Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Midnighte View Post
    Ca solutie, plaseaza comanda pe accesorii Dacia si sa-l livreze in reprezentanta in care vrei sa-l montezi.
    Site-ul https://accesorii.dacia.ro nu acceptă comenzi - pur și simplu te trimite cu o listă tipărită la un dealer - el face comanda la Dacia și apoi dealerul le primește la sediu, de unde le ridici sau le montează dealerul direct pe mașină.

    Comment


    • #47
      Si daca procedati cum a descris colegul de mai sus, tot preturile umflate vi se ofera ? Ati incercat sa discutati si la Vocea Clientului chestia asta cu "pret maxim recomandat" ?

      Eu unul asa am procedat si de fiecare data, mi s-a oferit fix pretul maxim, pretul de pe site-ul de accesorii.

      Ca alternativa, sunt colegi pe forum care vand accesoriile si nu cred ca difera atat de mult pretul maxim fata de pretul oferit. Care ar fi problema sa le luati "din afara retelei" si sa le montati singuri sau sa mergeti dupa la montaj intr-o reprezentanta/service, daca sunteti atehnici ?
      Last edited by Midnighte; 19 May 2021, 10:09.

      Comment


      • #48
        Buna
        Poti sa ne indici colegi de pe forum care comercializeaza accesorii Sandero STEPWAY III
        Exista un site care cred ca au preturi OK, https://magazin.darex.ro/?s=stepway+...t_type=product

        Comment


        • #49
          Da, pomana curata...
          Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
          Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

          Comment


          • #50
            Supraincalzit la 33 grade?!... asta nu e bine...
            La vara cand or fi 33 la umbra si 50 in masina la soare?!

            Comment


            • #51
              La 33 de grade semiconductorii aia abia incep sa functioneze...
              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

              Comment


              • #52
                functioneaza cu fum, se simte in habitaclu mirosul

                Comment


                • #53
                  Salutare! Știe careva ce are schimbătorul de viteze de se mișcă în momentul în care iau piciorul de pe accelerație și apoi dacă o apăs iar? Vă mulțumesc!

                  Comment


                  • #54
                    Posibil tampon (motor? cutie?), dar la masina noua? La mine a fost dupa 200.000 ( Megane 1).

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by magrotim View Post
                      Salutare! Știe careva ce are schimbătorul de viteze de se mișcă în momentul în care iau piciorul de pe accelerație și apoi dacă o apăs iar? Vă mulțumesc!

                      Din cauză că timoneria nu este suficient de decuplată de cutia de viteze. Nu e ceva neobișnuit la Renault. Oricum, se mișcă mult mai puțin decât la Logan I...
                      Adică cele 2 cabluri marcate pe fotografie dintre schimbător și CV probabil sunt un pic prea "întinse". Dacă cablurile ar fi mai "elastice" mișcarea CV nu ar mai fi trimisă către schimbător așa de mult - sau deloc.

                      Asta când mașina e nouă - pentru că fenomenul se va accentua în mod natural când tampoanele motorului și cutiei de viteze vor îmbătrâni.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Salut

                        Avem un ECO-G 100 model Comfort de două săptămâni, și ne place cum merge, cât consumă, cât ajută șoferul la deplasare. Dar am întâlnit o problemă: cu cinci pasageri (3 copii), deși ventilația mergea pe treapta 1, geamurile s-au aburit. Am mai avut adesea senzația că aerul ce intră în habitaclu e viciat, de parcă ar fi fost pus pe recirculare (desigur că nu era activată recircularea!), și a trebuit să deschid geamul ca să am aer curat de afară.

                        Ați mai pățit așa ceva? Greșesc eu undeva, sau e cazul să merg la service?

                        Mulțumesc, drumuri bune!

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Al Pinol View Post
                          geamurile s-au aburit. Am mai avut adesea senzația că aerul ce intră în habitaclu e viciat, de parcă ar fi fost pus pe recirculare (desigur că nu era activată recircularea!), și a trebuit să deschid geamul ca să am aer curat de afară.
                          Ai AC manual sau climă automată?

                          1. Treapta 1 e cam mică - când sunt multe persoane în mașină nivelul de umiditate de la respirație crește și fluxul de aer proaspăt e prea mic. Trebuie să crești ventilația! Se întâmplă la orice mașină când umiditatea e mare, ventilația mică și afară este rece.
                          2. Când vezi că geamurile au tendință de aburire pornește AC-ul, pentru a reduce umiditatea, chiar dacă tu ai aeroterma pe căldură (că poate e frig...). Cu toate astea, AC-ul nu poate funcționa efectiv la orice temperatură exterioară, de obicei sub 10-8-6 grade pozitive unele instalații AC nu mai pornesc compresorul, pentru a nu genera gheață în vaporizatorul din habitaclu.

                          Comment


                          • #58
                            AC Manual. Până acum mergeam cu good-old-Logan din 2007, care avea o aerisire suficientă pe treapta 1 (nu aveam aer conditionat), și nu s-a aburit niciodată. De aceea, nici la Loganul nou nu am reflexul de a folosi AC. Aburirea s-a produs în jur de 20 grade, -ceea ce ar fi fost firesc dacă aveam recircularea activată - deci nu era frig.
                            Mulțumesc pentru sugestie!

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Al Pinol View Post
                              Aburirea s-a produs în jur de 20 grade, -ceea ce ar fi fost firesc dacă aveam recircularea activată - deci nu era frig.
                              Dacă aveai clima automată aș fi dat vina pe funcția de recirculare automată. Logan/Sandero III cu climă automată are senzor de toxicitate/poluare care activează/dezactivează recircularea automat dacă pe admisia în aerotermă apare praf sau gaze. Și pe Logan II este tot așa dacă ai climă automată.
                              Dar pe AC manual recircularea, deși e acționată electric, nu e automată - deci...
                              Cumva ai intrat cu mașina într-o zonă cu multă umiditate, cum ar fi un tunel, pasaj, parcare subterană/închisă, baltă, lac, etc.???

                              Comment


                              • #60
                                Nu, seară de primăvară,fără multă umiditate. Pe ploile grele din zilele acestei săptămâni nu am remarcat aburire, dar eram mai puțini în mașină. Mi se pare că mașina e pe recirculare continuă, deși nu arată asta - la cât de des deschid geamul pentru aer proaspăt.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google