Dezactivare Permanenta Stop & Start

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bolovan View Post
    Marius ilie, ala nu mai.ecologic nu este. In primul rand in frana de motor consumul este zero. Cum procedezi tu exista un consum. Corect procedrzi asa: frana de motor pana la 1000 rpm...si atunci devi prevazator: daca urmeaza sa te opresti (aka stop/semafor)...o scoti din viteza...daca nu (cedeaza trecerra etc) o retrogradezi in tr-a II-a..si.iar frana de motor si o laso sa alunece incet.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    Cu frana de motor de la 200rpm pana la 1000 in oras inseamna 50m. Si chiar si cu tehnica povestita de tine ajungi pe liber stationar fara ambreiaj calcat in afara semaforului aka motor oprit. Dar nu stii pt cat timp poate doar cateva secunde.


    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Cu frana aia de motor stiu destul de bine ce inseamna sa mergi intrucat conduc destul de mult si motocicleta si la aia nu exista varianta mers pe liber.

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Si nu prea exista mers cu frana de motor la economie pentru ca franarea e destul de mare. Voi astia care schimbati secvential in jos pe aici vorbiti din povesti e clar. Chiar si la raliu se schimba chiar mai multe trepte in jos deodata dar le permit turatiile mari in care merg.

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Jurati-va pe rosu voi cei care tot insistati atat pe frana de motor ca in oras totdeauna din treapta 3 treceti in 2 apoi ramaneti cu piciorul pe ambreiaj pana se opreste masina ca sa bagati in 1 si apoi tot cu piciorul pe ambreiaj pana puteti pleca de pe loc.
    Si asta numiti economie si prevenire uzuri la auto fata de treapta 3 apoi liber si cand este timplul sa plec de pe loc (doar atunci ambreiaj) si plecare.
    Eu merg si peste 500 m odata cu masina scoasa din viteza si merg asa de prin 98 si asa mergea si tatal meu (mecanic auto) si nici unul nu am avut probleme la cutia de viteze iar ambreiajul traia poate si acum.

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Si tatal meu facea 100.000 de km pe an de cele mai multe ori

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

    Asa ca o sa ma retrag din aceasta discutie despre cum se conduce. La scoala de soferi te invata instructorii lucruri cu care nici ei nu sunt de acord dar altfel nu iei examenul.

    Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk
    Last edited by Marius Ile; 30 July 2017, 18:36. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Masina nu se scoate din viteza inainte de oprire nu datorita economiei de carburant ci datorita faptului ca motorul se poate opri oricand datorita unei defectiuni si se pierde asistenta la franare si directie.Fiind intr-una din viteze motorul se va roti in continuare pana la oprirea masinii antrenat de roti, conducatorul auto beneficiind astfel de asistenta pentru a opri in conditii de siguranta.
      Referitor la S&S, daca m-as hotari sa-l anulez ideea cu staniolul in mufa imi pare cea mai tare, rezolva problema si nu lasa urme daca te razgandesti.

      Comment


      • Sistemul asta are si el rostul lui dar cand vii pe un drum national si ajungi la o trecere de cale ferata fara bariere, nu va pot descrie sentimentul de groaza atunci cand opresti masina sa te asiguri si constati ca ti s-a oprit si motorul.
        Ceva similar se intampla si pe la intersectiile extraurbane de drumuri... pur si simplu esti luat prin surprindere de vigilenta acestui magnific sistem ecologic!

        Dupa parerea mea, logica activarii lui trebuie inversata: atunci cand pornesti motorul masinii sa ai S&S inactiv si sa-l poti activa din buton daca asa iti pofteste tie sufletelul!
        Last edited by tipicarul; 31 July 2017, 17:50.
        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

        Comment


        • Ţii ambreiajul apăsat cât te uiţi după tren şi nu intră start-stop

          Comment


          • Masina mea nu are pedala de ambreiaj!

            Iar la una cu pedala de ambreiaj, poti sa fii convins ca nu las liber ambreiajul atunci cand ma asigur, fiind gata de plecare.
            Last edited by tipicarul; 31 July 2017, 18:35.
            „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

            Comment


            • Avantaj la tine, foloseşte atunci altă pedala, frâna de exemplu !

              Io-te-am pus să-ţi iei maşina în 2 pedale ?

              Comment


              • Da, da, frana! Numai ca daca apas mai tare frana (ceea ce se intampla frecvent la opririle din circulatia extraurbana), intra in functiune S&S!

                Nu m-ai pus tu sa iau masina cu doua pedale, Dacia mi-a bagat pe gat sistemul asta pe invers!
                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                Comment


                • Si acum am eu o intrebare...il simti? sau este doar factorul psihologic?
                  Incearca sa mergi cu muzica mai tare (cat sa acopere motorul)

                  Comment


                  • Ce anume sa simt?... morcovul?

                    La intersectii m-am obisnuit, dar la pasajele de cale ferata este tare lung si gros!
                    Last edited by tipicarul; 31 July 2017, 18:54.
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Originally posted by enervantul View Post
                      Masina nu se scoate din viteza inainte de oprire nu datorita economiei de carburant ci datorita faptului ca motorul se poate opri oricand datorita unei defectiuni si se pierde asistenta la franare si directie.Fiind intr-una din viteze motorul se va roti in continuare pana la oprirea masinii antrenat de roti, conducatorul auto beneficiind astfel de asistenta pentru a opri in conditii de siguranta.
                      Referitor la S&S, daca m-as hotari sa-l anulez ideea cu staniolul in mufa imi pare cea mai tare, rezolva problema si nu lasa urme daca te razgandesti.
                      Am testat chestia cu oprirea in siguranta cu motorul oprit. Am "mers" in coloana pe un drum in panta. La oprirea masinii a intervenit s&s si a oprit si motorul. La urmatoarea inaintare nu am apasat ambreiajul doar am luat piciorul de pe frana am coborat o portiune de cateva zeci de metri si am oprit din nou, operatiune care s-a repetat de vreo 5 ori pana sa apara lipsa servodirectiei(drum neasfaltat cu multe evitari de gropi)si servofranei. Deci zic eu o poti opri o data in siguranta.

                      Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                      Comment


                      • Nu facem confuzie cu oprirea automata, da? In acest caz sistemul S&S va porni automat motorul daca sesizeaza scaderea vacuumului la servofrana sub un anumit nivel. Intrebarea este ce faci daca vezi prapastia in fata ta si motorul nu mai porneste (cam fortat exemplul dar se intelege mai bine ideea). Si revenim la dezactivarea S&S...
                        Attached Files

                        Comment


                        • Ce ai postat tu nu e din manualul Dacia Logan 2.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Inseamna ca dupa 5 opriri si multe manevrari ale volanului ni scazuse suficient vacuumul ca sa reporneasc. In situatia asta tine destul de mult cat sa opresc o singura data in caz de urgenta, logic...

                            Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Nu are treabă vacuumul cu S&S la Dacia, citește manualul secțiunea S&S
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Care manual? Ala de reparatie?

                                Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google