Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • estetic,solutia aleasa este .... practic si economic

    Comment


    • Initial am crezut ca pozele fac trimitere la gaurile (decupajele) acelea mari. Pe mine acelea ma deranjeaza mai tare. Si vizual, dar si pratic. Pe acolo pot intra cestii, praf, etc. Te poti rani cand faci shmega. Sau poate chiar asa a fost gandit ? sa ma tina omul ceva acolo, un triunghi reflectorizant, un stergator, manusi, o laveta ?
      In fine, solutia pentru montajul tampoanelor e hilara, dar merge pe piata tinta (Romania si altele la fel). In vest se da Sandero.
      Desi am vazut ca si la asta au aparut niste decupaje in portbagaj.
      E si o strategie la mijloc. Se lasa niste chestii neterminate sau nemontate, pentru a fi rezolvate ca upgrade la viitorul facelift. Un exemplu e triunghiul de plastic din jurul oglinzilor laterale. Se vedea ca are locul pregatit, dar a venit asa ca ceva ultra. Si tot asa ... si cresterea pretului poate fi justificat. Cica.

      Comment


      • In decurs de 17 ani nu au fost in stare sa acopere gaurile cu niste material textil. Cat despre tampoanele acelea, pana si Logan 1 avea un sistem de inchidere mult mai frumos(tampoanele erau montate in partea de jos), iar la Logan 2 sunt montate direct in capacul portbagajului. Nu stiu cine a venit cu ideea geniala de a monta acele profile in forma de "U".
        Last edited by 77sky; 1 week ago.

        Comment


        • Mda.. Nu e ok sa tot se scoată chestii pe scuza ca e mașina ieftina. Scaune încălzite și ventilate nu vad de ce ar avea.. Dar chiar sa ajungi sa fii fericit ca ai 4 roti și un volan, plus frână mi se pare exagerat.
          Ideea geniala a Dacia Logan (cel puțin când a apărut) a fost sa ofere cam tot ce se așteaptă de la o masina noua la un preț de 5000 euro.
          Totdeauna a fost cel mai bun raport preț /calitatr
          Intre timp s-a ajuns la 10.000euro și peste.
          Daca vrem sa dam 2000 euro luam Tata Nano și gata.

          Rad eu si glumesc dar dacă pic ITP-ul fix la Logan 1.0 sce ma duc

          Comment


          • Scaune incalzite urmeaza sa fie ca optiune ( din aprilie cred, daca nu in toamna mai mult ca sigur ).

            Pot cei de la Dacia/Renault sa puna si pe mama lor ca optiuni, romanul tot are perceptia Dacia = ieftin. Si cand zic ieftin, aproape ca ar trebui sa te plateasca ei sa cumperi masina si sa ti-o dea si cu plinul facut.

            De fiecare data cand cei de la Dacia au incercat sa puna la dispozitie optiuni, rar lumea le si cumpara cu adevarat.

            De exemplu, clima automata, care e pe Dacia din 2014, lansata cu SL 10 ani. Cati au preferat sa dea inca 300-500 euro pe chestia asta ? Sub 10% din cumparatori. Inclusiv acum, multi prefera AC-ul normal, ca tot aia e. Nu mai zic de flote, care vor chiar 4 roti si un volan, pentru a fi cat mai ieftina la achizitie.

            Comment


            • In ultimii 50 de ani Dacia a ocupat in fiecare an locul intai in clasamentul vanzarilor de masini noi in Romania.

              Inca de la aparitia Logan-ului majoritatea clientilor au preferat sa plateasca in plus pentru aer conditionat si radio.

              Comment


              • Corect, AC manual si radio, nu AC automat si navigatie/tableta.

                Aici totusi mi se pare foarte desteapta ideea cu Media Control - sa folosesti telefonul in locul navigatiei/tabletei, fiecare dintre noi avand smartphone. Tiganeala in schimb este ca ai numai 2 difuzoare...si te forteaza sa iei cel putin Media Display ( tableta ) pentru a beneficia de cel putin 4 difuzoare, daca nu chiar sa plusezi spre Media Nav pentru 6 difuzoare.

                Comment


                • Originally posted by jelly View Post
                  Când deschizi ușa șoferului până la capat, efectiv se mișcă stâlpul/tabla pe care e prinsă ușa.
                  Fix acest aspect l-am testat cand am fost sa vad masina, ieri, si nu am reusit nicicum sa reproduc ce ai scris tu. In schimb intr-adevar capota portbagaj ar fi meritat un capitonaj (macar) pentru un aspect mai placut. Acele tampoane nu arata asa rau daca nu te uiti fix la ele, pe mine nu ma deranjeaza asa mult.

