Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aici s-ar putea sa te inseli pentru ca repet , 1.0 SCE are 90-100 % din cuplu undeva pe la 3500 rot./minut ceea ce este o mare diferenta fata de D4F unde cuplul maxim il atingi la 4250 rot./minut.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      Aici s-ar putea sa te inseli pentru ca repet , 1.0 SCE are 90-100 % din cuplu undeva pe la 3500 rot./minut ceea ce este o mare diferenta fata de D4F unde cuplul maxim il atingi la 4250 rot./minut.
      Cu totul de acord!
      Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

      Comment


      • Si cand pleci de pe loc, pleci cu 3000 rpm?

        Comment


        • hasserro dar ce? tu pleci de pe loc cu ori ce motor in zona de cuplu?

          Comment


          • Asta e graficul la 1.2
            Deci la plecarea de pe loc esti undeva la curba de 80-85 nm, si tot da in nas cu ac pornit cand e cald, daca nu patinezi ambreiajul destul de mult. Ma indoiesc ca 1.0 are mai mult cuplu in zona aceea de turatii. Am cautat un grafic dyno si la 1.0 dar nu am gasit din pacate.
            Attached Files

            Comment


            • @bolovan, eu plec in zona de 1300-1600 rpm in 90% din cazuri.

              Comment


              • CPA Chiptuning - Motortuning für Ihr Fahrzeug, individuell programmiert. Testen Sie unsere neueste PowerBox, ohne Risiko und mit Rückgaberecht.

                Si eu plec de pe la 1100-1200 rpm...unde are cuplu mai mic si de cat 1.4 (deh...are nevoie de supra alimentare ca sa dezvolte cuplu/putere)
                Cu 1.4 daca nu aveam AC-ul pornit, pornam de pe la 1000...daca aveam AC-ul pornit pe la 1100-1200 rpm. Si nu, nu sta lumea dupa mine...eu stau dupa lume

                Comment


                • Originally posted by hasserro View Post
                  Si cand pleci de pe loc, pleci cu 3000 rpm?

                  Pai tu cand pleci de pe loc cu 1.2-ul pleci cu 4250 rpm/minut ??

                  Cuplul la 1.0 sce se obtine muult mai repede(ai mai putine rotatii) fata de 1.2 asta este ideea !
                  Last edited by prometheus; 15 June 2017, 18:20.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • si 0.9tce mai da in nas cu AC pornit...

                    Comment


                    • @razvanCC da...daca rulezi sub 1000 rpm...

                      Comment


                      • Toate masinile sub 150CP dau in nas cand pornesti AC.
                        Cu 1.0 probabil ca e bine sa opresti AC cand ai de urcat pante pe perioade lungi.

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          @razvanCC da...daca rulezi sub 1000 rpm...
                          Cand pornesti AC relantiul urca la 1000rpm ca sa te ajute putin, nu vad cum (si de ce) ai rula sub 1000rpm. Dar chiar si asa uneori mai da in nas, depinde evident cum debreiezi, cum accelerezi si de sarcina. Deh, trei pistoane, cilindree mica... Probabil ca la 1.0 sce trebuie sa patinezi ambreiajul si mai mult ca sa previ datul in nas.

                          @mr.K eu zic ca nu depinde neaparat de putere sau cuplu, ce de cum sunt livrate acestea doua plus sarcina pe care o au. Un 1.5 dci de 65 cp si 160nm nu da in nas la plecarea de pe loc cu masina incarcata si AC pornit. Evident plecarea de pe loc facandu-se corect si elegant, nu ca la raliu, cu acceleratia la pamant
                          Last edited by razvanCC; 16 June 2017, 10:40.

                          Comment


                          • @mr.K: nu dau in nas daca stii sa te tii de ambreiaj.
                            si, da, pentru confort auditiv opresti AC si mergi cu a 3-a in loc de-a tura motoru` intr-a 2-a cu AC pornit.

                            Comment


                            • salut baieti stie cineva unde pot in iasi ca sa activez cb-ul.?

                              Comment


                              • Consum Craiova-Manastirea Prislop. Masina are 700 km facuti, când am plecat aveam in jur de 250. Ac pornit destul, masina trage bine pt 1.0.Consum 4.4/100km .

                                Trimis de pe al meu HUAWEI VNS-L21 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google