Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La aceeasi bani, in prezent primesti mai multa masina la aceeasi clasa de echipare fata de ce primeai la Logan 1
    Primesti niste lucruri in plus si altele sunt in minus.
    Diferenta, daca e pozitiva sau negativa, si-o calculeaza fiecare.

    Comment


    • e loc pt toti sub soare

      nu a ramas dacia singuru constructor de automobile de pe planeta asta. dacia face masini care costa cat o pereche de discuri de frana ceramice deci nu poti emite pretentii prea mari


      la 10 mii de euro... bani de mancare pt occident, praf in ochi

      chiar aseara m-am uitat la o emisiune care arata cum generatia tanara, 18-25 de ani a ajuns multimilionara in euro prin vlogging.

      daca puterea de cumparare e prea mica, reprofilati-va. altii la 20 de ani si-au asigurat un trai regesc pt toata viata, fara scoala

      e drept ca si cu giru populatiei, care e cam....lipsita de minte. dar baietii sunt destepti, au speculat prostia umana si scot bani cu asta de nu au ce face cu ei
      scoala si jobu traditional au devenit desuet, expirate pt vremurile actuale
      la o adica, iti poti un S klass 2017 echipat corespunzator sau noul 750d
      Last edited by cristi....; 28 November 2016, 13:45.

      Comment


      • Originally posted by Cromatic View Post
        Arata frumos accesorizata ca in poza de mai jos (din catalog).
        Unde ai gasit poza asta?
        E pe site (dacia.ro)?

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Primesti niste lucruri in plus si altele sunt in minus.
          Diferenta, daca e pozitiva sau negativa, si-o calculeaza fiecare.
          Ce lipseste la L2 si exista la L1 ? (chiar nu stiu de asta intreb).

          igor06, descarca brosura de pe site-ul oficial.

          Comment


          • De prin trafic
            Attached Files

            Comment


            • "Romanii vor mai mult" ... Doar sa nu vrea ca o Dacie sa "depaseasca" vreodata un Renault ...
              Dacia e ruda cea saraca a familiei: antifonare proasta, plastice si materiale de rahat, siguranta zero, optionale mai putine etc etc o tin pana maine ... O Dacie niciodata nu va depasi la vreun capitol o masina Renault dpdv calitativ, simplu ...

              Comment


              • Originally posted by Cromatic View Post
                Ce lipseste la L2 si exista la L1 ? (chiar nu stiu de asta intreb).

                igor06, descarca brosura de pe site-ul oficial.
                Le-am gasit. Ms!
                Interesante accesoriile. Pacat ca nu avem si preturi leafisate (sau cel putin eu nu le-am gasit).

                Comment


                • Ce lipseste la L2 si exista la L1 ? (chiar nu stiu de asta intreb).

                  Va dau eu un exemplu:
                  Loganul vechi din 2005 varianta cheala cu 5800 eur are centura reglabila.
                  Cand am cumparat Loganul nou 1,2, 16v 73cp e6, in februarie 2016, am ales o varianta gata configurata, cu vopseaua care mi-a placut si AC, pentru ca am luat-o in 2 zile, fara sa astept la comanda. Avand astfel de optiune la masina veche, defel nu mi-a trecut prin cap sa verific la optionale ca masina noua n-are centura de siguranta reglabila pe inaltime. Chiar este ceva ce ma deranjeaza foarte tare, la inaltimea mea ma taie la gat.

                  Comment


                  • Ce lipseste la L2 si exista la L1 ? (chiar nu stiu de asta intreb).
                    Niste cc la motor, o bara stabilizatoare, un ambreiaj de calitate mai buna, niste jante de aliaj vs jante de tabla in echiparea Prestige acum.

                    Nu ma leg de lucruri minore, gen plafoniera cu 2 becuri vs plafoniera cu un bec.
                    Probabil fiecare s-a lovit de niste lipsuri, sunt mai multe.

                    In plus ar fi ESP+ASR, o navigatie, un volan normal, niste butoane pe portiera, un sistem de AC automat.

                    Toate astea au venit la pachet si cu niste bani in plus, pentru versiunile de varf.

