Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Lasand la o parte termenii, reciclare sau recirculare, ideea era legata doar de ce inseamna "Aceasta functie este gestionata automat, dar puteti de asemenea sa o activati manual" Chestia cu gestionarea automata m-a intrigat pe mine pentru ca nu cred ca exista prea multi senzori (inclusiv de calitate a aerului, orice o insemna asta, la Dacia) si iata ce spune un specialist de la Skoda despre Climatronicul lor:

    https://www.automotoinvest.ro/afla-c...er-conditionat

    Asta mi-a atras mie atentia si poate fi o explicatie simpla:
    "Foarte puțini oameni știu că, în timpul folosirii sistemului Climatronic, recircularea aerului este activată pentru cea mai mare parte a anului. Avantajul este re-filtrarea aerului din cabină, deoarece aerul trece printr-un filtru de aer chiar și atunci când modul de recirculare este pornit."
    Last edited by gabrieln1960; 26 May 2021, 21:38.

    Comment


    • #77
      Si unde este problema tehnica?!

      Comment


      • #78
        Originally posted by gabrieln1960 View Post
        Chestia cu gestionarea automata m-a intrigat pe mine pentru ca nu cred ca exista prea multi senzori (inclusiv de calitate a aerului, orice o insemna asta, la Dacia
        Dai jos grila care acoperă mecanismul ștergătoarelor și bagi mâna în gura de admisie a aerotermei și în partea de sus a ei vei găsi senzorul de toxicitate.
        Așa arată:
        Renault - Air Quality Sensor - 277230002R.jpg

        Comment


        • #79
          Originally posted by Gil26 View Post
          Originally posted by georgstelsib
          Termenul corect al operatiunii ar trebui sa fie "recirculare " nu "reciclare " > Devreg are dreptate , reciclare presupune ceea ce explica el .
          Daca reciclare presupune ceea ce explica el, atunci ce rezulta ca inseamna oare reciclare din postul colegului devreg (daca se explica reciclarea in acel post) ???

          (atentie la cele subliniate, nu ma refer la senzorul de calitatea aerului)
          +1

          Comment


          • #80
            Despre dezaburire (”punctul” de unde a pornit discutia, postul #56) nu stiu cum este pe Logan3 dar pe masina mea (Logan2, AC automat) pot spune ca functioneaza OK, in situatiile in care am avut nevoie sistemul si-a facut bine treaba, sunt multumit de AC-ul lui Sanderica (si cam 80% din timp pe an il folosesc pe automat).
            Referitor la ”reciclare”, asta este traducerea in cam toata documentatia oficiala (sau ma rog ”recirculare”), asa cum s-a scris si in postul #61 nu este senzor de toxicitate pe Logan2, atasez si schema electrica plus locatiile de pe masina mea cu Aer conditionat #2, daca gresesc rog colegii cu experienta sa ma corecteze (din cate stiu destul de probabil ca si cel al colegului gabrieln1960 este asemanator, dar asa cum bine a scris un alt coleg de forum sunt mai multe versiuni de HW si SW). Atasez si schema si locatia de pe ”surata” ClioIV cu senzorul de toxicitate (evident ca pentru Logan3 nu am).
            Iar cine doreste si are posibilitatea poate urmari parametrii AC: Pozitie clapeta reciclaj (PR036), eventual Valoare prestabilita motor de reciclare (PR047), Umiditate (PR036), etc. in modul automat si\sau cand se comuta din buton si atunci cred ca este destul de clar cum functioneaza (cand\daca voi avea timp pot prelucra cateva grafice din care sa se poata vedea acest lucru).
            Numai de bine!
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Senzorul de toxicitate Clio4, pe viu, încă din 2016 - poză alb negru pentru facilitarea R&D individual nu moca.
              Attached Files
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #82
                Dacia face recall, scrie in anunț între ce perioade trebuie sa fie produs autoturismul.
                https://www.economica.net/dacia-a-ch...ei_514843.html

                Comment


                • #83
                  Originally posted by magrotim View Post
                  Salutare! Știe careva ce are schimbătorul de viteze de se mișcă în momentul în care iau piciorul de pe accelerație și apoi dacă o apăs iar? Vă mulțumesc!
                  Exact așa face și la mine, iar cel mai deranjant se simte în treapta a 4 a. Oare se poate rezolva pe garanție? Pe termen lung este posibil să afecteze în vreun fel?

