Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai in primul rand...industria auto nu este inca principalul consumator de resurse pt baterii (aici mai avem: telefoane, UPS-uri, telecomenzi,etc). In al doilea rand, tot timpul se descopera resurse noi. Plus ca...se investeste masiv in elemente noi.
    Categoric o bucata mare de timp o sa mai tragem de ele (dispartitia lor completa de pe piata...putin probabil sa fie in decursul vietii noastre...dar generatiile mai tinere...au toate sansele sa prinda lumea fara motoare termice...
    300cm si un cilindru...si nici ala intreg...

    Comment


    • Un frustrat nu-și permite nici motorul asta dar își da și el cu părerea pe aici,pe la toate topicurile, doar doar e băgat și el în seama.
      De aia exista gama de motoare sa îți alegi ce ți se potrivește. Și să nu uităm că Dacia face parte din Renault care are o anumită strategie, fie că ne place sau nu. Multe îmbunătățiri vin pe Dacia de la modelele Renault. Nu știu câți visau la lansarea mașinii de 5000 de euro la ac automat, computer bord,leduri, 4 geamuri electrice, oglinzi cu degivrare,MediaNav etc etc .
      Iar motorizările nu fac excepție, deși pare downsizeing nu cred că e. Dacă ne comparăm cu mașinile Americane toate europenele sunt subnutrite. Este vorba de adaptare la condițiile actuale și la cerințe. așa cum eDacia progresează și de bine de rău un judet întreg trăiește de pe urma lor. Apropo mai ieri era o știre cum că Dacia a avut vânzări record in Franța ani trecut. Oare de proști au cumpărat francezii? Dar na la noi la Iași se plimba lumea numai cu 2.0 , nici nu ne uitam la Dacia.

      Fara jigniri si atacuri la persoana
      Last edited by IancuMIC; 4 January 2018, 13:19.

      Comment


      • Eu zic ca este ok motorul de 1 litru, inclusiv alti producatori mai renumiți decât dacia, sa compania mama renault au montat astfel de motoare, precum ford sau vw

        Comment


        • Numai ca aia au montat 1.0 tsi, 1.0 ecoboost...., 95-125 CP, cu cuplu de la turatii joase.

          O fi trendul motoarelor mici in lume, intrebarea care se pune este daca va place trendul asta.
          Mie nu.
          Last edited by mr.K; 4 January 2018, 13:24.

          Comment


          • VW are si 1.0 aspirat pe compacte.

            Daca motorul mic ofera aceleasi performante ca unu mai mare, dar consuma si polueaza mai putin, de ce nu?
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Daca motorul mic ofera aceleasi performante ca unu mai mare
              Aici rescrii legile fizicii, daca vorbim de motoare moderne aspirate.

              Daca vom compara aspirate mari cu motoare turbo mici, tot nu vor fi performante identice.
              Poate doar sa compari puterea motoarelor.

              Comment


              • E evident ca vorbeam despre comparatia motoare mici cu turbo vs motoare aspirate cu cilindree mai mare.

                Dar hai sa revenim la subiect.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Motorizarea 1.0 sce e pentru cei care nu-si permit sa dea prea multi bani pe o masina noua.
                  Ar trebui sa aiba succces in Romania.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Numai ca aia au montat 1.0 tsi, 1.0 ecoboost...., 95-125 CP, cu cuplu de la turatii joase.

                    O fi trendul motoarelor mici in lume, intrebarea care se pune este daca va place trendul asta.
                    Mie nu.
                    Motorul de 1 litru la marele vw are versiune de 85 de cai, nu de 95-125 pe caroseria de aproape 1300 kg, spre deosebire de 0.9 90 cai sau de 1.0 75 cai pe logan de 985 kg
                    Deci raportul cai putere/ kg este în favoarea dacia
                    Si acel golf costă aproape 14000 euro
                    Inainte aveau de 1.4 80 cai si apoi 1.2 85 cai pe golf
                    Ca si dacia, de la motoare de 1.4 si 1.2 la cel de 1.0
                    Attached Files
                    Last edited by panselin4; 4 January 2018, 14:30.

