Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect! Mersi, sa stiu sa nu astept dupa chip-ul ala, ca ma arunca cu livrarea spre sfarsitul anului.
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Referitor la jantele pe Logan 3, care considerați că sunt mai potrivite, cele pe 15 sau cele pe 16? Mulțumesc!

      Comment


      • Ia-o si tu logic: diametrul rotii va fi la fel, dar... jante mai mici, cauciuc mai mult, confort mai bun. Jante mai mari, stabilitate ceva mai buna, unii zic ca demarajul e mai slab si consumul mai mare din cauza zonei de contact mai mari intre roata si sosea. Daca dai in gropi, ai sansa sa lovesti janta si socul se transmite usor la amortizoare, suspensie... Mergi pe alea de 15, ca Loganul nu-i masina asa dinamica sa aiba nevoie de jante mai mari, dar de confort sigur ai nevoie. Poate pentru unii (nu pentru mine) arata ceva mai bine rotile cu jante mai mari, dar... atat. Dpdv practic tot mai bune sunt celelalte.
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Eu as spune altceva . Jantele mai mari (cu cauciucuri mai putin inalte ) iti asigura o tinuta de drum mult mai buna . La intrarea si iesirea din viraje , la ocolirea unei gropi in viteza , pneul se deformeaza lateral mai putin in raport cu geanta . Unii dintre noi am avut ocazia sa intram cu masina in balans si stim cat poate fi de periculos. Eiii , pentru asta sunt de preferat jantele cu diametru mai mare . In plus, fiindca si latimea pneului este mai mare iar aceasta inseamna franare mai eficace . Demarajul este influentat de circumferinta rotii , circumferinta mai mare , demaraj intarziat (dar si viteza mai mare daca-ti permite motorul) . Circumferinta mai mica presupune demaraje mai rapide , masina este mai fasneata (dar creste consumul) , latimea mai mica presupune inaintarea mai usoara prin zapada (o dezlocuieste) dar si o franare ceva mai putin eficace . Cat priveste taierea cauciucului cand dai intr-o groapa cu margini ascutite , asa este , pneul cu inaltimea mai mica (pe o geanta mai mare), este mult mai expus , Eu incerc sa contracarez "slabiciunea" prin umflarea pneului la o presiune putin mai mare decat cea nominala.
          Last edited by 77sky; 3 weeks ago.

          Comment


          • Știe cineva, la modelul Confort, dacă nu ai opțiunea geamuri electrice spate și implicit ecran TFT între ceasurile de bord, ce se găsește acolo și ce afișează?
            Last edited by cosmins2000; 3 weeks ago.

            Comment


            • Echiparea Comfort vine automat cu TdB cu ecran TFT 3,5" și asta nu are nici o legătură cu opțiunea de geamuri electrice spate. TdB nu comunică cu geamurile electrice.

              Comment


              • Dacă te referi la echiparea ACCESS, ea are calculator de bord simplu (dar tot pe un ecran de 3,5"), doar cu indicatoare de combustibil, kilometraj general şi parţial al distanţei parcurse, consum mediu, consum instantaneu, autonomie estimată, distanţă parcursă, viteză medie, consumul mediu de carburant, autonomie estimată, ora, cred că și temperatura exterioară, GSI, TPW, cred că și starea centurilor de siguranță.

                Comment


                • Am întrebat pentru că pe configurator doar la versiunea Essential e standard ecranul TFT, la Comfort e zero lei dar când îl bifezi crește prețul pentru că te obligă să iei și geamuri electrice spate.

                  Comment


                  • Și echiparea Essential și Comfort au în standard TdB cu ecran 3,5".
                    Probabil te referi la opțiunea Media Display care se poate adăuga la Essential.
                    Comfort vine din start cu Media Display și Media Nav e opțional.
                    Dar Essential nu permite geamuri electrice pe spate, doar Comfort - dar din nou, opțiunile multimedia nu au nici o legătură cu geamurile electrice pe spate... Nu știu ce vezi tu acolo, dar cred că încurci niște lucruri între ele sau nu le explici pe forum cum trebuie, să se înțeleagă...

                    Comment


                    • Sper să explic bine acum. Mergi la configurator Logan, Comfort, orice culoare, orice jante și apoi selectează vedere din interior și ai să observi că între ceasurile din bord e ecranul de la Access. Apoi continuă cu configuratorul pe echipamente și bifează doar TFT 0 lei și te va obliga să mai adaugi geamuri electrice spate de 100 euro. Apoi selectează vedere din interior și ai să observi că se schimbă ecranul dintre ceasurile de bord.
                      Ecranul TFT nu apare pe listă ca dotare standard pe Comfort ci doar pe Essential. Nu neg că poate o fi vreo greșeală pe configurator.

                      Comment


                      • You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 3 photos.

                        Comment


                        • Pai, tu pe telefon iti configurezi masina? O fi vreun bug, pe Windows totul e OK. Nici nu mi-e foarte clar la ce te referi.
                          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                          Comment


                          • Mda, problema asta nu pare să apară când configurezi pe un PC și nu pe un smartphone - e o ciudățenie, o eroare.

                            Comment


                            • ursamajor. Pe naiba e ok. Și pe Windows e la fel. Configurează ce am scris mai sus și vei vedea că ecranul din bord dintre turometru și vitezometru e diferit. Pozele sunt făcute pe Windows înainte și după adăugare opțiune TFT.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 2 photos.

                              Comment


                              • Lasa-le dreaq de poze, ce te intereseaza alea? ;)
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google