Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DFA View Post

    BT13440 există și numărul este corect - exact cum e pe Wiki - vezi screenshot la căutare pe VIN în Renault ICM (Informations Communes Monde).



    I-ai acordat domnului de la reprezentanța Dacia prea multă încredere... - probabil nu a vrut, nu a știut sau doar a vrut să-ți dea peste nas..., să nu-ți dea satisfacție că știi tu de buletinul ăla...
    Nu este BT13440, este doar un mesaj transmis în rețea de către inginerie, prin care se caută anumite vehicule cu anumite probleme pentru analiza mai detaliată. Acest mesaj poate sa nu apară pentru 2 vehicule similare el fiind lansat doar pentru anumite loturi de fabricație.
    nu-i de mirare că nu a fost găsit în service că și BT.

    Comment


    • Originally posted by punktnet View Post
      Salut Mihai, acea "resetare" de care zici, o face automat ECM la fiecare 5000km de la prima pornire a motorului. Poți acasă doar daca ai softurile de diagnoză potrivite (clip, ddt2000, ddt4all, etc)
      Din cate stiu pentru DDT2000 trebuie o interfata Derelek, pentru CLiP o sonda adecvata, dar daca doresti poti detalia cum poate colegul Mihai sa faca aceasta resetare acasa cu ddt4all.

      Iar despre "comunicarea" celor de la Dacia referitoare la problemele tehnice, OTS, NT, BT, etc. ... s-a mai discutat (iar acum se pare se face si prin lansare de "mesaje" )
      Last edited by Gil26; 23 August 2023, 08:46.

      Comment


      • punktnet ​am inteles! Thx de raspuns! Vroiam sa mai incerc lucrul asta (in trecut am observat ca dupa ce mi-a facut treaba asta, imi disparuse acele golrui din acceleratie pe benzina, pe gpls, sacadat) poate am noroc si de data asta sa dispara (nu a reusit nimeni sa ii dea de cap inca la problema asta)

        Comment


        • Acea accelerare neliniară revine după reset inevitabil - nu "dispare" decât temporar.
          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

          Comment


          • DFA despre clapeta wastegate - doresc sa inteleg cat de grav este problema cu ea. Este oare prezenta aceasta problema ca in aceste 2 videouri atasate?
            Se uzeaza insasi clapeta + mecanismul tijei din cauza uzurii in timp sau odata cu clapeta se distruge si gura care aceasta o acopera/scaunul pe care sta in interiorul turbinei pe partea de emisie a gazelor?
            Teoretic ar fi posibila o reconditionare simpla / schimb al mecanismului tijei si supapei care ne-ar scapa de problema pe urmatorii 50-100k ?
            Si costul ar fi mai mic, presupunem 2-400e toata manopera cu piese

            No need to replace your entire expensive turbo.I’ll show you step-by-step how to permanently fix waste gate flapper rattle on most BMW turbos.❗️If you find t...


            All over the world thousands of these complete turbocharger assemblies have been replaced at cost of more than $1000 for the sake of a worn out bushing worth...
            Să ne țină turbinele!

            Comment


            • Da, problema este similară cu cea descrisă în videoclipurile postate de tine.


              La turbina BorgWarner de pe Logan/Sandero III pastila este cea care de obicei trebuie înlocuită, ea primește cel mai tare șocurile.

              De scaun nu am auzit că ar trebui frezat.

              Un atelier care a făcut așa ceva cu succes este:
              SILDANI AUTO SRL
              Sos Ploiesti-Valeni, nr. 1
              BOLDESTI-SCAIENI
              PRAHOVA
              Costul în 2023 pentru recondiționare supapă descărcare turbo de Logan/Sandero III era de aproximativ 1.200 lei.​
              Attached Files
              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

              Comment


              • Superb!
                Am și eu zornăitul / zgomotul specific, (dar nu e chiar 100% metalic la moment) in off boost (in frâna de motor). Ma face sa ma gandesc oare de cei care nu au obisnuinta de a folosi frana de motor, oare ei sunt ăia care au ajuns lă 120.000 fara probleme și erori de bord pe turbină? Crezi că ar fi asta diferența?
                Sunt sigur că recondiționarea este unica soluție cumsecade si de lunga durata daca se iau materiale mai bune, sau cel putin o reparatie calitativa pe termen lung in care sa poti avea incredere ca nu te lasa in drum.
                Ar putea fi făcută și la dealeri, dar de, ce să mai vorbim...
                Cred ca voi astepta pana apar erorile legate de boost si dupa aia ma voi adresa la un service de reconditionare turbine. La moment sunt la 21000 si inca un an in garantie ramas.
                M-ar interesa si niste simptome pre-erori care le-as putea observa, ca sa nu ma prinda defectul asta undeva prin locuri inderpartate ( Spania, Norvegia )
                Uite aici inca un video, daca cunosti, este oare aceasta o simptoma (una din?) premergatoare erorilor?

                Hi there people.In this video I want to show you guys how something that supposed to be new and "healthy", in this case (Renault) Dacia Duster 2021 can ruin ...


                Multumesc!
                Să ne țină turbinele!

                Comment


                • Zornăitul supapei se aude cel mai clar în OffBoost pe frână de motor din cauză că motorul e mai tăcut în frână de motor.

                  Dar supapa se deschide și zornăie și în OnBoost, când motorul e în sarcină, doar că e mai greu de auzit - în OnBoost se aude când uzura devine mai mare - zornăit mai puternic, care începe să nu mai fie acoperit de zgomotul motorului - mai ales când rulezi cu geamurile lăsate pe străzi cu ziduri aproape de banda de rulare - unde ai reflexii mai mari.