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Red_Alin View Post
                    Oare se poate rezolva pe garanție?
                    Puțin probabil să aibă ce să facă în service - nu se poate regla nimic acolo.

                    Originally posted by Red_Alin View Post
                    Pe termen lung este posibil să afecteze în vreun fel?
                    Greu de crezut - sunt foarte multe mașini care au genul ăsta de comandă a CV și nu s-a întâmplat nimic.

                    Comment


                    • #85
                      Pentru mașinile echipate cu frana de parcare electrică. Daca oprești pe loc și scoți pe liber, și intră start/stop-ul, iar în același moment îți scoți centura, și intră frana de parcare electrică, te trezești cu mesaj de defecțiune pe frana de parcare electrică și pe radarul frontal. Astfel frana de parcare electrică rămâne agățată într-o poziție intermediară nici trasa, nici ridicată, nu o poți ridica sau cobora de la buton. Trebuie sa pleci de pe loc, sa forțezi ridicarea frânei electrice și apoi să oprești motorul. Așa dispar mesajele de eroare și totul va reintra in normal. In cazul in care îți scoți centura după intrarea în regim start/stop motorul va reporni pentru tragerea frânei de parcare electrică, având nevoie de tensiune suplimentară.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by Doctorutm View Post
                        Pentru mașinile echipate cu frana de parcare electrică. Daca oprești pe loc și scoți pe liber, și intră start/stop-ul, iar în același moment îți scoți centura, și intră frana de parcare electrică, te trezești cu mesaj de defecțiune pe frana de parcare electrică
                        Pare un scenariu care se poate întâmpla destul de rar - scenariu netratat corect de mașină, clar.

                        Originally posted by Doctorutm View Post
                        In cazul in care îți scoți centura după intrarea în regim start/stop motorul va reporni pentru tragerea frânei de parcare electrică, având nevoie de tensiune suplimentară.
                        Tensiune suplimentară nu știu dacă îi trebuie, dar vacuum sigur are nevoie - și vacuum nu poate obține pentru a acționa frânele decât cu motorul pornit.

                        Comment


                        • #87
                          E normal:

                          - centură scoasă e motiv de inhibare S&S
                          - frâna de parcare nu are nevoie de vacuum, fiind pur electrică (e un motor ca la orice bormașină pe acumulatori)
                          - prea puțin vacum e motiv de trezire din S&S
                          - frâna de parcare are nevoie de informația motor pornit, la fel ca și semnalizarea, pentru a opera, contact pus + motor în Stop nu înseamnă motor pornit.

                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #88
                            Salut. Aveți idee, cum se scoate protecția (capacul negru)dela suportul de telefon. Este prin presare? Se introduce ceva și se forțează. Nu reușesc sa scot acel capac pt a fixa suportul telefonului.. Dacă forțez cu șurubelnița mieste teama ca se sparge..

                            L.E. Am reușit. trebuie împins cu forța în sus.

                            ​​​​​​.

                            ​​​​​
                            Last edited by mnv; 17 June 2021, 14:13.

                            Comment


                            • #89
                              Va salut,
                              Legat de problemele tehnice ale noului model, deja am avut una.
                              Dimineata am primit mesajul " VERIFICA INJECTIA'' plus CHEITA PORTOCALIE APRINSA in bord.
                              Superb!!!!
                              Am pornit-o putin ca sa o scot din garaj, la lumina,mesajul a disparut.
                              Am sunat la Dacia Service Flamicom, unde mi s-a spus "ca poate masina a prins un rateu"..... Rateu?!?!?!?! la o masina noua???
                              M-au intrebat de unde alimentez, si ca daca eroarea mai apare sa trec pe la ei. Ca in rest.... nu e ceva grav.
                              Masina este doar benzina fara GPL
                              A mai patit cineva, e normal?!?!?!?
                              orice sfat mi_ar fi util

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by NFS Guru View Post
                                Dimineata am primit mesajul " VERIFICA INJECTIA'' plus CHEITA PORTOCALIE APRINSA in bord.
                                Mesajul a apărut ÎNAINTE să pornești motorul?
                                Și a dispărut DUPĂ ce ai pornit motorul?

                                Cheia + CHECK INJECTION = filtru particule (GPF) saturat (aproape plin)

                                STOP + CHECK INJECTION = filtru particule (GPF) complet plin sau defect

                                La tine probabil a fost o eroare tranzitorie la vreun senzor legat de GPF.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google