Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu are ambreiaj acest timp de transmisie.

    Comment


    • Are ambreiaj, eu sunt curios de care tip este: ambreiaj umed ca la majoritatea motocicletelor sau cu torque converter, ca uscat nu cred ca au pus pe CVT.

      Comment


      • ambreaj ( inclus intern cvt vezi youtube ) se schimba o data cu cutia cvt stai tu cill !

        n ai tu treaba

        tu client decit platesti dupa garantie arunci direct remat scrie pe tine.
        Last edited by george.sce; 8 February 2021, 14:44.

        Comment


        • Pai stii de care tip e ambreiajul?
          Last edited by 77sky; 9 February 2021, 18:19.

          Comment


          • Cutiile CVT de la Jatco au torque converter.
            Exemplu:
            Introducing the features and the structure of the Jatco CVT7, the world's first CVT equipped with an auxiliary gearbox.


            Posibil chiar asta sa fie cutia.

            Comment


            • Eu am alte intrebari: Tocmai am citit ca la Logan 2 au scos orice urma de indicator al temperaturii apei. Oare la Logan3 sunt la fel de radicali?
              Singura masina la care știu ca lipsește asta e Toyota Prius gen 2.

              Cel puțin eu la orice masina cu motor termic merg cu grija maxima pana ajunge la o temperatura decentă (2 liniuțe maca r la diesel).
              Or fi benzina dar tot durează încălzirea iarna.

              Da știu de interfața obd și de Torque dar nu mi se pare ok

              Comment


              • e norma europeana cica nu e nevoie sa stim noi ca si soferi temperatura motorului .

                daca fierbe lichidul de racire mergem la renault/dacia/service reparam contra cost pe banii nostrii.

                na beleaua, asta e ...

                Comment


                • La Logan 3 este afișată temperatura in bord,am văzut pe youtube la una din prezentări, cred că la turații.ro.

                  Comment


                  • https://youtu.be/Rzr51I1ewnk la minutul 18:30

                    Comment


                    • Originally posted by george.sce View Post
                      e norma europeana cica nu e nevoie sa stim noi ca si soferi temperatura motorului .

                      daca fierbe lichidul de racire mergem la renault/dacia/service reparam contra cost pe banii nostrii.

                      na beleaua, asta e ...
                      Pai pentru depasirea temperarurii ai martor. Multe masini au martor pentru a te atentiona cand motorul este "rece" si trebuie menajat.

                      Comment


                      • Artă by Renault, tată! Bataie de joc la portbagaj, plus alte minusuri. Sincer eu nu aș da 14000 eur pe o asemenea masina, e strict parerea mea personală. Când deschizi ușa șoferului până la capat, efectiv se mișcă stâlpul/tabla pe care e prinsă ușa.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Stilul ăla de tampoane sunt și la Sandero III nimic nou... poate mai puțină vopsea la Sandero III
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • Asa este, e si la Sandero 3, dar parca nu arata asa de urat ca la Logan.

                            Comment


                            • Originally posted by jelly View Post
                              Artă by Renault, tată! Bataie de joc la portbagaj, plus alte minusuri. Sincer eu nu aș da 14000 eur pe o asemenea masina, e strict parerea mea personală. Când deschizi ușa șoferului până la capat, efectiv se mișcă stâlpul/tabla pe care e prinsă ușa.
                              Este o improvizatie execrabila. Au ales sa foloseasca acel "bracket" din motive economice, alternativa fiind sa obtina acel suport pentru tampon prin integrarea acelei deformari plastice (ambutisare) in piesa de care este acum prinsa, dar avand in vedere inaltimea lui, erau nevoie de deformari succesive (cost ridicat).
                              De 7 ani lucrez in proiectare si dezvoltare. Am lucrat la tractoare, utilaje de mina si industriale, de 3 ani lucrez in industia navala, ramuri "industriale" cu toate astea, nu m as fi gandit sa adopt o asemenea solutie, mi-ar fi fost rusine sa o prezint o asa bataie de joc.

                              Comment


                              • Masina costa 8400 euro. Pentru acest pret este ok.

                                Cine plateste mai mult o face pentru dotari. Masina este tot de 8400 euro dar pe ea se monteaza mai multe echipamente care cresc pretul final.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google