Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intr-un post mai sus spuneai: "Sa scoti 75cp si 97nm dintr-un 1.0 aspirat cu 3 cilindri este chiar foarte bine" - asa este, insa un anumit utilizator e de parere ca au gresit masina pe care l-au montat iar faptul ca trebuie sa-i citesti postul de 3 ori pentru a intelege ce a scris, asta-i alta discutie...

    Comment


    • Ce să explic?!
      E greu să intri pe wiki la renault engine list

      D4D 760/754 e 1,0 16v = 4cil
      B4D 400 e 1,0 12v = 3cil
      Last edited by t0rquemada; 1 December 2016, 21:28.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Aveti idee in ce showroom din Bucuresti se poate vedea un Logan Facelift in echipare Prestige?

        Comment


        • Asa ma mananca sa-mi schimb masina...sa renunt la 0.9 si sa trec pe diesel...fac cam 25-30k km/an

          Comment


          • Daca mergi cu un dCi de 90cp, iti garantez ca iti vei dori unul.
            Nu e avion, dar cine trece de pe benzina pe diesel, va simti cu siguranta cat inseamna cuplu, la o masina.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • 0.9 are suficient cuplu. La E6 are de pe la 1500 rpm...suficient. Ce ma intereseaza pe mine este consumul. In TM vad ca mai nou nu scade nici mort sub 8-8.5%. Afara, 4.5, chiar si 5% daca merg mai sportiv sau foarte incarcat (am fost pana la oradea...5 persoane+bagaje...a consumat 5.3%).
              Tot vad consumuri pe aici de sub 4% la diesel. Chiar si 3.8% pentru mers linistit (eu conduc mai linistit). Trebuie sa socotesc bine daca se retenaza trecerea.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post
                Nu e avion, dar cine trece de pe benzina pe diesel, va simti cu siguranta cat inseamna cuplu, la o masina.
                Parerea mea personala si poate ca sunt eu complet nepriceput, dar strict dpdv al comportamentului masinii la acelerare, nu mi s-a parut o diferenta extraordinara la Dci. Si am mers si cu DCi 90 si cu DCi 110. Adica se simte ca motorul trage bine, dar mie chiar si venind de pe o "ascutitoare", cuplul nu nu mi s-a parut ceva "WOW, ce caruta am eu si ce racheta e asta!". Iar faptul ca ambele motoare se limiteaza destul de evident in jur de 4000 rpm, a fost o chestie care nu mi-a placut deloc!
                Diferente evidente am simtit la un Dci 2.0 de 150 de cai! Motorul ala chiar se misca!
                Last edited by DannyMC; 4 December 2016, 15:30.

                Comment


                • DannyMC da...dar are alt cost masina aia...deci nu intram in discutia in zona asta de discutie. Iar benzina, la aceasi putere, castiga la capitolul performante...dar poate pierde chiar dramatic la capitolul economie (am condus mult si diesel si benzina). Din nefericire, masina a trebuit cumparata destul de "Ad Hoc"...prin urmare, nu ma incadram atunci in banii pentru un diesel de 90cp (sunt mai mult interesat de economie...totusi, banii nu-mi cresc in copac...si daca cresc in copac...stau la bloc...deci n-am copaci...si de multe ori lucrez si cate 12-14 ore/zi pentru ei)

                  Comment


                  • Originally posted by IancuMIC View Post
                    Daca mergi cu un dCi de 90cp, iti garantez ca iti vei dori unul.
                    Nu e avion, dar cine trece de pe benzina pe diesel, va simti cu siguranta cat inseamna cuplu, la o masina.
                    Si cu ala de 75 cp daca mergi tot aceeasi impresie ai.
                    La mine sigur urmatoarea va fi cu dCi mai ales ca problemele majore s-au rezolvat.

                    Comment


                    • @bolovan, de acord ca la capitolul cost carburant/km, dieselul castiga detasat! Dar eu comentam doar faptul ca nu am simtit nimic care sa ma faca sa imi doresc un diesel in zona asta de putere, in defavoarea ascutitorii!
                      Last edited by DannyMC; 4 December 2016, 16:05. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • Ce turatie are motorul de 0,9 la 130 km/h ?

                        Comment


                        • La 130 are 3200 rpm, si este in cuplu maxim! Dar eu vorbesc, repet, despre comportamentul motorului, nu despre economie!
                          Last edited by DannyMC; 4 December 2016, 16:20.

                          Comment


                          • @Cromatic
                            Aprox 3200
                            La 90Km/ora are 2250

                            DannyMC pai asta spuneam...ca benzina este mai dinamica la aceasi putere (adica accelerezi mai repede, are reprize mai bune, este mai "sportiva" ...daca 0.9 90cp se poate numi sportiv.

                            Comment


                            • E binisor pentru ca 1,4 mpi la 130 Km/h pe ceas are 4500 rpm ori sa mergi pe autostrada (A2) constant cu turatia asta e cam deranjant la ce insonorizare are Logan 1 benzina, in rest n-am nimic cu motorul de 1,4, il am de 8 ani jumate si merge brici.

                              Comment


                              • 1.4 are 4500 rpm la 130 in treapta a 4-a, in a5-a are putin peste 3500 rpm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google