Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    Eu am 6,6 consum mixt în prezent. În general la 10000 km, cam asa iese. Probabil cu 1l, ar trebui sa ias mai mic. M-am obinuit sa anticipez traficul i sa merg i la diverse ore.
    5.1 mixt pe 2500 km (50-50 extern-oras exact). 1.0 Sce.

    Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

    Comment


    • Originally posted by vladutmh View Post
      E intr-adevar mai simpla si mie nu-mi place sa-mi bat capul. Imi este greu sa aleg, cu toate ca vreau motorul mai performant (0.9 tce), nu vreau sa cheltui banii degeaba. Momentan conduc un logan 1.4 si ma intereseaza diferentele notabile dintre ce detin si acest 1.0.
      Eu am mers cca 3 ani cu o Solenta 1.4mpi (2004-2007), Logan 1.4 mpi (2007-2011). Am mers cu un Logan dotat cu acest motor. Cca 1000 km. 1.4 e mult mai fasnet, daca putem vorbi de asa ceva. La consum e mai bun 1.0 sce. 3-4 persoane, bagaje si AC e nasol pt 1.0.
      Ideea e ca daca nu te intereseaza sa faci depasiri sau sa mergi repede ci doar sa ajungi din punctul A in B, probabil ca merita. Dar 1.4 se comporta mult mai civilizat ca 1.0. La un moment dat te saturi doar de pct A si B. Mai vrei si tu sa mergi mai repede sa depesesti mai rapid. Nu prea se poate. Motoarele aspirate de sub 1 litru sunt greu de digerat. Am mai mers cu un Aygo de 1 litru si vreo 70 cai. Masina aia e atat de usoara, are vreo 800 kg. Degeaba. Abia reuseam sa depasim ceva cu ea.
      La motoarele mici tot ce conteaza e consumul. Nu trebuie sa ai alte asteptari.

      PS: Fa un drive test si te convingi.
      Last edited by Archangel80; 24 October 2017, 09:44.

      Comment


      • @Archangel80:

        Toyota Aygo: 780kg, 1.0 68cp, 93nm , 14.2secunde pana la 100km/h. La 780kg si 68cp mie mi se pare cam mult, e cam puturoasa. Am condus un Daihastu Cuore din 2005 cu vreo 58cp si era racheta fata de 1.4mpi.

        Logan 1.0sce: la 973kg , tot 14.2secunde scoate cu vreo 5cp mai mult. Deci sunt identice la comportament.

        Comment


        • Cuore avea aprox 750 Kg...adica 77cp/tona...logan-ul are aprox 72cp/tona...nu-i era cu mult mai fasnet Cuore-ul.

          Comment


          • Originally posted by Archangel80 View Post
            La un moment dat te saturi doar de pct A si B. Mai vrei si tu sa mergi mai repede sa depesesti mai rapid.
            Nu prea am unde sa fac depasiri, merg la munca vreo 15 km din care 5km ii fac in oras iar restul prin comune unde e super aglomerat la ora aia. Mai merg din cand in cand pe la slanic si acolo sa zici ca mai pot face depasiri, in rest nu. Dupa descrierea mea ai spune ca e perfect pentru mine, dar parca vorba ta, vrei sa mergi mai repede cateodata, dar nu stiu daca merita banii in plus.

            Comment


            • Originally posted by Costi-bc View Post
              SI CA SA FIU ON TOPIC , logan cu 1.0 sce e ... subnutrit , instabil, etc bun pentru taximetristi sau "pensionari"
              Am facut azi-noapte vreo 350 de km (in afara Bucurestiului) , sa vezi ce i-a dat pensionarul de mine numai 120-130-140. Subnutrit asa cum e am avut consumul de 7% . Oare pot sa faca si de 0.5 ? Ca eu m-as baga

              Pe sedan mi se pare super ok acest motor daca nu vii pe cazanele nemtesti. Poate pe MCV sa fie mai puturos avand in vedere ca e mai grea.

