Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan III - Probleme Tehnice

    Un topic pentru probleme tehnice, specifice generației III de Logan - sper să fie mai puține.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

  • #2
    Salutare! Sper sa nu dezamăgesc pe nimeni. Sunt la o reprezentanță din București și în timp ce așteptam liniștit cu talonul in mana, suna telefonul, răspunde doamna de la recepție, la celălalt capăt al firului un domn tipa atât de tare de auzeam și eu ce spune. Problema Domnului este că mașina nu ii mai trece pe gaz (noul model 1.0 ECO G). Din ce am înțeles din discuție, ar fi a șaptea persoana cu această problema. Tot din discuție am înțeles că este vorba de un senzor de la instanța GPL iar uzina nu îl are pe stoc. S-a făcut o listă de așteptare pentru soluționarea acestei probleme. Personal cunosc pe cineva cu un Sandero nou cu aceiași problema. Răspunsul celor de la reprezentanta: Până avem piesa pe stoc, mergeți pe benzina!

    Comment


    • #3
      Aceeasi situatie este expusa si aici:

      https://youtu.be/O0SCbImQxWY

      Comment


      • #4
        Probabil e piesa vazuta si la Duster aici

        Comment


        • #5
          Astăzi am fost de l-am văzut în showroom.. Avea check engine aprins și eroare pe senzorul de frânare automata

          Comment


          • #6
            Nu a mai așteptat să-l cumpere cineva, a dat eroare direct din showroom...

            Comment


            • #7
              Eu am fost la un drive test cu acest Eco-G 100
              Am mers numai pe GPL și am ieșit și pe autostradă fără niciun fel de problemă.
              La insistențele agentului de vânzări am trecut și de câteva ori de 5000 rpm ,,să văd cum trage" și e chiar ok.
              Cu siguranță că pe viitor vor apărea bube remediabile sau nu pe garanție, că așa e normal.
              Last edited by ionutomega; 4 weeks ago.

              Comment


              • #8
                Mai degraba asa se intampla, nu asa e normal.

                Comment


                • #9
                  Daca ai ghinionul ca la tine in oras/apropiere nu ai un service Dacia cu experienta pe partea GPL, este cam nasol, si asta nu doar la Dacia. Cunosc un caz, masina de firma, citroen cu GPL din fabrica, dupa 5000k merge exclusiv pe benzina, instalatia nu mai functioneaza, cei de la reprezentanta citroen dau din umeri, serviceurile GPL aftermarket nu au interfata... Cel mai corect/rentabil din punctul meu de vedere, este politica Fiat in Romania, la Fiat poti instala GPL aftermarket la un reprezentant agreat de ei.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by k0r3k7 View Post
                    Astăzi am fost de l-am văzut în showroom. Avea check engine aprins și eroare pe senzorul de frânare automata
                    Masina din showroom avea cheile in contact? O puteai porni?

                    Comment


                    • #11
                      Da, am pornit-o

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google