1.0 Sce Vibratie/zgomot La Relanti/mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am schimbat uleiul la 10.000 km elf au pus dar nu as stii sa spun de care. Am inregistrat sunetul cu telefonul dar nu ma lasa sa incarc mp3
    V E S

    Comment


    • #77
      Eu am ramas surprins de cat de mult conteaza vascozitatea, dar si tipul uleiului, cel putin la motorul asta (la celelalte masini am mers intotdeauna numai cu un tip de ulei). Efect placebo clar nu a fost, pentru ca repet, diferentele au fost destul de mari, nu am alimentat cu benzina ca sa pot zice ca e de acolo (aveam aproape full). Cred ca nu exagerez daca zic ca se vede si cu ochiul liber ca motorul vibreaza mai tare cu 10W40 si se aude cu totul altfel la rece. Repet, in mers e absolut ok.

      Comment


      • #78
        Sincer si la mine au aparut problemele astea dupa schimbarea uleiului, a inceput sa tremure capota la relanti, acum huruitul asta . Ce ulei ai pus?
        V E S

        Comment


        • #79
          Asta se intampla când utilizatorul consideră că uleiul pus de la service nu e de calitate și pune alt ulei. Fiecare motor are tolerantele lui și fiecare producător recomanda un ulei pentru motoarele lui.

          Comment


          • #80
            Cine naiba mai pune 10w in masini noi? Iarna ala ala e gros cateva minute bune.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #81
              Vreau sa ma fac mai bine inteles. Uleiul Elf 700 ST 10W40 mi-a fost pus la revizia de 2 ani, la reprezentanta Dacia (un service mare din Bucuresti), deci nu l-am ales eu, din contra... chiar am intrebat de ce s-a folosit 10W40 si am primit un raspuns banal pe care n-are rost sa il detaliez.

              Ca sa detaliez putin:
              1. masina a venit cu un anume ulei, nu stiu care, dar judecand duba badge-ul Elf de pe luneta, presupun ca Elf, inlocuit la 13000 Km;
              2. la revizia de 1 an mi s-a inlocuit cu Dacia Oil Premium Plus 5W30 (un ulei decent, tot sub brand-ul Total). Comportament: zgomot si vibratii la relanti (rece/cald) normale, motorul suna ceva mai tare in plaja 2650-2900 rpm, in rest totul ok, schimbat la aproape 18400 Km.
              3. la revizia de 2 ani mi s-a inlocuit cu Elf Evolution 700 ST 10W40. Comportament schimbat imediat: motorul se aude mai tare si total diferit la rece, vibreaza tare la relanti (cald / rece) si se aude in permanenta la relanti asa cum stim toti ca se aude / vibreaza la 1100-1200 rpm. In mers, se aude ca si uleiul de fabrica, foarte linistit, electric.
              4. dupa doua zile de la revizia de 2 ani am mers intr-un service si am schimbat uleiul + filtrul cu Elf Evolution 900 SXR 5W30 si filtru OEM Renault. Schimbarile au venit imediat. Vibratiile si zgomotoul au revenit la normal, mu mai zdrangane nimic prin habitaclu, se aude foarte bine in turatie (ca si cu uleiul de fabrica).

              Eu voi folosi de aici inainte numai 900 SXR 5W30 pentru motorul asta.
              Last edited by moru; 15 February 2019, 10:32.

              Comment


              • #82
                Salutare!
                Preferabil ar fi Elf 900 sxr dar 5w40..acum, ca ai pus 5w30 mergi cu el pana la urmatoarea revizie. Exclus 10w40.
                Si eu am analizat mult (plus lectura pe topicul dedicat de ulei) pana sa ma decid si sunt foarte multumit de alegere, nu huruie/tremura..bine, adica nu exagerat avand in vedere ca e in 3 pistoane.
                Bafta!

                Comment


                • #83
                  Salut
                  Citind aici pe forum in special, la fel am procedat si eu la revizia de 1an Elf 900Sxr 5w40 si sunt foarte mulțumit. Nu s-a modificat nimic in comportamentul motorului fata de cum a venit din fabrica.