                  Deci nu cred că frâna de motor e un factor agravant, ci diferențele de fabricație, unele turbine nu au nici o treabă zeci de mii de km..., altele zornăie din primii km și zornăie tare...

                  Zilele trecute vorbeam cu cineva care are peste 70k și zornăitul cu greu se aude, aproape că nu există..., trebuia să fii foarte atent să-l auzi...

                  Cred că controlul calității nu e prea grozav și apar diferențe mari de comportament în timp - pe loturi sau sub-contractor, nu se știe...
                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Acum 2 zile mergand prin afara localitatii la un moment dat m-am trezit cu maimulti martori de bord aprinsi si cu 4 mesaje de verificare pe CB. Am fost la dealer sa intreb daca pot circula asa (am oricum o programare facuta pe miercurea viitoare pentru geamul stanga spate care merge cand vrea el) si mi-au spus ca pot sa merg asa cu "verifica injectie" , "verifica sitstem franare" , "verifica asistent plecare din panta" si "verifica ESC" si ca o sa faca o diagnoza cand le duc masina conform programarii. La o repornire a motorului a aparut mesajul ok, martorii s-au stins si mesajele au disparut dar dupa nici un km au aparut din nou. M-a disperat masina asta, deja nu mai am rabdare sa tot fac carare pana la dealer si inapoi. O sa rezolv problemele care le are acum si sper sa nu ma prinda primavara cu ea. Din pacate sunt dezamagit total de firma Dacia si clar nu o sa mai cumpar un produs de-al lor. Am cumparat Stepway 3 pur si simplu fiindca mi-a placut masina nefiind legat de buget dar din pacate acum imi dau seama ca nu am ales cu mintea. Asta e.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Respectivele mesaje de eroare în cascadă care apar și dispar arată că supapa de descărcare a turbinei a atins pragul de uzură în care pierderile de presiune pe admisie nu mai sunt tolerate.

                      E posibil să-ți aplice BT71538 și să-ți apară efecte negative - mers în șuturi, pierderi de putere, erorile în cascadă pot reveni - nu se știe, depinde de uzura supapei.

                      Dacă efectele negative sunt nasoale, se poate obține o turbină nouă în garanție..., dacă nu..., se merge așa...

                      Detalii aici - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:ots-rechemari#toc17
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Originally posted by asitaka View Post
                        Superb!

                        Ar putea fi făcută și la dealeri, dar de, ce să mai vorbim...
                        Cred ca voi astepta pana apar erorile legate de boost si dupa aia ma voi adresa la un service de reconditionare turbine. La moment sunt la 21000 si inca un an in garantie ramas.
                        Si la ce mai dati cu miile de lei la revizii la reprezentante, daca tot nu folositi (in sensul ca nu va ajuta cu nimic) garantia aia?

                        Comment


                        • La masina mea garantia e expirat de ceva vreme dar reviziile tot in reprezentanta le fac, multumit de serviciile oferite si chiar de pret (mai mic decat in alte\unele service multimarca), oricum nu am "apelat" la garantie pentru ça nu a fost nevoie, in peste 6 ani nu am avut nici cea mai mica problema tehnica (sunt foarte multumit de Sanderica).

                          In alta ordine de idei: din cate se pare din pacate se inmultesc si se agraveaza problemele cu turbina la acest model (asa cum s-a anticipat si pe acest topic dar si pe wiki) la destule masini din unele loturi, ramane de vazut cum vor "evolua" lucrurile si mai ales ce "mesaje" va mai transmite Dacia referitor la aceste (ne)cazuri ale clientilor ...

                          Comment


                          • Originally posted by DFA View Post
                            Respectivele mesaje de eroare în cascadă care apar și dispar arată că supapa de descărcare a turbinei a atins pragul de uzură în care pierderile de presiune pe admisie nu mai sunt tolerate.

                            E posibil să-ți aplice BT71538 și să-ți apară efecte negative - mers în șuturi, pierderi de putere, erorile în cascadă pot reveni - nu se știe, depinde de uzura supapei.

                            Dacă efectele negative sunt nasoale, se poate obține o turbină nouă în garanție..., dacă nu..., se merge așa...

                            Detalii aici - http://logan3wiki.wikidot.com/wiki:ots-rechemari#toc17
                            Observ ca aceasta problema de clapeta este foarte serioasa si BT71538 doar "carpeste" problema. Nu inteleg de ce nu se strang mai multi proprietare si sa actioneze in judecata Dacia pentru aceasta problema. Fiind destul de multe autoturisme cu aceasta problema cred ca ar trebui sa faca mai mult decat BT71538. Cred ca niste reclamatii la ANPC nu ar strica , daca sunt mai multe reclamatii cu siguranta se vor sesiza si vor incerca sa rezolve cu adevarat aceasta problema. ... Gresesc?

                            „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                            Comment


                            • pentru ca asa e romanu`... eu, daca ar fi un grup (la care sa si cotizam avocatii) in secunda doi m-as baga... tinand cont ca probabil sunt sute/mii cu problema, daca un procent mic din aia ne-am strange... 100% o sa ajunga si la aia de sus de la Dacia

                              Comment


                              • Spuneam de chestia asta fiinca , sincer eram foarte hotarat sa vand Loganelul din 2018 si sa trec la MT6 90 Cp varianta 2023. Dar vazand aceasta problema m-am oprit. De ce? fiinca este cam acelasi scenariu ca si cu catalizatorul la loturile ian 2018 - septembrie 2018. cand "se stia de problema"dar nimeni , nimic. m-am chinuit cam 2 luni de zile sa il schimb pe garantie si inca 1 luna de asteptare piesa. Ideea ca probleme generagle de genul ar trebui tratate serios.... conlcuzie momentan nu voi trece la Logan III ,,,,...,,, nu inca.

                                „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google