Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A trecut cineva de 30 000 Km cu acest motor? Impresii...

    sau macar 20 000 Km
    Last edited by abc; 29 December 2017, 12:05. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • nici 10 000 Km nu a facut nimeni?

      Comment


      • Am vazut la service la reprezentanta, la revizia de 20.000 km, pe taxi, la 6 LUNI, omul era super incantat..

        Comment


        • Eu am cam 7000 acum și sunt mulțumit. Consuma foarte puțin ,merge ok. Nu știu ce as putea sa îți zic..

          Comment


          • Originally posted by vali2008 View Post
            Am vazut la service la reprezentanta, la revizia de 20.000 km, pe taxi, la 6 LUNI, omul era super incantat..
            Avea i gpl?

            Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

            Comment


            • Ar fi interesant sa aflam si parerea celor cu MCV si acest motor.

              Comment


              • Interesant este sa aflam ori ce parere...mai ales daca are peste 20-30k...dar cam greu. Romanii in general fac 7-15k/an.

                Comment


                • Motorul asta e o gluma cumva? Daca voiau sa faca downsizing, trebuia sa ramana macar la 1.2 si sa arunce o turbina acolo...

                  Comment


                  • Pai, cama sa se punea problema si cand a aparut motorul de 1.4 : ca e vechi, ca e depasit, ca trebuia macar de 1.6, ca doar la romani s-ar mai putea vinde..si multi plang si acum dupa acel motor.
                    1.0 SCE e un motor care isi face treaba rezonabil. Odata cu aparitia noilor taxe, poate vor intelege multi de ce vesticii fac vant la tedeuri..

                    Comment


                    • Ai dreptate!

                      Comment


                      • Viitorul apartine motoarelor de drujba, numai cei bogati vor mai putea sa simta placerea conduslui, restul muritorilor vor asculta muzica a 2-3 cilindri.

                        Comment


                        • Viitorul apartine motoarelor electrice! Doar pasionatii (suficient de bogati) vor putea asculta "muzica" motoarelor termice (marimea nu conteaza!), restul muritorilor - liniste deplina.

                          Comment


                          • Dar estenta ramane aceasi: cu electrice te deplasezi mai ieftin...si de ce nu mai putin poluant. Prin urmare, sunt pentru
                            P.S. da...imi plac motoarele simplu aspirate...dar banateanul din mine geme de fiecare data cand merge sa alimenteze.

                            Comment


                            • Originally posted by Sifredi View Post
                              Motorul asta e o gluma cumva? Daca voiau sa faca downsizing, trebuia sa ramana macar la 1.2 si sa arunce o turbina acolo...
                              Am facut test drive cu motorul de 1 litru si 110 cai de la vw pe golf si tragea similar cu cel de 0.9 de la dacia
                              dar am vazut ca au si motorul de 1 litru si 85 de cai, la vw, deci putini cai pt greutatea golfului, -1295 kg-si noi vorbim ca dacia are putini cai la sub o tona

                              Clar viitorul este electric, dar mai dureaza cativa ani pana sa avem infrastructura necesara si preturi la masinile electrice similare cu masinile termice accesibile de azi
                              cand o sa poti cumpara masini electrice noi de la mai multi producatori pe la 15000 euro , cu peste 500-700 km raza, atunci o sa se vanda la scara larga electricele, chiar nu stiu de ce ai mai cumpara masini clasice
                              Last edited by panselin4; 4 January 2018, 12:20.

                              Comment


                              • Nici macar 0.0000001% din masinile de pe planeta nu-s electrice, ce va face sa credeti ca exista destule materii prime pentru a produce numarul de acumulatori necesar masinilor electrice?
                                Cred ca o buna bucata de timp o sa tragem de motorase termice.
                                Astept cu interes urmatoarea generatie de motoare, de 300-500 cc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google