Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by DFA View Post

    Dacă aveai clima automată aș fi dat vina pe funcția de recirculare automată. Logan/Sandero III cu climă automată are senzor de toxicitate/poluare care activează/dezactivează recircularea automat dacă pe admisia în aerotermă apare praf sau gaze. Și pe Logan II este tot așa dacă ai climă automată.
    Dar pe AC manual recircularea, deși e acționată electric, nu e automată - deci...
    Cumva ai intrat cu mașina într-o zonă cu multă umiditate, cum ar fi un tunel, pasaj, parcare subterană/închisă, baltă, lac, etc.???
    pe logan 2 nu ai senzor de toxicitate din cate stiu, nu se comuta pe recirculare automat, iti spun din proprie experienta cand trebuie sa comut pe recirculare cand ma intalnesc cu un diesel cu 500k km si dpf off la semafor...

    Comment


    • #62
      Originally posted by oBED View Post

      pe logan 2 nu ai senzor de toxicitate din cate stiu, nu se comuta pe recirculare automat, iti spun din proprie experienta cand trebuie sa comut pe recirculare cand ma intalnesc cu un diesel cu 500k km si dpf off la semafor...
      Da, așa e, aeroterma suportă senzor de toxicitate (era aia de pe Clio 4) dar pe Logan II nu se punea și acel senzor.
      Greșeala mea.

      Comment


      • #63
        La vechile modele ( Logan 1/2 ), aeratoarele erau pozitionate mai sus, astfel incat sa poata bate corect spre geam daca se doreste asta.

        La noul model, aeratoarele sunt pozitonate mai jos, prin urmare fluxul de aer bate cumva pe diagonala, in cel mai fericit caz. Acelasi lucru l-a mentionat si prezentatorul de la Turatii, faptul ca se vor aburi mai repede geamurile din cauza pozitionarii aeratoarelor.

        Comment


        • #64
          Originally posted by Midnighte View Post
          Acelasi lucru l-a mentionat si prezentatorul de la Turatii[/URL], faptul ca se vor aburi mai repede geamurile din cauza pozitionarii aeratoarelor.
          Da, dar să nu uităm că 99% din cei care fac recenzii video fie comută pe cea mai mică treaptă de ventilație, fie închid ventilatorul cu totul... - din cauză de zgomot de fond, microfoane, etc.
          Așa că efectul de aburire e practic garantat toamna-iarna-primăvara.

          Comment


          • #65
            Asta să fie cea mai mare problemă, respectiv „aburirea geamurilor”? Pe bune? Ce mă îngrijorează cel mai mult: comportamentul schimbătorului de viteze și modul cum se turează motorul pe faza de accelerație, restul sunt detalii! Eu sunt la al treilea Logan cumpărat din fabrică, la acest preț am pretenții!

            Comment


            • #66
              DFA multumesc. Și nu există vreo modalitate de a le face mai elastice? Practic sunt prea scurte sau prea întinse din ceva întinzător? Am scris si celor de la Dacia. Aștept ...... @ crici51 multumesc de asemenea

              Comment


              • #67
                Timoneria are cablurile fixe, nereglabile.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #68
                  Am înțeles, tre' să mă obișnuiesc. Aștept cu nerăbdare răspunsul de la Dacia....

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by bestiuta2007 View Post
                    .... modul cum se turează motorul pe faza de accelerație, restul sunt detalii!
                    La ce te referi? Cum se turează?

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by bestiuta2007 View Post
                      ..... modul cum se turează motorul pe faza de accelerație...
                      Iată 1.0TCe 100 comparat cu 0.9TCe - se poate observa că 0.9TCe scade mai lent în putere și cuplu după ce se plafonează (aici ar fi un avantaj pentru 0.9TCe) dar în rest e greu de crezut că acel avantaj poate cântări atât de mult față de creșterea de putere și cuplu.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Apropo de aerul conditionat automat de pe Sandero 2/Logan 2 eu nu stiu ce senzori are dar stiu ce scrie in carte:
                        "Mod automat
                        Climatizarea automata este un sistem ce garanteaza (cu exceptia cazurilor extreme) confortul ambiant in habitaclu si mentinerea unui bun nivel de vizibilitate optimizand consumul. Sistemul actioneaza asupra vitezei de ventilare, repartizarea aerului, reciclarea aerului, pornirea sau oprirea aerului conditionat si temperatura aerului."


                        Cum face sau daca chiar face in realitate reciclarea aerului in modul automat recunosc ca nu am nici cea mai mica idee.

                        Comment


                        • #72

                          poate mai mult se referea la "recircularea" decit la "reciclarea" - ca atunci cind ai avea senzor de calitatea aerului si-ti inchide admisia din exterior cind simte noxele din trafic. unele sint sensibile si la fum de vegetatie.

                          Comment


                          • #73
                            La pag 3.10 avem un subcapitol intitulat
                            "Reciclare aer (izolare habitaclu)
                            Aceasta functie este gestionata automat dar puteti de asemenea sa o activati manual, in acest caz punerea in functiunea este confirmata prin aprinderea martorului luminos integrat in tasta 7.
                            Nota:
                            - in timpul reciclarii, aerul este retinut in habitaclu si este reciclat fara admisie de aer exterior;
                            - reciclarea aerului permite sa va izolati de ambianta exterioara (circulatie in zona poluata, ...)
                            Dezaburirea/dezghetarea ramane in toate cazurile prioritara pe reciclarea aerului."

                            Comment


                            • #74
                              Termenul corect al operatiunii ar trebui sa fie "recirculare " nu "reciclare " > Devreg are dreptate , reciclare presupune ceea ce explica el . Dar si Gabriel are dreptate citand lingvistii Dacia .

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by georgstelsib View Post
                                Termenul corect al operatiunii ar trebui sa fie "recirculare " nu "reciclare " > Devreg are dreptate , reciclare presupune ceea ce explica el .
                                Daca reciclare presupune ceea ce explica el, atunci ce rezulta ca inseamna oare reciclare din postul colegului devreg (daca se explica reciclarea in acel post) ???

                                (atentie la cele subliniate, nu ma refer la senzorul de calitatea aerului)
                                Last edited by Gil26; 26 May 2021, 21:13.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google