              PS. Intreba cineva vreo 300 de posturi mai in urma cate turatii are, aseara mi-am adus aminte si m-am uitat, la 130km/h statea in 4000. Chiar nu ma pricep, e bine sau nu?

              Comment


              • Ma-ntreb si eu de ce alea nemtesti or fi cazane, iar Logan 1.0 sce = super ok?

                Comment


                • pentru ca au pret dublu la aceasi cantitate de masina De asta.

                  Comment


                  • Deci unul e cazan pentru ca e mai scump decat o conserva.
                    Conteaza cantitatea, calitatea oricum nu exista la Dacia.
                    Buna logica!

                    Avand in vedere ca 1.0 sce e un motor complex, astept confirmarea traditiilor frantuzesti in materie de fiabilitate cand se chinuie si sa depaseasca un anumit grad de complexitate tehnica.
                    Last edited by mr.K; 24 October 2017, 15:35.

                    Comment


                    • Originally posted by sadicu View Post

                      PS. Intreba cineva vreo 300 de posturi mai in urma cate turatii are, aseara mi-am adus aminte si m-am uitat, la 130km/h statea in 4000. Chiar nu ma pricep, e bine sau nu?
                      1.2 sta la 4000 de rotații, 1.0 sta la mai mult.

                      Comment


                      • 4200 la 130 sta la 1.0

                        Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Originally posted by sadicu View Post
                          Am facut azi-noapte vreo 350 de km (in afara Bucurestiului) , sa vezi ce i-a dat pensionarul de mine numai 120-130-140. Subnutrit asa cum e am avut consumul de 7% . Oare pot sa faca si de 0.5 ? Ca eu m-as baga

                          Pe sedan mi se pare super ok acest motor daca nu vii pe cazanele nemtesti. Poate pe MCV sa fie mai puturos avand in vedere ca e mai grea.

                          PS. Intreba cineva vreo 300 de posturi mai in urma cate turatii are, aseara mi-am adus aminte si m-am uitat, la 130km/h statea in 4000. Chiar nu ma pricep, e bine sau nu?
                          DA-MI VOIE SA

                          stii cum zicea mafia : "senzatie majora cu 40 la ora"


                          ps:au venit ploile. va place cum isi fac treaba stergatoarele si dezaburirea ? am mers azi putin cu un lighean si a trebuit sa dau la tr4 la parbriz sa vad ceva. de stergatoare ... stiti si voi.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Nu cred ca exista tr. 4-a la stergatoare. Dar inainte curata/degreseaza parbrizul si pe dinauntru, o sa vezi diferenta

                            Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by Crs. Sandel View Post
                              1.2 sta la 4000 de rotații, 1.0 sta la mai mult.
                              Pai doar ce am zis că am mers aseară și m-am uitat intenționat. Nu cred că e a mea specială. Vrei poza?legat de ștergătoare, aseară a plouat torențial,nu am avut mai mult de treapta a 2 la ștergătoare iar legat de dezaburire doar când am plecat cu ea i-am dat 30 de secunde pe "max" iar în rest a rămas pe 23 de grade (AC automat) și nu s-au aburit.

                              Ce am remarcat nasol aseară e ca plafoniera e chioara,trebuie sa pun ceva mai puternic.

                              terminati cu off-topic-ul!
                              Last edited by Seba; 25 October 2017, 09:38.

                              Comment


                              • Intrebare: 1.0 e ca 0.9 TCE cu eco? Ca daca e asa...nu e chiar asa de rau. Eu nu prea pot sa merg cu eco pentru ca nu am emrs cu el insa daca as merge o satamana...probabil ca m-as obisnui. Si ar fi aiurea sa o fac...daca tot am dat peste 1000 EUR pe cei +15 cai...nu vreau sa renunt la ei.

                                va rog fara offtopic!
                                Last edited by Seba; 25 October 2017, 09:40.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google