe sprizmonitor) in 190000 km medie generală 6,4 zic eu mai mult decât foarte bun.
                      - reviziile la reprezentanta pt ca am garanția extinsă 5 ani / 200000 km. A costat vreo 400 și ceva de euro dar consider ca a meritat pt ca am mers liniștit deși nu prea m-am folosit de garanție: in total doar 2 evenimente: 1. Capac termostat fisurat pe la 100000, 2. Aer Conditionat pe la 130000 nu a mers intr-o zi foarte calda, și- a revenit dar nu corect, intervenție in garanție rezolvat;

                      Comment



                      • (si mie imi face foarte mare placere cand citesc asemenea posturi)
                        Si mai multi km fara probleme cu "robotizata" si sa auzim numai de bine!

                        Comment


                        • Am uitat de primul eveniment: cam la 1 an și 50000 km schimbat baterie (tot in garanție )

                          Comment


                          • Iar comparam mere cu pere TS4 cu JS3 ?Principiul de funcționare e diferit, dar în ambele cazuri actuatorul de ambreiaj e nereparabil.

                            Iar periile sunt pe locul 10 din 10 la cauze, 10 fiind cel mai puțin probabil.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • actionarea este diferita (iar despre asta s-a mai discutat de nenumarate ori), principiul de functionare al actuatorului (ca si componenta) este acelasi, la JS3 am mentionat ca nu stiu cum sunt periile, dar tot perii sunt si supuse uzurii, iar ca sunt pe locul 10 din 10 cred ca ar fi bine de detaliat \precizat care sunt celelalte 9 la cauze mult mai probabile, altfel....
                              (eu acum vreo doi ani am dat exemplu de patru cazuri cu tija rupta la JS3, insa nu stiu pe ce loc se afla asta)

                              Comment


                              • LE: si cred ca am scris destul de clar:
                                ...JS3 2016 si 124k km... 1.5 dCi 2017 TS4 si 180 000 km...inca o dovada ca actionarea, softul, implementarea, injectia, etc. dar si modul de exploatare conteaza si poate face chiar ”diferenta”...”
                                Pot sa fie si cazuri diferite cu uzuri diferite, cert este ca acestea se amplifica in timp.”

                                PS: iar referitor la actuatoare nereparabile si cei din reprezentantele de la cealalta marca tot asa spuneau, au fost insa destul de multi posesori care de voie-nevoie le-au reparat singuri si apoi au circulat cu ele mult timp dupa, la JS3 nu stiu cum este dar stiu ca orice problema are cel putin o solutie...
                                Si tangential la asta, daca asa cum a scris @ nykweed a facut singur atat schimbul actuatorului cat si procedura dupa reparatie (vezi citatul din postul #6465) atunci merita toata aprecierea si stima pentru acest lucru (nu a avut nevoie nici de reprezentanta si nici de mari specialisti in JS3), un sincer BRAVO!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google