                    Comment


                    • Motorul de 1 litru la marele vw are versiune de 85 de cai, nu de 95-125 pe caroseria de aproape 1300 kg, spre deosebire de 0.9 90 cai pe logan de 985 kg
                      Deci raportul cai putere/ kg este în favoarea dacia
                      Si acel golf costă aproape 14000 eur
                      tsi-ul are si versiuni de 95 CP. si de 115 CP.
                      Golful ala costa 14.000 din alte cauze, nu doar legat de motorizare, Dacia e o conserva de tabla cu motor comparativ cu un Golf, de aia e mai usoara.

                      Deci raportul cai putere/ kg este în favoarea dacia
                      Raportul de morti in accident e tot in favoarea Dacia?


                      Spor la cumparat Logan 1.0 sce.

                      Comment


                      • Originally posted by panselin4 View Post
                        de 0.9 90 cai pe logan de 985 kg
                        Cea mai usoara masina Logan 2 berlina (1.0SCe) are de la 1048kg in sus, in functie de echipare.

                        Dar din nou comparam mere cu pere in afara subiectului.

                        1.0 e pentru cei cu buget redus sau cei ce vor o masina de oras cu consum mic, nu prea complicata.

                        PS

                        Pe Polo, 1.0 aspirat are 75CP.
                        Last edited by Silviu; 4 January 2018, 14:33.
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Silviu, de aia ti-ai luat diesel, de mult ce iti plac motorizarile anemice pe benzina de la Dacia?
                          Sau sunt bune, dar pentru altii?

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            tsi-ul are si versiuni de 95 CP. si de 115 CP.
                            Golful ala costa 14.000 din alte cauze, nu doar legat de motorizare, Dacia e o conserva de tabla cu motor comparativ cu un Golf, de aia e mai usoara.


                            Raportul de morti in accident e tot in favoarea Dacia?


                            Spor la cumparat Logan 1.0 sce.
                            Raportul de morți în accident este dat de extrem de multi factori, de la viteză, greutatea mașinilor, suprafața de contact ,etc.
                            Șansele de a scapa cu viata dintr un accident sînt limitate inclusiv datorită limitarii organismului uman de a suporta o forta g extrema datorate decelerarii bruste
                            Clar golful are mai multe stele n cap decât loganul, dar asta nu inseamna ca vei scapa din orice accident
                            Însă dacă faci o depășire din scurt, ai mai multe sanse sa nu faci accident intr o dacie , decat intr un golf de 1300 kg si 85 de cai putere

                            Comment


                            • @mr.K, au fost mai multi factori ce au dus la diesel.

                              Revenim si noi la subiect? Chiar va e greu sa nu va mai abateti?
                              I have no special talent. I am only passionately curious.

                              Comment


                              • Este un proverb foarte adevarat pt noi, romanii "Suntem prea saraci ca sa ne lermitem lucruri ieftine"..
                                Vesticii cumpara o masina din motive practice, noi cumparam sh-urile lor..nimeni nu da de pomana o masina buna..
                                Un Logan chiar si cu motor 1.0 SCE nu e chiar ieftin , dar va fi cumparat de cei care doresc o masina noua, cu garantie, chiar cu un confort sporit fata delrecedentele modele, nu un cazan birjarit la greu si apoi polishat sa arate bine.
                                Pana la urma, cea mai buna masina este cea noua..si ce a pe care ti-o permiti, desigur, asta referitor la dotari.
                                Toate polemicile nu-si au rostul, fiecare va cumpara/folosi ce isi permite, dar sa fim realisti, strazile patriei s-au umplut de vechiturile altora, de aici vor apare numeroase probleme de siguranta. Fierul tot fier ramane si odata cu trecerea anilor si nu se roade ca un whisky sau ca vinul, ci rugineste si mananca bani..
                                Bine ar fi ca pe strazi sa vedem comportamente civilizate, nu viteji ce au facut rost de o troaca obosita si apoi nu mai incap pe nici o banda si dau de copaci si stalpi..ca masina lor nu poate merge decat de la suta in sus si nu ii intereseaza ca strada/trotuarul e si pentru ceilalti semeni, cu si fara masini..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google