Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Crezi că un 1.0 SCe, la mine ăla vechi 1.6 16 v 105cv 9.2L /100 mers oraş
    9.2L/100, 1.2L în plus faţă de 1.0Sce , plecam primul de la semafor la mare distanţă
    Eu spun ca merita şi mai mult decit 1.2 L/100km
    Şi al dracu motor mergea şi in patru cilindri neresoftat ! Na ! Nu tremura neam !
    Last edited by bogdan_cr; 1 June 2017, 17:37.

    Comment


    • Sa nu comparam focsaniul cu craiova. Si da...ajung cu 3 secunde mai repede la semaforul urmator.
      De la 1.4 mpi am sarit direct la un bmw 2L Diesel (184 CP)...n-am sezisat mare diferenta in oras...nu avea nimic in plus (tot din bara in bara, tot la fel plecam de la semafor etc). Asa ca...daca doar se apropie de 1.4...este chiar ok in oras...parerea mea. Afara...daca mergi batraneste...probabil este ok

      Comment


      • Ai trecut prin Focşani şi nu mi-ai făcut o vizită ? Chiar mă supăr pe tine !!

        Comment


        • După 3 zile de mers in regim taxi, vezi poze(dovada).Noul logan 2017 motor 1 litru prestige are senzori de parcare, oglinzi electrice încălzite, geamuri electrice 4, volan reglabil adâncime, scaun șofer reglabil înălțime, semnalizare impuls, asistenta la plecarea in panta, radio cu 4 boxe( se aude bine, bași buni), pâslă cam peste tot(izolație), tăviță portbagaj nu, covorase( le cumperi obligat), cam leneș, ac automat. Mult mai stabil decât l1, cutia te duce cu 100km/h la 3000/rpm. Senzor de presiune in roti. Dacă schimbi viteza când îți arată e super, consum 5,9 oraș.

          Nu pot sa pun poze.certificatul de conformitate scrie ca masa reala e : 1111. Când am luat mașina arată un consum de 17, după 3 ore de mers prin oraș ( ne dădeam mari cu logan nou) consumul a scăzut la 6.4, in condițiile in care schimbam la 3-4K ture ca nu eram învățat cu mașina, apoi am schimbat cum vrea ea și am ajuns la consum de 5,9 in a 3a zi in regim de taxi. Ac folosit cam 3/4 din curse ca sa mers și seara.

          Nu știu cum conduc alții de au consum de 8%, doar dacă schimba la 5k rpm.
          Last edited by Chivu; 1 June 2017, 19:02. Reason: Automerged Doublepost
          Braila

          Comment


          • Consum oras
            Attached Files
            Braila

            Comment


            • Incearca sa nu mergi sub 2500 rot/min, gen cu viteza a 3-a in oras si cu 110-120 km/h afara si o sa vezi ca nu scazi sub 7l.(cel putin in conditiile astea eu nu reusesc)

              Comment


              • Dacă vrei poți sa mergi și cu a2a la 120 și o sa scoți consum de 10. Poate și cu ușile deschise. Eu vorbesc de mers normal in oraș. Nu de aiureli de-astea .

                Eu am zis de consum in mers normal de taxi. Nu de mers sa distrug mașina . Nu cred ca vrea cineva sa distrugă mașina noua proprie

                Dacă tu mergi cu a 3a prin oraș cu 70/h e problema ta. Nu e dozele, e benzinar de 1l. E motor de consum mic nu de curse.
                Last edited by Chivu; 1 June 2017, 19:29. Reason: Automerged Doublepost
                Braila

                Comment


                • Cu ac pornit
                  Attached Files
                  Braila

                  Comment


                  • Normal in oras este 55-60 nu 70, sa inteleg ca mergi cu a 5-a prin oras la viteza asta cu un motor de 1.0?

                    Comment


                    • Ai un consum de 6% in oras? Nu cred asa ceva...Eu la 1.2 16v (2015) nu pot scoate sub 9% si mers ca "bunicu" si schimbat dupa GSI.

                      Comment


                      • Braila vs Bucuresti. Totusi...sunt niste diferente.

                        Daca acel 9% e in conditii de "jale" in oras, atunci e foarte bine!

                        Comment


                        • ba, baieti! hai s-o ardem in "real-life" si hai sa lasam ereziile astea! hai sa ne concentram un pic pe viata reala: cum se depasesc, in rampa de (macar) 7-8%, doua basculante (semi-remorci) schmuitz? chiar si cu spatiu de repliere intre ele.
                          spuneti-mi despre ceva nou si la care treapta a II-a sa n-ajunga la (macar) 85 km/h.

                          posesorilor, ati fost provocati!
                          "impresionistilor", ati fost supra-provocati!

                          FIGHT!

                          Comment


                          • Eu am arătat consumul in 3 zile in regim de taxi. Comentați ce vreți. In oraș nu creste peste 5.7 cu ac , afara 110km/h 4.9 maxim. Cred ca depinde de vânt. Fiecare merge cu trepta de viteza care vrea. Da cu a5a in oraș la 60/h
                            Braila

                            Comment


                            • Am alimentat azi pe la 14.00 si am resetat CB. Am mers vreo 30 km in aceasta seara, fara sa fie orasul aglomerat, si mai mult fara clima. Am 6.4% pr bord acum.

                              Consumul de 8% l-am avut cand era foarte aglomerat, si cu clima 70% din km. E normal la ce aglomeratie e in oras sa consume 8. E chiar bine. Aveam viteza medie ~ 10 km /h. La consumul de 6% viteza medie e 22km....

                              PROBLEMA : Am constatat intamplator [jucandu-ma in meniul secret al mp3-ului] ca alternatorul imi baga 13.3 V . Am crezut ca e normal la acest model.
                              Am fost azi intamplator la un mecanic si l-am intrebat despre asta . Mi-a zis ca nu i se pare normal, si ca tot 13.8 - 14.4 ar trebui sa incarce alternatorul , ca la orice masina...
                              Mai are cineva problema asta ??? Saptamana viitoare o sa ma duc la service la Dacia sa vad ce parere au.
                              Pt cei care inca nu stiu, daca se tine apasat butonul MENU 5 secunde , apare un meniu secret, si daca se da de 2 ori OK, arata cati volti sunt in sistem in acel moment.

                              Comment


                              • Stai linistit, ca ai incarcarea pilotata; incarca doar cat si cand e necesar. N-ai de ce sa te duci in service.
                                Cu problema asta se lovesc si cei care inlocuiesc bateriile si merg pentru verificarea incarcarii.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google