                    Nu inteleg mirarea cu volanul, daca au facut un volan normal, sa le dam o diploma?
                    Bine, noi ne miram si acordam medalii si la politistii care nu iau spaga, deci e clar ca nu suntem obisnuti cu normalitatea.
                    Last edited by mr.K; 28 November 2016, 16:38.

                    Comment


                    • mr.K cc nu conteaza...cat timp exista putere si cuplu.
                      bara stabilizatoare este.
                      Ambreaj...al meu a tinut 200.000 km...si am schimbat masina cu totul...cred ca tine ok
                      Care-i avantajul antelor de aliaj?
                      Ok...poti da si niste argumente? Incercam si noi sa facem niste afirmatii pe care le putem sustine si pentru care avem argumente?

                      Comment


                      • Ambreaj...al meu a tinut 200.000 km...si am schimbat masina cu totul...cred ca tine ok
                        Asta nou pare ca e din alt aluat.

                        Care-i avantajul antelor de aliaj?
                        Ok...poti da si niste argumente?
                        Pentru banateni n-am niciun argument, alea de tabla au avantajul ca-s mai ieftine.
                        mr.K cc nu conteaza...cat timp exista putere si cuplu.
                        Eu gandesc diferit.

                        Comment


                        • mr.K aici n-am cum sa te contrazic...o sa-ti spun cand am sa-l schimb...sau cand sare masina de 150k km. Chiar, a schimbat cineva ambreajul la 0.9? Cat este un kit?

                          Mdea...alea de tabla da...sunt mai ieftine. Dar totusi, cele de AL? Apropos...am vazut sambata la o vulcanizare, un nene cu un VW Passat din 2014...ce-si punea cauciucuri SH vechi de vo 10 ani...si negocia...ala cerea 80 lei pe ele..si el dorea la 70 lei...in schimb avea un Samsung S7.

                          Degeaba gandesti tu diferit...cand realitatea este alta. 0.9 are cuplu mai mare decat 1.6 8V...puterea identica...si consum mai mic.
                          Apropos...am vazut pe youtube un motor de 0.5L in 2 clindrii cu 170 cp...Era turbina mai mare decat motorul. Am sa caut filmuletul sa-l postez. Si pleaze nu intreba cat tine etc...habar n-am...nici nu este foarte relevant. Ce n-am reusit sa aflu: materialele din care a fost construit...de rezista la fortele astea.

                          Comment


                          • Sigur face si Reno unu', daca vede aici.

                            Comment


                            • Probabil...dar nu intr-un viitor apropiat. Trebuie sa tina minim 100k cat este garantia. Probabil ala tine...cat o partida de sex a lu' Al Bundy.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Pentru banateni n-am niciun argument, alea de tabla au avantajul ca-s mai ieftine.
                                Deoarece pe jantele de aliaj nu se pot monta anvelope cu protectie de janta (nu exista pe dimensiunile omologate de DACIA pentru Logan), jantele de otel structurale de 16" cu capace stilizate le gasesc mai practice decat jantele de aliaj. O janta de aliaj necesita intretinere periodica apoi, daca e atinsa in bordura sau/si se exfoliaza datorita calitatii proaste a vopselei si a factorilor externi, pe langa faptul ca n-as suporta s-o vad asa, se repara calitativ doar prin vopsire in camp electrostatic dar e destul de costisitoare treaba daca nu exista atelier in localitatea de resedinta (demontat, impachetat, cheltuieli de transport, etc) pe cand un capac stricat in bordura, l-ai aruncat, ai pus altul si janta e ca noua. Capacul il demontezi si il speli mult mai usor decat o janta la pozitie.
                                Jantele de tabla normale cu capac nu le agreez nici eu doar alea structurale imi plac pentru ca multi nici nu-si dau seama ca nu sunt din aliaj.

                                Am spus toate astea pentru ca eu am un set de jante OZ Ultraleggera pentru vara cumparate de noi pe care-am dat o caruta de bani, pana acum am reusit sa le intretin si sa le pastrez intacte dar sunt muuuult mai atent la parcarile laterale decat eram inainte cu jantele de tabla.

                                agp626, interesanta treaba cu centura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google