                  Tinand cont ca varianta complet echipata (tot ce se poate pune acum pe ea) cu rabla + bonus ECO-G + avantaj client ajunge la 12.300 Euro (ECO-G 100CP, manuala) cred ca o sa comand cand incepe programul rabla (voi da loganul vechi la schimb).
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Inseamna ca ai dat cu mila...Eu am observat asta cand m-am dat jos din masina si mi-a scapat usa ducandu-se pana la capat in opritor care la randul lui a miscat tabla aia. Daca fortezi la maximum usa, vei constata ca se misca tabla. Am verificat si la loganul vechi, cei drept se misca si la el dar parca nu asa rau ca la noul Logan. Adevarul e ca si tabla e mai subtire ca la vechiul Logan.
                    Dupa ce o cumperi, poate pui niste insonorizant pe interiorul capotei incat sa nu se mai auda a conserva cand o inchizi si bineinteles o mocheta. Lucru pe care trebuia sa-l faca Dacia, dar de, costa mult si se ridica pretul la 15000 eur.
                    Last edited by jelly; 1 week ago.

                    Comment


                    • Originally posted by jelly View Post
                      Daca fortezi la maximum usa, vei constata ca se misca tabla.
                      Se misca putin daca o duci la maxim si o impingi un pic (adica cu mila cum ai scris mai sus)
                      dar nu e nicio diferenta fata de Logan-ul II MCV (din dotare) si cum se intampla si la alte modele non-Dacia.

                      Adevarul e ca si tabla e mai subtire ca la vechiul Logan
                      Vechiul Logan banuiesc ca Logan 1, da este mai subtire. Fata de Logan 2 nu am observat vreuna. E la fel.

                      Dupa ce o cumperi, poate pui niste insonorizant pe interiorul capotei incat sa nu se mai auda a conserva cand o inchizi si bineinteles o mocheta
                      Nu as avea de ce. Am mers cu ea in drivetest si este mult mai silentioasa la interior fata de Logan II (poate din cauza ca e berlina vs MCV). Ca la inchidere as avea impresia ca se aude ca o conserva (deci nu mi s-a parut; eu am inchis-o cu mila, poate si de aici diferenta de perceptie) nu ma deranjeaza asa mult tinand cont cat dau pe ea.

                      Aduce totusi si cateva plusuri fata de Logan II: scaune mai confortabile (mult mai), bancheta MULT mai confortabila, plansa de bord mai ergomica (NAVI-ul este in sfarsit utilizabil), elemente de securitate in plus si mai sunt cateva minore poate dar utile in utilizarea zilnica. Adica fix ce mi-as dori sa am in plus dupa 4 ani de Logan II.

                      Sa vedem motorul cum se dovedeste a fi in timp; aleg cutia de viteza aleg manuala de data asta din cauza performantelor reduse pentru cutia CVT (pierderea de cuplu e putin cam mare pentru un motor pe benzina mic) si nu merge cuplata si cu alimentarea GPL (GPL aleg pentru surplusul de putere si autonomie, in plan secundar).
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Senzorii de parcare pot fi vopsiți fără să se demonteze de pe mașină?

                        Comment


                        • Teoretic da, insa trebuie sa te chinui putin.

                          Comment


                          • Surprize surprize,au scumpit Loganul cu vreo 200 €

                            Comment


                            • Logan Acces s-a scumpit cu 200 euro, de la 8400 la 8600.
                              Logan Essential 1.0 (fara optionale) s-a scumpit cu 350 euro, de la 9800 la 10150.
                              Pretul vopselei metalizate a ramas neschimbat (340 euro).
                              La restul versiunilor nu m-am uitat pentru ca nu ma intereseaza.

                              Comment


                              • Originally posted by Midnighte View Post
                                Corect, AC manual si radio, nu AC automat si navigatie/tableta.

                                Aici totusi mi se pare foarte desteapta ideea cu Media Control - sa folosesti telefonul in locul navigatiei/tabletei, fiecare dintre noi avand smartphone. Tiganeala in schimb este ca ai numai 2 difuzoare...si te forteaza sa iei cel putin Media Display ( tableta ) pentru a beneficia de cel putin 4 difuzoare, daca nu chiar sa plusezi spre Media Nav pentru 6 difuzoare.
                                Mai tiganeala mi se pare ca versiunea de baza nu vine cu boxe deloc. Asculti de pe telefon...
                                Last edited by marian212; 1 week ago.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google