Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by abc View Post
    Dar daca faci putini kilometri?
    Iti faci abonament la regia de transport in comun sau pe tren, dupa caz.
    PS: si putini kilometri daca faci (10.000 pe an e OK?) tot ai avantaj.

    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Mda, e la limita. Eu de exemplu nu pot parca legal în parcarea subterană cu GPL. Dar pentru ca a apărut Spring e clar în ce direcție ne îndreptăm.
      Nu prea am condus benzina cu injecție pe Logan (am diesel) dar din ce citesc și stilul de condus contează mult.
      La 10000km pe an nu cred ca e necesar sa conduci și agresiv.
      Cel puțin motorul ala de 65 CP nu cred ca ai putea sa îl conduci altfel.

      Comment


      • Originally posted by Silviu View Post

        Dacă ești foarte stresat de lucrul acesta, desi nu ar trebui, iti pui un senzor de detectie pe podea, de regula, în zona cea mai joasa a încăperii.
        Nu-i vorba de stres sau doar de stres.

        In primul rand nu este legal sa intri cu GPL in parcarile subterane indiferent ca sunt publice sau personale (comune sau individuale).

        Senzorul doar declanseaza un avertizor acustic, nu opreste eliminarea accidentala a gazului. In cazul unui garaj individual daca nu auzi senzorul (ex. nu esti acasa) se umple toata cladirea de gaz. Iar in cazul unui garaj comun se sesizeaza vecinii la cel mai mic miros si suna la 112.

        Apropo de gaze: la instalatiile mai vechi din locuintele comune multi isi monteaza senzor+electrovalva pentru instalatia proprie dar in foarte putine cladiri vechi se monteaza senzori de gaze pe casa scarii si electrovalva pe conducta de gaze, la intrarea in bloc.

        Comment


        • Poate este pe-aici cineva care are mașină cu instalație de gaz din fabrica sau cunoașteți pe cineva care are așa ceva. Ce zice producătorul, sunt restricții privind staționările in parcările subterane? Că dacă în manual scrie că nu e nici o problema, înseamnă că nu e...

          Comment


          • Vehiculul Dacia Eco-G este pregătit din fabrică pentru a primi sistemul de alimentare cu GPL. De asemenea, potrivit sistemelor de siguranță (clapetă anti-tremur, limitator de alimentare la 80% și supapă de siguranță) este permis accesul în orice parcare subterană din Europa. - comunicat oficial de la Dacia

            Comment


            • Si link catre un comunicat in engleza.

              V-as recomanda unora, sa incercati sa va mai documentati in legatura cu unele lucruri, inainte de a vorbi din amintiri.
              Last edited by Midnighte; 15 March 2021, 17:21.

              Comment


              • 135 cp Paule esti sigur ? test pe dyno , ...?

                Comment


                • Originally posted by abc View Post
                  In primul rand nu este legal sa intri cu GPL in parcarile subterane indiferent ca sunt publice sau personale (comune sau individuale).
                  În curând vor fi scoase restricțiile (se discuta la nivel de EU acest lucru) deoarece standardul ECER 67.01 impune condiții stricte de siguranță pentru butelia de gaz (și valva de alimentare) și scurgerile de care tot vorbim nu prea mai au cum sa existe. Cred ca toate instalațiile moderne de gaz (ultimii 5-10 ani) sunt foarte sigure și din "scurgerile" de gaz a rămas doar o legenda urbana.

                  Senzorul doar declanseaza un avertizor acustic, nu opreste eliminarea accidentala a gazului. In cazul unui garaj individual daca nu auzi senzorul (ex. nu esti acasa) se umple toata cladirea de gaz. Iar in cazul unui garaj comun se sesizeaza vecinii la cel mai mic miros si suna la 112.
                  LPG-ul e mai greu decât aerul și prin urmare se "depune" pe podea. Tocmai asta e și problema ca nu se ventilează si nici îl simți decât atunci când volumul de gaz e prea mare în încăpere.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Originally posted by Midnighte View Post
                    (clapetă anti-tremur, limitator de alimentare la 80% și supapă de siguranță)
                    La a mea din fabrica (2018) nu s-a mai oprit alimentarea la 80% dupa un an. Are cineva idee de ce? Am intrebat la service si au zis ca nu este ceva care sa o opreasca dar cred ca nu stiu ei.

                    Comment


                    • Multivalva este componenta care controleaza mai multe functii: incarcarea pana la 80% a rezervorului, nivelul, rezerva de gaz, supapa de siguranta, supapa de debit in exces, supapa anti-incediu, supapa de supra-presiune si robinet manual. Eu cand mi am montat instalatia (AM) nu au avut multivalva calibrata ptr 38 de L si mi-au montat ptr 32, asta pana au primit pentru 38 si mi-au schimbat-o. instalatia are 3 ani si app 50k km, merge ca in prima zi. La tine cred ca de vina e reprezentanta aleasa, care nu stiu cu ce se manaca GPL-ul.

                      Comment


                      • Știe cineva daca pe noul Logan 2021 e aceeași instalație GPL că la Dacia Logan 2 montata din fabrică. Mă refer că la Dacia Logan 2 era o instalație de generație veche.

                        Comment


                        • Zici tu... din ce surse. 1,0TCe +GPL (H4D) pe ultimele serii de Logan II și Logan III e LandiRenzo LC03. LC02 nu s-a pus pe H4D ci doar pe D4F și H4B
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • A fost o întrebare. Ce părere ai de instalația din fabrică ce se pune pe Logan 3? E fiabilă? Întreb, pentru că am dat comanda de un Logan ECO G.

                            Comment


                            • There are no LC02 control units on Logan 2.

                              Comment


                              • Review-uri/prezentari Logan:



                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google