Logan Cu Motor 1.0 Sce Pareri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ca o mica recapitulare cu probleme recunoscute si remediate pe garantie: catalizator, computer de bord, bujii..fir-ar, cam multe bube, este vreun coleg care sa le fi "incercat" pe toate?
    Eu astept catalizator nou (de 1 luna), dsi de la restarea am mers cam 700 km si nu a mai aparut eroarea, dar am observat si la a mea o mica "fluctuatie"..desi pana acu m (aprox 7000 km) a mers bine..exclus benzina, pun doar mol si rompetrol..
    Ma bucur ca, cel putin momentan, a disparut o chestie mai veche cu tabla..nu i-as pronunta numele, RUG_NA..

    Comment


    • La a mea aștept suport motor. Troncănea la 1200 rpm

      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

      Comment


      • Ai vreo inregistrare audio, CostiC?

        Comment


        • Mi se pare mie, sau fiabilitatea nu mai este ce a fost prin 2006-2007? Cred ca Dacia o ia pe o cale gresita.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Originally posted by iatagan View Post
            Ai vreo inregistrare audio, CostiC?
            inregistrarea pe .... https://www.youtube.com/watch?v=fTHx...ature=youtu.be


             

            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

            Comment


            • Ți-ai luat tractor în 3 pistoane

              Comment


              • da, nici aia la service nu stiu ce are.... ideea e ca nu a facut asa. si ce ma oftica cel mai tare ca am vazut /auzit un model identic (masina de agent) luata in aceeasi perioada care nu se aude asa dupa 60000 km. mai mult aia cu "asa face toate" care am auzit-o initial la service nu tine. acum astept sa primesc confirmarea de suport motor ...... asa cred. oricum, inca odata sunt dezamagit de alegerea facuta. prea multe belele pentru o masina noua.

                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                Comment


                • Parca ar merge în 2 pistoane, asa face tractorul meu cu 2 pistoane și răcire pe turbina de aer.

                  Comment


                  • Exact acelasi sunet se aude si in filmarea postata de mine in 23.11.2018 la doar vreo 1500 km. Deci nu cred ca are vreo legatura cu suportul motorului. La mine sunetul s-a auzit doar in dimineata aceea pentru scurt timp iar de atunci nu s-a mai auzit deloc.

                    Comment


                    • Salutare!
                      Exact acest zgomot l-am avut cand am ridicat masina de la dealer si, pt ca nu au pu nici macar 1 litru de benzina, mergea in 2 pistoane..nu se accelera si dadea sa moara, nu se urnea din loc (am mers la benzinarie, am lat 2 litri de benzina si apoi a pornit..desigur am reclamat si am obtinut un bonus)
                      Deci nu cred ca e suportul de motor, ci mai degraba ceva la aprindere/bujii..

                      Comment


                      • curios este ca bujiile le-am schimbat acum 1 luna.... sa fie totusi de acolo?? o sa-i mai intreb saptamana asta...

                        „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                        Comment


                        • Fa plinul cu benzina de 99, și dă-i turații de la 3000 în sus, sa se curețe tot de depuneri.
                          Circula o săptămână asa, apoi sa ne zici ce și cum.

                          Comment


                          • Am făcut asta acum 600 km. InreÎnregistră sunt după faza cu benzină de 100.

                            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                            Comment


                            • Fa plinul cu benzina de 99, și dă-i turații de la 3000 în sus, sa se curețe tot de depuneri.
                              Am făcut asta acum 600 km. InreÎnregistră sunt după faza cu benzină de 100.
                              Daca cu benzina de 99 de Petrom sau 100 de Omv face asa atunci cum se comporta cu ''spalatura'' de 95 ??
                              In ordinea logica a recomandarilor de mai sus cred ca va trebui sa aditivezi benzina cu ceva kerosen( sa rezulte o CO de 101)
                              Ca proaspat posesor de 1.0Sce incep sa ma ingrozesc de atatea probleme tehnice
                              (sunt pe forum pt Logan II vreo 600 pagini la Probleme tehnice si inca vreo 50 de pagini dedicate numai pt 0.9-CAM MULTE...)
                              Cred ca excesul de electronica si software insuficient testat in conditii reale si variate de trafic (temp diferite , anotimpuri diferite ,variatii de temperatura,etc) poate fi o cauza.
                              (iar asta vine de la low cost, ca testarile astea ridica pretul final al produsului ...)

                              Comment


                              • Odata cu masina ne-am cumparat si job-ul de cobai pentru uzina Renault

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google