Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tocmai ce am dat de postarea asta pe Facebook.

    O fi vreo scapare pentru volanul de pe noul Duster?
    Attached Files

    Comment


    • Sigur e o scapare acolo, nu e volanul care trebuie, volanul de pe facelift are 4 spite delimitate clar desi e mai estetic asta din poza ta.

      Comment


      • Old news, e o variațiune pe modelul de volan de pe Clio4
        Attached Files
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • De fapt sunt "new news" pentru gama Dacia.

          Comment


          • X52 ph1 sau ph2 nu e musai Dacia, așa că gama dacia pică
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • ....dar e musai LOGAN, indiferent ca e sigla sub Renault sau Nissan!
              Last edited by Cromatic; 28 November 2016, 23:00.

              Comment


              • sub Nissan e aprio, nu lighean
                apropos de jante, alea de table s-au facut muci pe gropile patriei, pe cand alea de aliaj (oz wrc) rezista cu brio. dar cu zgarieturile ai dreptate
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Nu inteleg mirarea cu volanul, daca au facut un volan normal, sa le dam o diploma?
                  Bine, noi ne miram si acordam medalii si la politistii care nu iau spaga, deci e clar ca nu suntem obisnuti cu normalitatea.
                  eu personal nu ma mir, ci ma bucur. si e normal s-o fac atunci cand vad ca exista o evolutie.
                  Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                  Comment


                  • pot sa intreb ce dracu e asa special la 4 spite vs 3 spite? ai unde sa-ti bagi .... in locul ala dintre spitele de jos? altceva, ce-ar fi asa de "wow"? e cumva un trend pus de folxvagin sa ai 4 spite si dacia a indraznit sa nu se alinieze pana acum? vai, cata nesimtire, as zice...
                    la fel si claxonul. bai, nu-ti place pe maneta, iti iei una cu claxon pe volan, daca asta e singurul motiv care te face sa iti cumperi sau nu o anume masina. basca au schimbat si modul de cuplare al fazei lungi, tot dupa modelul folxvagin, lucru care pe mine ma enerveaza la culme. astept cu nerabdare sa puna si butonul ala de aragaz pe bord cu care se aprind farurile la vw, sa merg sa fac ceva mic la ei la poarta.

                    aveau alte chestii de rezolvat, mai importante, dar au preferat sa se alinieze "curentului". n-au decat sa-si tina pt ei "creatiile". au ajuns de la o masina simpla si fiabila, o adunatura de table si plasticuri, dar "in trend" si care daca ma uit pe topicurile de probleme, evident e "in trend". l1 dadea clasa la fiabilitate la masini de 5 ori mai scumpe, l2 are reale probleme sa mearga frumos comparativ c-un wartburg, dar faruri cu led era musai sa aiba si volan in 4 spite. da-l dracu, e ok ca ploua in el, ca motoarele merg "patrat", nu "rotund", ca martorii din bord se aprind si se sting singuri, ca si-asa-i craciunul...
                    Last edited by Seba; 29 November 2016, 00:15.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Mi se pare mie sau Loganul 2 are bordul ala prea ridicat, prea ciudat ? Zici ca e de utilitara, monovolum... e cumva inaltat si mai mare de pe la jumatate in sus.

                      Comment


                      • Va mai spun o chestie, poate subiectiva, sa nu radeti:
                        La parcarea la bloc, cu fata, perpendicular la perete:
                        La L1 pot aprecia perfect distanta si o duc la 10 centimetrii de perete.
                        La L2 parca nu vad nimic doar o curbura a capotei nu pot aprecia defel distanta pana la zid. Parchez la juma de metru, cobor, ma uit si mai merg 20 cm in fata.

                        Comment


                        • agp626 pana te obisnuiesti si incepi sa apreciezi corect. La fel am patit si eu. De fapt...la fel am patit cu toate masiniile cu care am circulat. Doar cu doua masini n-am avut problema asta: dacia 1310 si opel corsa din 97

                          Comment


                          • La fel patesc si eu, noroc ca am un reper (pavelele de pe trotuar zgaraiate cu o caramida), cand vine zapada...(dam din "buci")
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              pot sa intreb ce dracu e asa special la 4 spite vs 3 spite? ai unde sa-ti bagi .... in locul ala dintre spitele de jos? altceva, ce-ar fi asa de "wow"? e cumva un trend pus de folxvagin sa ai 4 spite si dacia a indraznit sa nu se alinieze pana acum? vai, cata nesimtire, as zice...
                              la fel si claxonul. bai, nu-ti place pe maneta, iti iei una cu claxon pe volan, daca asta e singurul motiv care te face sa iti cumperi sau nu o anume masina. basca au schimbat si modul de cuplare al fazei lungi, tot dupa modelul folxvagin, lucru care pe mine ma enerveaza la culme. astept cu nerabdare sa puna si butonul ala de aragaz pe bord cu care se aprind farurile la vw, sa merg sa fac ceva mic la ei la poarta.

                              aveau alte chestii de rezolvat, mai importante, dar au preferat sa se alinieze "curentului". n-au decat sa-si tina pt ei "creatiile". au ajuns de la o masina simpla si fiabila, o adunatura de table si plasticuri, dar "in trend" si care daca ma uit pe topicurile de probleme, evident e "in trend". l1 dadea clasa la fiabilitate la masini de 5 ori mai scumpe, l2 are reale probleme sa mearga frumos comparativ c-un wartburg, dar faruri cu led era musai sa aiba si volan in 4 spite. da-l dracu, e ok ca ploua in el, ca motoarele merg "patrat", nu "rotund", ca martorii din bord se aprind si se sting singuri, ca si-asa-i craciunul...
                              Foarte bine punctat!

                              Asa o senzatie de masina care se destrama imi da L2, de nu pot sa-ti zic.....pare fragila, firava......acum sper sa fie doar o impresie, iar realitatea sa-mi demonstreze contrariul, peste 5-6 ani.
                              L1 pe langa L2 imi pare tanc

                              Comment


                              • Originally posted by agp626 View Post
                                Va mai spun o chestie, poate subiectiva, sa nu radeti:
                                La parcarea la bloc, cu fata, perpendicular la perete:
                                La L1 pot aprecia perfect distanta si o duc la 10 centimetrii de perete.
                                La L2 parca nu vad nimic doar o curbura a capotei nu pot aprecia defel distanta pana la zid. Parchez la juma de metru, cobor, ma uit si mai merg 20 cm in fata.
                                Aprinde farurile si te orientezi mai repede dupa imaginea lor pe perete.
                                Eu am probleme la parcarea cu spatele ca e lung patulul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google