                  Comment


                  • #84
                    Ieri am fost la service. Am stat cam o ora incercand cu seful de atelier sa gasim sursa vibratiilor, mai precis a batailor pe partea de decelerare, desi le-a recunoscut si el nu am reusit sa le dam de cap. A luat la mana evacuarea, suportii motorului, nu a observat nimic ce ar putea fi slabit. Se aude de undeva din partea dreapta a pasagerului sub bord. A ramas sa mai incercam odata sa o luam la mana cand merg la revizie, in martie. In service ca sa-i conving, am reprodus bataia in plaja 1000-1100 rpm, aici se manifesta.

                    Comment


                    • #85
                      Bobo1973 am aceeași problema că și a ta. Vezi discuțiile de la posturile despre păreri Logan 1.0 SCe. Am fost nevoit să fac reclamație la VC, fiindcă mecanicii au spus că așa "face" toate . Ai observat daca cumva rămâne turata mașina la 2000 de ture din când în când , atunci când ești pe loc?

                      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                      Comment


                      • #86
                        CostiC și mie mi-a schimbat bieleta dintre motor și caroserie. Și la mine câteodată rămâne turometrul la 2000 de turatii. Capota am rezolvat-o prin niste bucăți de pâslă rotunde pe care le-am lipit pe capota, se pun la scaune că sa nu zgârii parchetul. Daca rezolvi te rog sa postezi. Mai un prieten, fix cu aceiasi problema că a noastra, până acum fara rezolvare - bătaia.

                        Comment


                        • #87
                          De unde ești?

                          „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by CostiC View Post
                            Bobo1973 am aceeași problema că și a ta. Vezi discuțiile de la posturile despre păreri Logan 1.0 SCe. Am fost nevoit să fac reclamație la VC, fiindcă mecanicii au spus că așa "face" toate . Ai observat daca cumva rămâne turata mașina la 2000 de ture din când în când , atunci când ești pe loc?
                            Si mie mi se mai intampla sa ramana turata aproximativ la 2000 de ture dar doar in diminetile reci si cand nu stau 2-3 minute dupa ce o pornesc. Si azi dimineata mi s-a intamplat dar m-am obisnuit. Legat de turatie, in decembrie 2018, intr-o dimineata pe la ora 6 mi s-a intamplat urmatorul fenomen dar care nu s-a mai repetat: masina era pornita de aproximativ 10 minute, am facut cam 2 km, m-am oprit pe loc, apoi am piscat foarte putin acceleratia. Turatia motorului s-a dus pana undeva pe la 6000 de turatii si nu scadea deloc. Imi era si frica sa o bag in viteza ca sa nu ma trezesc cu cutia de viteze pe sub masina. Dar am bagat-o in viteza I si am plecat de pe loc cu turatia in 6000 iar in 10 metri si-a revenit. Desigur ca nu am auzit vreun zgomot de la cutie din cauza galagiei produse de motor.
                            CostiC, de curiozitate, unde ai fost sa vezi de mersul "ca de tractor", ca daca mi se mai intampla si mie macar sa fim doua persoane cu aceeasi problema la aceeasi reprezentanta ?

                            Comment


                            • #89
                              Si mie imi troncane la 1100-1200 rpm de cateva zile undeva in partea din dreapta fata.

                              Comment


                              • #90
                                Am fost la reprezentata din Caransebes. Azi a venit si raspunsul celor de la Dacia (la recomandarea celor in Caransebes) prin care imi spun ca zgomotul este in parametri normali. Am trimis sesizare la ANPC si voi vedea ce se intampla. Din pacate imi dau seama ca ma lupt cu morile de vant. Toata lumea aude zgomotul de tractor dar nimeni nu stie de ce. Ai atunci normal ca o companie mare de RAHAT ca si Dacia se spala pe maini si spune ca e normal sa se auda asa. Asta e , probabil dupa prima revizie voi incerca sa o vand (sper sa mai scot ceva pe ea desi nu cred)

                                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google