Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu e cazul sa devii agresiv daca esti posesor de 1.0 SCe. Pana la urma ma legam de motor, nu de persoana.
    Motorul de 1.0 SCe are doua defazoare, alt lant de distributie etc. In plus pentru conversia la turbo nu cred ca rezista internele unui 1.0 SCe care pare fragil in unele cazuri chiar si asa cum e acum.
    Legat de fiabilitate.
    Am avut si aici pe forum caz de consum de ulei sau motor stricat la km putini.
    Nu spun ca toate 1.0 SCe consuma ulei sau se strica de la GPL, dar am vazut pareri de pe grupul de Dacia Logan, peste 10 cu consum excesiv de ulei si vreo 4-5 cu probleme la motor.
    Acum daca a ta nu are probleme de genul, foarte bine, sa te bucuri de ea, poate nici nu o sa aiba probleme.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • Alte pareri. Nu am stat sa caut pe tot grupul.
      Attached Files

      Comment


      • 1,0SCe + GPL nu e combinație reușită, cunosc un caz în care mașina a ajuns în service mergând într-un piston, celelalte 2 aveau supapele găurite, 82000 km, taxi
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by adi90 View Post
          Am avut si aici pe forum caz de consum de ulei sau motor stricat la km putini.
          Nu spun ca toate 1.0 SCe consuma ulei sau se strica de la GPL, dar am vazut pareri de pe grupul de Dacia Logan, peste 10 cu consum excesiv de ulei si vreo 4-5 cu probleme la motor.
          Acum daca a ta nu are probleme de genul, foarte bine, sa te bucuri de ea, poate nici nu o sa aiba probleme.
          confirm am colegii care nu mai schimbam ulei ul deloc decit completz sa fie la nivel stie motorul sa consume

          sa fie de bine ca sanatos nu e motorul asta e naspa
          .

          Comment


          • Originally posted by adi90 View Post
            Nu. Cel de 1.0 SCe nu rezista de multe ori nici la GPL. Daca ii mai puneau si turbocompresor cred ca exploda.
            Mie mi-a parut "exagerată" afirmația ta, la fel cum ti s-a parut tie "agresiva" intervenția mea si ti-am cerut dovezi nu bârfe. De la a consuma câteva sute de grame de ulei( vezi si la vw, etc) , incompatibilitatea cu gpl( asta nu-l califica ca fiind cel mai prost), expusa si de constructor si pana la a "exploda" e mult derapaj necontrolat. Nu laud "odrasla ", dar recunosc usor "rautatea" unora, la adresa celui mai mic motor de buget al DACIA.
            Last edited by alex1ioan; 27 January 2021, 14:28.

            Comment


            • aici este interesant de vazut, ce ulei (da stiu, clasica discutie interminabila despre rahaturile de ulei) pun cei carora le mananca litrii intre schimburi. eu, la 50k, cu 10w40 nu imi consuma deloc, iar dupa 8k de km, de la ultimul schimb, cu 5w40, de la maxim cat am pus la schimb, acum este la 3/4 (a mancat in jur de 250 ml la 8k km).

              Comment


              • [QUOTE=playmaker831;n3658325]Motorul ăsta de 100 cp,este vechiul motor de 999 cm la care i-au pus turbina?

                Nicidecum. S-a mers pe solutii robuste, verificate in timp.
                Astfel, filiatia devine cam asa :
                1.0 TCe este fostul si actualul, inegalabilul 0.9 TCe la care s-a marit usor cilindreea (s-a mai luat un șpan la strung) ;
                care 0.9TCe vine din fostul 1.2 aspirat de la care s-a eliminat un cilindru si s-a montat in loc turbina ;
                care 1.2 aspirat este fostul 1.4 MPI, cu 4 cilindri usor scurtati ;
                care 1.4 MPI si-a dovedit deplin fiabilitatea, cu siguranta e fostul motor de Dacia 1300 (1400) la care s-pus injectie mpi

                Deci are gene bune .

                Comment


                • De fapt 0.9 TCe si 1.0 TCe au acelasi diametru la alezaj, dar difera cursa.
                  Iar 0.9 TCe nu are nicio treaba cu 1.2 16v, care la randul lui nu are treaba cu 1.4 8v.

                  Comment


                  • Originally posted by playmaker831 View Post
                    Astfel, filiatia devine cam asa :

                    Deci are gene bune .
                    ai perfecta dreptate, asa e, fabricantul cu filiatia, clientul cu felatia.

                    Comment


                    • Avem review de la turatii, sunt 5 parti de video https://youtu.be/-y47GwHQ4fs

                      Comment


                      • Oricum dacă respecți schimburile de ulei și piese și nu conduci la 5000 rpm cred ca rezista motoarele. Problema e cu cei care vor sa scoată 130kmh din 65 CP constant. Azi am mers pe A2 (nu cu Loganul meu ca iarna îl țin oprit de multe ori) cu 120kmh și zburau cetățenii cu Logan 2 pe lângă mine. Evident nu știu ce motorizare aveau dar eu cu sce ul asta de 65 nu as depăși 100kmh iar cu tce-ul 110(cam asa merg și cu dciul pe A2 100-110kmh).
                        Nu mai zic de schimbat uleiul mai des dacă se merge în oraș..

                        Comment


                        • Si despre primul model de Logan cu motor de 1.4l si 75CP se spunea la inceput ca este "submotorizat" si avand in vedere greutatea masinii (raportul dintre masa masinii si puterea motorului) se zicea ca motorul nu o sa aiba viata lunga. In timp s-a dovedit unul dintre cele mai fiabile motoare de la Dacia. Si despre micul motor de 0.9l se faceau tot felul de comentarii rautacioase la inceput dar motorul s-a dovedit unul foarte rezistent. Atat timp cat masina este intretinuta corect si condusa corect (adica legal) nu exista motive de ingrijorare.

                          Comment


                          • Originally posted by abc View Post
                            ....
                            cele mai fiabile motoare de la Dacia.
                            este motor de la firma Renault, Dacia n-a inginerit ( gindit proiectat testat ) niciodata propriile motoare, a montat doar motoare Renault , >> si bine a facut !

                            Originally posted by abc View Post
                            Si despre micul motor de 0.9l se faceau tot felul de comentarii rautacioase la inceput dar motorul s-a dovedit unul foarte rezistent. Atat timp cat masina este intretinuta corect si condusa corect (adica legal) nu exista motive de ingrijorare.
                            Ok, l-au inlocuit cu 1.0 tce, l-au scos din productie de bun ce a fost, sa-i fie tarina usoara lui 0.9 tce

                            Comment


                            • Da George , motoarele Renault pe benzina s-au dovedit a fi foarte bune de-a lungul timpului . Nu degeaba Volvo si-a echipat mult timp propriile masini cu motoare Renault .
                              Motorul 0.9 a fost inlocuit , nu din cauza fiabilitatii , ci din cauza normelor de poluare tot mai restrictive cat si pentru marirea cuplului motor de la 140 Nm la 160 Nm , cuplu care-i confera o alta elasticitate si o alta agerime, mult apreciata de soferi.

                              Comment


                              • Asta cam asa este:


                                Originally posted by george.sce View Post

                                confirm am colegii care nu mai schimbam ulei ul deloc decit completz sa fie la nivel stie motorul sa consume

                                sa fie de bine ca sanatos nu e motorul asta e naspa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google